بخش های بزرگی از اقتصاد باز زمان به بعد بیشتر مراقب باشید: PM

رهبران جهان نشان می دهد مورد علاقه در آیورودا و یوگا طول تاج بحران دهلی نو: نخست وزیر نارندرا این صبح ترغیب مر

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

رهبران جهان نشان می دهد مورد علاقه در آیورودا و یوگا طول تاج بحران

دهلی نو: نخست وزیر نارندرا این صبح ترغیب مردم به پایین گارد خود را در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس و پایبندی به پروتکل های اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و شستن دستها به عنوان تکه بزرگ از اقتصاد باز شد.

PM پیام پخش ماهانه خود را از طریق برنامه های رادیو 'Mann Ki Baat,' یک روز پس از آنکه دولت اعلام کرد مرحله به مرحله خروج از مستند های اعمال شده پس Mar. 25. با اشاره به هند در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس PM گفت: با چالش های متنوع و جمعیت این کشور شده است قادر به مهار گسترش عفونت و مرگ و میر نسبتا پایین تر است.

"COVID-19 بسیار وجود دارد و ما نمی توانیم از خود راضی... راه پیش رو است یکی از طولانی. ما در حال مبارزه با یک بیماری همه گیر که در مورد کوچک که قبلا شناخته شده بود," او گفت:. نخست وزیر گفت: اگر هر بخش از جامعه تحت تاثیر قرار شده است همه گیر درد بودن احساس فقیر نمی توان در کلمات.

ساعت مودی قدردانی از تلاش های ساخته شده توسط افراد و سازمان ها در کمک به کسانی که نیاز دارند و گفت: وجود بخش در کشور است که تحت تاثیر مشکلات ناشی از این بیماری همه گیر.

"...اما بدترین آسیب دیده در حال فقرا و کارگران. درد آنها را عذاب و مصیبت خود را نمی تواند بیان شده در کلمات" او گفت:. حتی عنوان شده است وجود دارد نگرانی از حرکت کارگران مهاجر به بومی متحده به دلیل محدود استفاده از حمل و نقل PM قدردانی از تلاش های ساخته شده توسط راه آهن هند در کمک به کارگران خانه.

"مرکز متحده بدن محلی در حال کار در روز و شب. راه ما راه آهن نیروهای در حال ساخت تلاش round-the-clock آنها در راه خط مقدم تاج رزمندگان حمل و نقل با خیال راحت از میلیون ها نفر از کارگران مهاجر به خانه های خود را; تنظیم برای مواد غذایی خود را مدیریت مراکز قرنطینه در هر منطقه و ترتیبات برای آزمایش و درمان برای همه. همه این تلاش ها در حال رفتن به طور مداوم و در یک مقیاس بزرگ است."

نخست وزیر تصریح کرد پیام خود از Atmanirbhar بهارات یا متکی به هند و گفت: بسیاری از مشکلاتی که با آن روبرو در حال حاضر نمی خواهد بوجود آمده اند اگر روستاها و شهرها شدند و متکی به خود. "در برخی از مکان های کار در مهارت نقشه برداری از کارگران در حال وقوع است در بعضی از نقاط شروع یو پی اس در حال تشویق مهاجرت کمیسیون سفارش شده است و در جایی و مرکز نیز کمک خواهد کرد که باز کردن فرصت های اشتغال و خود اشتغالی و در مقیاس کوچک صنایع در روستاها. این تصمیمات با هدف حل و فصل بحران و ساختمان متکی به هند," او گفت:.

ساعت مودی خواست مردم برای کشف فواید یوگا و گفت: چندین رهبران بین المللی نشان داده بود علاقه ای به دانستن بیشتر در مورد آیورودا و یوگا. "در طول این تاج بحران من تا به حال شانس به صحبت با بسیاری از رهبران جهان. من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن یک راز آنها ابراز علاقه در یوگا و آیورودا. برخی از رهبران پرسید که چگونه این می تواند کمک کند در این زمان از, تاج," او گفت:.

"ما باید برای کشف یوگا برای جامعه مصونیت و وحدت" از ظ گفت. اشاره به این که بین المللی یوگا روز است گوشه ای دور او گفت که در طول مستند مردم از هالیوود به هریدور با توجه به یوگا.

با روز جهانی محیط زیست در آینده در ژوئن 5, ب. ظ گفت: ضروری است توجه به تنوع زیستی و حفاظت از آب است. او گفت: این مستند داده است فرصتی برای درک تنوع زیستی غنی در اطراف ما.

"پاک کردن محیط زیست است که به طور مستقیم مرتبط به زندگی ما و آینده فرزندان ما و بنابراین ما باید در مورد آن به صورت جداگانه و من درخواست شما را به گیاه برخی از درختان در این محیط در روز," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن