کمیته مبارزه با سانسور: آموزش و پرورش نسخه در دسترس است Chromebooks درست در زمان برای سال مدرسه

مایکروسافت اضافه کردن پشتیبانی Chromebook به کمیته مبارزه با سانسور:آموزش و پرورش نسخه، ارائه راه دیگری برای م

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

مایکروسافت اضافه کردن پشتیبانی Chromebook به کمیته مبارزه با سانسور:آموزش و پرورش نسخه، ارائه راه دیگری برای مدارس به آموزش عملا این سال آینده مدرسه.

طراحی شده به طور خاص برای محیط کلاس ، کمیته مبارزه با سانسور : آموزش و پرورش نسخه فراهم می کند ابزار برای مربیان مانند chalkboards مجازی و حالت کلاس درس است که اجازه می دهد تا معلمان برای برقراری ارتباط با دانش آموزان خود و مشاهده جایی که آنها در سراسر جهان بازی هستند. مربیان می توانند درس هایی را که توسط کاربر ایجاد شده اند در کمیته مبارزه با سانسور پیدا کنند: وب سایت چاپ آموزش که موضوعاتی از جمله تاریخ و ریاضی را پوشش می دهد. درس بازیکنان در حال کاوش در نقشه بازی، مانند یکی است که دانش آموزان رفتن در شکار روبنده برای یادگیری عناصر جدول تناوبی، که کمک به بچه ها یاد بگیرند با بازی بازی.

کمیته مبارزه با سانسور: آموزش و پرورش نسخه در Chromebooks ویژگی های مشابه نسخه های دیگر بازی، از جمله پشتیبانی از بازی متقابل، بنابراین دانش آموزان می توانند با بازیکنان در ویندوز، اپل، و مک همکاری ارائه دهد. در Chromebooks، دانش آموزان در واقع با استفاده از برنامه اندروید کمیته مبارزه با سانسور: آموزش نسخه که در حال حاضر پشتیبانی سیستم عامل کروم اضافه شده است، بنابراین کودکان و معلمان نیاز به استفاده از دستگاه های جدیدتر است که پشتیبانی از نصب برنامه ها از فروشگاه گوگل پلی. کمیته مبارزه با سانسور: آموزش و پرورش نسخه در اصل در سال 2016 آمد.

Chromebooks تبدیل شده اند پلت فرم محاسبات غالب در مدارس ایالات متحده، ساخت نزدیک به 60 درصد از کامپیوتر خریداری شده توسط K-12 مدارس در سال 2018. با نزدیک شدن سال مدرسه، برخی از مدارس به دلیل همه گیر شدن بیماری کوروناویروس به کلاس های مجازی به عنوان یک گزینه نگاه می کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن