StarCraft II تبدیل 10 سال و کولاک جشن با سالگرد به روز رسانی برای بازی

StarCraft II شده است برای تقریبا یک دهه در حال حاضر. به مناسبت بازی دهمین سالگرد بلیزارد است که علنا تست سالگر

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

StarCraft II شده است برای تقریبا یک دهه در حال حاضر. به مناسبت بازی دهمین سالگرد بلیزارد است که علنا تست سالگرد, به روز رسانی, معرفی کمپین جدید دستاوردها برای هر ماموریت در StarCraft II را پایه بازی و آن سه بسط علاوه بر تغییراتی که توانمند سازی بازیکنان برای ایجاد خود را سفارشی مبارزات.

یکی از دلایل StarCraft II گیر کرده در اطراف تا زمانی است که طرفداران آن را زنده نگه داشته اند با ایجاد برنامه های سفارشی در این بازی است. بلیزارد در حال حاضر جذب عناصر مختلف از Warcraft III را در ویرایشگر بازی, ساخت رابط کاربری در StarCraft II آسان تر به استفاده از وجود دارد یک کل عظیم پست وبلاگ از این شرکت جزئیات همه چیز را که جدید برای این بازی نقشه ویرایشگر. سالگرد پچ همچنین معرفی جدید انتقال لابی و آن را آسان تر به حرکت بین دو نقشه در چند نفره, در علاوه بر این به یک "کمپین" زیربخش در این بازی انواع منو.

مشخصات فنی بلیزارد منتشر شد بسیاری از این تغییرات با به روز رسانی 4.13 عمومی تست دور سهشنبه گذشته. روشن نیست که امکانات در سالگرد روز رسانی با نام تجاری جدید و که می خواهی به ویژگی های منتشر شده در پچ قبلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن