Mysuru منطقه گزارش اولین COVID-19 مرگ

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه گزارش اول خود را COVID-19 مرگ در اواخر روز سه شنبه. یک زن 87 ساله که تحت درمان در ی

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه گزارش اول خود را COVID-19 مرگ در اواخر روز سه شنبه. یک زن 87 ساله که تحت درمان در یک بیمارستان خصوصی در Mysuru تسلیم به ویروس. مرد مورد ستایش قرار داد از بنگلور و دختر خود را به اقامت در یک آپارتمان در Mysuru.

به گفته مقامات از دولت های منطقه مرحوم شد و تحت درمان عوارض تنفسی در بیمارستان خصوصی. گزارش گفت که به عنوان شهروند ارشد ناخوش شد او به ارمغان آورد او را به Mysuru و پیشنهادات خود را از بستگان او را به یک بیمارستان خصوصی در K. R. نگر در ژوئن 15.

با توجه به عوارض او منتقل شد به یک بیمارستان خصوصی در Mysuru در ژوئن 22, جایی که او درگذشت و گفت: بهداشت و درمان منطقه افسر دکتر Venkatesh. مقامات جمع آوری نمونه سواب گلو و ارسال آنها را برای تست به عنوان آن الزامی است. نتیجه آمده است مثبت برای COVID-19. آخرین مراسم انجام شد که در هر ICMR پروتکل.

ممکن است در اینجا ذکر می شود که یک مرد که در حال بهبود از COVID-19 درگذشت در ماه مه پس از مرخص شدن از بیمارستان. او تا به حال چندین شرکت morbidities و مرگ او در نظر گرفته نشده بود به عنوان یک COVID مرگ به عنوان او تا به حال آزمایش منفی و از بیمارستان مرخص شده بود.

در ضمن Mysuru منطقه ثبت شده هفت تازه COVID-19 نفر از دیروز. با موارد جدید, فعال, موارد افزایش به 76 به عنوان 10 نفر بهبود یافت و مرخص شد. روز گذشته در لیست مثبت سه نهادی قرنطینه و چهار از خانه شده است. کل موارد مثبت گزارش شده از Mysuru 198 با 122 بيمار مرخص شد.

در آخرین لیست از مثبت وجود دارد و نه ساله و یک زن. یک زن 23 ساله جوان که در بازگشت از آندرا پرادش, a 30-year-old man who بازگشت از راجستان 19 ساله جوانی 30 ساله و یک زن 39 ساله که در بازگشت از تامیل نادو 23 ساله KSRP پلیس و پاسبان و نه ساله بود که تماس اولیه از P-9569 آزمایش مثبت است.

مندیا و Chamarajanagar

مندیا و Chamarajanagar گزارش دو مورد هر یک از دیروز. هر دو این موارد در مندیا یک سفر تاریخچه ماهاراشترا. با این که تعداد کل موارد مثبت رفته تا 373. در حالی که 334 مرخص شده وجود دارد 39 فعال موارد تحت درمان در جداسازی بخشهای تعیین شده COVID بیمارستان در مندیا.

از دو مورد در Chamarajanagar 25 سال تا به حال یک سفر سابقه تامیل نادو و کرالا در حالی که یکی دیگر از 30 سال تماس تحت ردیابی. کل موارد مثبت است هشت. در حالی که یکی از مرخص وجود دارد هفت فعال موارد است.

از نظر افزایش موارد همه فعالیت های تجاری بین 6 بعد از ظهر تا 6 صبح ممنوع شده است در Chamarajanagar. تحت امرانه قدرت, معاون کمیساریای Dr. M. R. راوی تحمیل کرده است بخش 144 در منطقه و جلوگیری از تجارت از 6 ساعت به 6 هستم. تنها خدمات ضروری مانند دارو میوه و سبزی در مغازه ها و شیر و بنزین و دیزل در دسترس خواهد بود در طول بسته شدن ساعت.

همچنین در مکان عمومی, ورود به معروف Chamarajeshwara معبد در Chamarajanagar در Ashada جمعه (26 ژوئن, جولای 3, 10 و 17) و نیز در جولای 5 در طول Chamarajeshwara Rathotsava ممنوع شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن