پس از Akshaya Tritiya شستشو امید glimmers برای Mysuru جواهرات

اما از آن است که یک راه طولانی برای طلا تجار را به مشتریان به نمایشگاه میسور/Mysuru: بیش از 750 فروشگاه جواهرا

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

اما از آن است که یک راه طولانی برای طلا تجار را به مشتریان به نمایشگاه

میسور/Mysuru: بیش از 750 فروشگاه جواهرات و اشیای قیمتی و نمایشگاه شروع کسب و کار دیروز دنبال کاهش محدودیت در Mysuru شهرستان. اجتماعی فاصله اقدامات شده اند در محل قرار داده و در هر استقرار خرده فروشی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس.

از کسب و کار از سال گذشته 51 روز به عنوان جواهرات و اشیای غیر ضروری کالا در این سال ثابت شده است که سخت ترین و از نظر مالی دوره پر تنش برای جواهرات. حتی Akshaya Tritiya که سقوط کرد در این سال در هفته آخر آوریل بود یک فرصت از دست رفته برای جواهرات به دلیل مستند در سراسر کشور.

خرید و فروش جواهرات را به توقف آمد با کارخانه ها بسته شده و در نتیجه از دست دادن عظیم برای جواهرات تولید کنندگان و خرده فروشان گفت: C. S. Amarnath رئیس جمهور Mysuru شروف انجمن.

"ما تا به حال سعی در فروش آنلاین جواهرات, اما نمی تواند موفق شود. آخرین Akshaya Tritiya بود شستشو بدون حتی یک رزرو آنلاین. ما همچنین از دست رفته عمده کسب و کار اتفاق می افتد که در ازدواج فصل با توجه به مستند," او اضافه شده است.

هر چند دولت با توجه به سیگنال سبز به سر محدود فعالیت های اقتصادی در حال حاضر آرامش را به سختی و کمک به بازگرداندن صدای چکش جواهرات و اشیای قیمتی کارگاه های آموزشی. "این دشوار خواهد بود برای ما به بازگشایی کارگاه های آموزشی به عنوان هیچ تقاضا وجود دارد و در همه حال. اضافه کردن به این, اکثر صنعتگران و کارگران ماهر را ترک کرده اند برای مادری خود ، حتی بسیاری از مشتریان را ندارند قدرت خرید در حال حاضر با توجه به مستند و خرید جواهرات طلا نمی تواند یک اولویت برای بسیاری از مردم است. ما امیدواریم که این کسب و کار را انتخاب کنید تا در هفته های آینده. بسیاری از جواهرات و اشیای قیمتی نمایشگاه در تماس هستند تا خود را به مشتریان به طور منظم درخواست از آنها برای بازدید از فروشگاه و ادامه حسن نیت" Amarnath گفت.

پیاده-کارگزار فروشگاه

مورد پیاده-broking مغازه در Mysuru نیز احساساتی. وجود دارد بیش از 600 پیاده-کارگزار رسانه ها در Mysuru و همه آنها را باز دیروز پس از تقریبا دو ماه. "هیچ کسب و کار در طول مستند و هیچ فروش است. ما بد و ما در انتظار یک بسته امداد از دولت گفت:" چاندرا سینگ رئیس جمهور Mysuru پیاده کارگزاران انجمن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن