Mysuru باغ وحش به نظر می رسد راه هایی برای جبران سقوط درآمد

منطقه وزیر می نویسد: به NRIs عکا جذاب برای بودجه میسور/Mysuru: با جلو دروازه قفل شده و عادی جریان درآمد در خوا

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

منطقه وزیر می نویسد: به NRIs عکا جذاب برای بودجه

میسور/Mysuru: با جلو دروازه قفل شده و عادی جریان درآمد در خواب زمستانی به دلیل Coronavirus مستند به Chamarajendra باغ وحش محبوب به عنوان Mysuru باغ وحشاست به فکر جمع آوری پول از طریق کمک های مالی برای ادامه مراقبت از آن denizens.

در تجدید نظر به غیر مقیم سرخپوستان (NRIs) و عکا (انجمن کانادا Kootas آمریکا) Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar است به دنبال کمک های مالی به عنوان درآمد در باغ وحش دیده می شود فیل به اندازه شیرجه رفتن.

در نامه نوشته شده به NRIs و عکا وزیر اعتراض کرده است حیوانات-دوستداران به استخر در بودجه و اهدا به باغ وحش. در نامه خود وزیر نیز ذکر شده است که در ظرفیت شخصی و همراه با مواد غذایی و عمران لوازم وزیر K. Gopalaiah او اهدا کرده است Rs. 1.29 کرور به باغ وحش فوری برای تعمیر و نگهداری و درخواست برای کمک های مالی. Somashekar جمع آوری کرده بود بخشی از بودجه از اهدا کنندگان از Yeshwanthpur مجمع گشود.

در این تابستان شده است بسیار بد برای باغ وحش. با توجه به این مستند کمک های مالی شده اند را به عنوان وجود دارد بدون بازدید. این باغ وحش می شود حداکثر تعداد بازدید کنندگان در طول تعطیلات تابستان و این باغ وحش بسته است. حتی پس از مستند زمانی که قوانین در حال آرام باغ وحش نمی تواند امید برای بهبود فوری و صبر کنید تا Dasara فصل برای دیدن سنبله در دروازه ،

باغ وحش-نگهبانان و کارگران تعمیر و نگهداری باید برای تغذیه حیوانات روزانه, پاک, مسکن خود را و مطمئن شوید که به باغ وحش و حیوانات خود را در شکل نوک بالا است. کارگران ضروری است که تمایل به حیوانات روزانه تقسیم شده و تیم ها را تشویق به پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک صورت و در یک محیط امن اجتماعی فاصله از همکاران می گویند مقامات باغ وحش.

این Mysuru باغ وحش را بدست آورده و در هر نقطه بین تومان. 3 کرور و Rs. 5 کرور روپیه از ماه مارس تا ماه مه که فصل تابستان است. اگرچه قابل توجهی درآمد در ماه درآمد مطرح شده در طول تابستان Dasara و زمستان بسیار مهم است برای این باغ وحش بقا. این باغ وحش جمع آوری به طور متوسط درآمد سالانه بین تومان. 14 و Rs. 25 کرور به عنوان نشان داده شده در نمودار درآمد بین سال های 2015 تا 2019. همچنین درآمد جمع آوری شده است از افرادی که وارد Karanji دریاچه پارک طبیعت.

هر چند درآمد قابل توجهی است مقدار زیادی از پول می رود به حفظ پردیس و حیوانات است. باغ وحش خود کفا و متکی به خود موسسه است که وابسته به کمک های مالی دولت از سال 2002. به جای آن خود را حفظ می کند از پول مطرح شده از دروازه بلیط مجموعه است.

125 ساله در باغ وحش خانه 1,450 حیوانات از 168 گونه به نمایندگی از بیش از 25 کشور جهان است. به علاوه باغ وحش برای حفظ Chamundi حفاظت از حیوانات نجات و مرکز توانبخشی در Koorgalli در حومه شهرستان. به این ترتیب این ارسال درخواست برای کمک های مالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن