مایکروسافت به طور دائم نزدیک تقریبا همه آن را در فروشگاه های خرده فروشی

مایکروسافت در مورد (بیشتر) را در فیزیکی خرده فروشی. امروز این شرکت اعلام کرد قصد دارد به طور دائم تمام محل فرو

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

مایکروسافت در مورد (بیشتر) را در فیزیکی خرده فروشی. امروز این شرکت اعلام کرد قصد دارد به طور دائم تمام محل فروشگاه مایکروسافت در ایالات متحده و در سراسر جهان به جز چهار مکان که باز باقی خواهد ماند و "reimagined."

کسانی که در مکان های شهر نیویورک (Fifth Ave), لندن (سیرک آکسفورد) و سیدنی (Westfield سیدنی) و ردموند محل پردیس. لندن فروشگاه فقط و فقط باز حدود یک سال پیش. دیگر محل فروشگاه مایکروسافت در سراسر ایالات متحده و در سطح جهان بسته خواهد شد و این شرکت تمرکز بر دیجیتال خرده فروشی در حال حرکت رو به جلو است. مایکروسافت می گوید Microsoft.com و ایکس باکس و ویندوز عرض برسد "تا 1.2 میلیارد دلار ماهانه مشتریان در 190 بازار."

این شرکت مشخص نشده که آیا اخراج خواهد آمد به عنوان یک نتیجه از گسترده فروشگاه تعطیلی تنها گفت که "ما تعهد به رشد و توسعه حرفه از این متنوع استخر استعداد قوی تر از همیشه است."

این تصمیم تا حدی توضیح می دهد که چرا مایکروسافت تا به حال هنوز به بازگشایی یک فروشگاه پس از همه آنها بسته در نور COVID-19 بیماری همه گیر. هفته گذشته مایکروسافت گفته The Verge که خود را "رویکرد برای دوباره باز شدن استور مایکروسافت مکان های اندازه گیری و محتاط, هدایت, نظارت, جهانی, داده, گوش دادن به بهداشت عمومی و کارشناسان ایمنی و ردیابی دولت محلی محدودیت." این شرکت کاهش یافته است به ارائه به روز رسانی در زمانی که هر گونه فروشگاه ها ممکن است دوباره باز کردن.

از آنجا که بسیاری از مایکروسافت فروشگاه ها در مراکز خرید و مراکز ادامه بسته نشده بود به عنوان غیر معمول است. در ایالات متحده که در حال بدست گرفتن یک محتاط روش برای بازگرداندن خرده فروشی عملیات — برای جلوگیری از تجدید حیات از رمان coronavirus — اکثر مراکز بسته باقی می ماند. وجود دارد در حال حاضر شده است خوشه از COVID-19 مورد در مناطق با آرامش بیشتری دستورالعمل که باعث شده است تا اپل به دوباره نزدیک برخی از فروشگاه ها که در آن تنها به تازگی مورد استقبال مشتریان بازگشت.

در ماه آوریل مایکروسافت مشخص شده در یک پست وبلاگ چگونه بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی همکاران منتقل شده بود به به کار از راه دور پس از مشاغل روزمره خود را داشتند کنار. این شرکت در ادامه به ارائه منظم پرداخت برای اعضای تیم از طریق این بیماری همه گیر. "ما خرده اعضای تیم ادامه خواهد داد برای خدمت به مشتریان به کار از شرکت مایکروسافت امکانات و یا از راه دور و ما ادامه خواهد داد به منظور توسعه ما تیم متنوع در حمایت از کلی شرکت ماموریت و اهداف" این شرکت گفت: امروز در به روز رسانی.

به فروشگاه مایکروسافت عرضه در سال 2009 و از نزدیک پایبند به اپل خرده فروشی موفق راهکار. هر فروشگاه یک نمایشگاه برای شرکت های سطحی و ایکس باکس سخت افزاری به علاوه یک انتخاب شخص ثالث عدد. کارکنان به خوبی versed در همه چیز ویندوز و این شرکت نیز ارائه شده در فروشگاه رویدادها, کارگاه ها و خدمات به مشتریان و تعمیرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب