به بیرون درز پست نشان می دهد Facebook کارکنان درخواست این شرکت برای حذف مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید خشونت

Facebook تصمیم به اقدام علیه پست های اخیر در مورد پست الکترونیکی-در آراء و مینه سوتا تظاهرات توسط رئیس جمهور ت

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

Facebook تصمیم به اقدام علیه پست های اخیر در مورد پست الکترونیکی-در آراء و مینه سوتا تظاهرات توسط رئیس جمهور تهمت است roiling کارکنان برخی از آنها با دعوت از مدیران به تجدید نظر در موضع خود را. در پاسخ به یک داخلی پست توضیح شرکت منطق برخی از کارکنان با انتقاد از شرکت های خنثی استقرار.

"من باید بگویم من پیدا کردن هر شکلی ما را از طریق رفتن فوق العاده سخت برای معده" یکی از کارکنان نوشت: در یک نظر درباره تیراندازی پست. "تمام این نقاط به یک خطر بسیار بالایی از تشدید خشونت و ناآرامی های مدنی در ماه نوامبر و اگر ما موفق آزمون مورد در اینجا تاریخ را قضاوت خواهند کرد به ما مهربانی."

در روز سه شنبه توییتر با برچسب دو توییتهایی دربارهی پست الکترونیکی-در رای گیری به عنوان "برنامه به طور بالقوه گمراه کننده" نشان می دهد این عمل منجر به یک انتخابات تقلب. صبح جمعه توییتر قرار داده یکی دیگر از جیر پشت بینابینی هشدار برای "ستایش خشونت" به دلیل آن را شامل جمله "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." در تمام موارد توییتهایی شد cross-ارسال به Facebook.

در بین کسانی که حوادث, Monika Bickert شرکت معاون رئیس جمهور از سیاست جهانی مدیریت نوشت: یک پست طولانی در محل کار شرکت داخلی نسخه از Facebook تخمگذار از این شرکت منطقی برای عدم اقدام در پست الکترونیکی-در صندوق پست.

"ما بررسی این ادعا و مصمم است که آن را شکستن نیست قوانین ما در برابر رای دهندگان تداخل چرا که گمراه کردن مردم در مورد چگونه آنها می توانند برای رأی دادن ثبت نام و یا راه های مختلف آنها می توانند رای" Bickert نوشت: پنجشنبه در یک پست که دریافت بیش از 700 نظر. "اگر آن را به حال, ما باید حذف پست از پلت فرم در دسترس نباشد چرا که ما رای دهندگان دخالت سیاست در امر برای همه از جمله سیاستمداران است."

او ادامه داد: "که گفت: ما باور نمی کنیم که خصوصی شرکت های فناوری مانند Facebook باید در کسب و کار بررسی صلاحیت آنچه سیاستمداران می گویند در این زمینه یک بحث سیاسی است. به عنوان مورد با رئیس جمهور توييتها گفتار از نامزدها و مقامات منتخب بسیار دقیق و مورد بحث است. ما فکر می کنیم مردم باید مجاز به شنیدن آنچه که سیاستمداران می گویند تا ذهن خود را و نگه دارید و سیاستمداران به حساب."

اما پس از مغلوب ساختن پیشی جستن صلیب-ارسال به Facebook یک سایت که به نظر می رسید نشان می دهد که خشونت عمل می شود در مقابل مردم معترض مرگ جورج فلوید در دست مینه سوتا ، "آیا آن را ممکن است به توضیح در جزئیات بیشتر این تفسیر از جامعه ما استاندارد ؟" یک کارمند پرسید. "آیا این پست را نقض آنها اما دریافت معافیت و یا آن را نقض نمی کند?"

اما در اواسط بعد از ظهر اقیانوس آرام زمان در روز جمعه, کارمندان و تا به حال پاسخ دریافت نکرده و آنها شروع به رشد نا امید. "آن فاحش است که هیچ کس از سیاست chimed در و یا ارائه هر نوع بافت در اینجا" یکی از کارکنان گفت. زمانی که کارمند دیگری در دفاع از Facebook سکوت نشان می دهد که مدیران ارشد شد و به احتمال زیاد بحث بعدی خود مراحل اصلی پوستر پاسخ داد: "آنها در حال حاضر ساخته شده است یک مقام رسمی تصمیم با نگه داشتن ارسال تا پس از آن گزارش شده است. آنها باید ارتباط خود را توجیهی برای این تصمیم است."

کارمند دیگری پیشنهاد کرد که هیچ کس تا به حال به آنها پاسخ داد "چون Facebook جامعه از کارکنان نشان داده است بسیاری از بار است که مذاکرات خصوصی خواهد بود به مطبوعات درز و خارج از متن گرفته."

"من فکر نمی کنم که کارکنان درخواست در اینجا هر چیزی که سزاوار نیست به دانستن" یکی از همکاران پاسخ دادند. اما یکی دیگر از پست مشاهده آستانه نشان می دهد که یک بررسی اولیه از مغلوب ساختن پیشی جستن "تیراندازی" پست "تلقی شد عدم نقض."

"باعث می شود من غمگین و شرمنده رک و پوست کنده" یکی از کارکنان نوشت: در پاسخ. "امیدوارم این نبود ارزیابی نهایی? امیدوارم هنوز هم وجود دارد کسی در جایی بحث در مورد چگونه و چرا این واضح است که دفاع از خشونت?"

دیگری نوشت: "گفته شده است که قبلا تحریک به خشونت می تواند یک پست حذف شود. من هم می خواهم بدانم که چرا اهداف منتقل شده و که در آن آنها در حال حاضر."

یکی دیگر از کارکنان در مقایسه با کار در Facebook به یک کمدی طرح توسط این دو میچل و روزنامه است که در آن دو افسران اس اس در حال صحبت کردن در طول جنگ جهانی دوم و یکی می پرسد دیگر "ما baddies?" "بیدار شدن هر روز صبح در FB در حال حاضر و با داشتن این اجرا از طریق سر من بلافاصله توسط 'بله ظاهرا'" کارمند نوشت, بالاتر از GIF از طرح.

"این صادقانه واقعا برای من سخت را به طور جدی این کلمات از حمایت از رهبری ما امروز صبح اگر ما اجازه می دهد محتوای شبیه به این در ما پلت فرم" کسی نوشت زیر میچل و Webb پست. "هر آنچه که ما در حال گرفتن از بازیگری در این است که ارزش آن اجازه می دهد روشن تهدیدات خشونت آمیز در برابر سیاه معترضان؟"

Facebook تا به حال هیچ اظهار نظر فوری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن