Nalwadi آقا MV مجسمه به زر و زیور اراستن KRS سد

دروازه جنوبی از مخزن به جراحی کشیدن صورت کامل مطابق با سنگ مرمر طرحمنابع آب وزیر رامش Jarkiholi apprises Pramo

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399
  • دروازه جنوبی از مخزن به جراحی کشیدن صورت کامل مطابق با سنگ مرمر طرح
  • منابع آب وزیر رامش Jarkiholi apprises Pramoda دوی Wadiyar در مورد این پروژه که reinvents تاریخچه

میسور/Mysuru: در شش ماه بازدید کنندگان برای Brindavan باغ و کریشنا رجا ساغر (KRS) سد که با جذب هزاران نفر از گردشگران هر روز را به دیدن زندگی مانند و زندگی به اندازه مجسمه Rajarishi Nalwadi Krishnaraja Wadiyar سد ارشد مؤسس و حامی و آقا مهدی Visvesvaraya (آقا MV), Wadiyar را دیوان و رئیس مهندس ساخته شده است که این سد یک ویژگی های مارول است که آزمون زمان ایستاده بود.

سفید سنگ مرمر مجسمه های نصب شده در دروازه جنوبی از سد و با این نسخهها کار در حال پیشرفت است. هزینه برآورد شده از مجسمه تومان است. 8.5 کرور و مناقصه از Rs. 9.71 کرور نهایی شده و به دست Mysuru مبتنی بر پیمانکار H. S. رامش.

پروژه دریافت ویژگی های تایید در 2017-2018 و واقعی کار می کند آغاز شد 5.3.2018. با این نسخهها کار به اتمام خواهد رسید و به زودی این پروژه در حال انجام است توسط Cauvery Neeravari Nigam محدود (CNNL) می آید که در زیر آب بخش منابع.

هر دو مجسمه خواهد بود قرار دارد در داخل دو Mantapas خواهد شد و از 22X22 متر طول و عرض (22.387 متر X 22.387 متر). این مجسمه را به یک ارتفاع 9 پا و ایستادن روی 2 پای ستون.

دددبللپور سنگ

این Mantapas باید محتوای زندگی دستاوردها و سهم هر دو شخصیت است. این Mantapas با گنبد ساخته شده با دددبللپور سنگ و مجسمه های ساخته شده با سنگ مرمر سفید سنگ روی خطوط مجسمه Krishnaraja Wadiyar و Jayachamaraja Wadiyar که ساخته شده اند در قلب Mysuru شهرستان.

صحبت به 'ستاره میسور,' CNNL مهندس اجرایی (KRS) M. B. Raju گفت که تمام دروازه جنوبی را یک جراحی کشیدن صورت و ارتفاع منطقه تغییر خواهد کرد بر این اساس و منطقه تبدیل خواهد شد. دروازه خواهد بود دوباره طراحی شده برای مطابقت با سنگ مرمر سفید سنگ سازه های مجسمه. "این نسخهها کار میکند در گنبد در حال پیشرفت و در حال حاضر Rs. 1.23 کرور صرف شده است. پس از اینتر-دولت سفر محدودیت ها برداشته ما را دریافت کنید ماهر سنگ کارگران از تامیل نادو و ادامه کار" او گفت:.

"کار بر روی مجسمه ها متوقف شد از دریا. 24, 2020 و ما طرح آن را در چنین راهی است که با این نسخهها کار کامل در 6 ماه آینده," او اضافه شده است. به طور متوسط بیش از 10 ، 000 بازدید گردشگران KRS روزانه و اعداد دیدن افزایش طول Dasara و اوج فصل گردشگری.

تقاضا برای یک موزه

هر چند KRS دارای جایگاه مهمی در جنوب هند به عنوان آن است که این تاسیسات وجود ندارد و دائم ساختار فیزیکی و یا یک مرکز برای یادگیری در مورد تاریخچه آن, ایده پشت آن و مغز ساخته شده است که ماموت ساختار و همچنین افرادی که قربانی شادی خود را به صندوق ساخت سد برای بزرگتر خوب از جامعه است.

در طول سال شده است وجود دارد تقاضا برای یک موزه در Nalwadi Krishnaraja Wadiyar که بودجه این پروژه و آقا مهدی Visvesvaraya مهندس-فوق العاده که برنامه ریزی و اجرا پروژه. متوجه تقاضای کارناتاکا آب بخش منابع برنامه ریزی شده برای ایجاد مجسمه ها.

Nalwadi ارشد حامی

مجسمه باید اهمیت زیادی به Mysuru آن را به عنوان Nalwadi Krishnaraja Wadiyar که مرتهن Mysuru خانواده سلطنتی زیور آلات برای تکمیل ساخت سد. آقا MV شد معمار در پشت ساختار عظیم است که ساخته شده از ماه نوامبر سال 1911 و تکمیل شده در سال 1931-32 و هزینه ساخت و ساز پس از آن بود که حدود Rs. 1 کرور 34 لاخ. این یک جاذبه سد از سنگ تراشی سنگ با ارتفاع تقریبی 131 پا و طول 8,600 ، حداکثر سطح آب است 124.80 ft.

[عکس. توسط M. N. Lakshminarayana Yadav]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن