فضانوردان ناسا مجموعه به بازگشت به زمین در SpaceX خدمه اژدها در آگوست 2nd

ناسا فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley طور آزمایشی در حال برنامه ریزی برای بازگشت به زمین در داخل SpaceX جدید

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

ناسا فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley طور آزمایشی در حال برنامه ریزی برای بازگشت به زمین در داخل SpaceX جدید خدمه کپسول اژدها در آگوست 2nd. این همان خدمه اژدها وسیله نقلیه است که راه اندازی فضانوردان به فضا در پایان ماه مه — مارک اولین بار در بخش خصوصی ساخته شده فضاپیما به حال مردم انجام شده به مدار.

در حال حاضر ناسا قصد دارد برای این دو در حال حاضر در هیئت مدیره ایستگاه فضایی بین المللی به هیئت مدیره خدمه اژدها, در آگوست 1st. آنها سپس به پشت بر روی زمین مدتی بعد با توجه به ناسا مدیر جیم Bridenstine که اشاره کرد که آب و هوا خواهد بود یک عامل مهم در بازگشت تاریخ. خروج خواهد کلاه کردن دو ماه اقامت در ایستگاه فضایی برای Behnken و Hurley. در حالی که در فضای آنها هر دو بسیار شلوغ است با Behnken انجام متعدد spacewalks به مبادله از پیری باتری در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی.

خدمه بازگشت به زمین نیز خواهد بود که آخرین آزمون از خدمه اژدها اثبات اینکه آیا این خودرو می تواند مردم را به زمین با خیال راحت. این کپسول دارای یک سپر حرارتی طراحی شده برای محافظت از مسافران آن از شدت گرما تولید به عنوان وسیله نقلیه فرو طریق جو زمین. خدمه اژدها همچنین ورزش مجموعه ای از چهار چتر نجات است که استقرار یک بار کپسول است و نزدیک به زمین است. آنها به معنای به آرامی پایین تر این خودرو به اقیانوس اطلس که در آن فضاپیما و فضانوردان پس از آن خواهد شد توسط یک ویژه SpaceX بازیابی رگ.

اگر همه به خوبی می رود فرود را به پایان دادن به خدمه اژدها اولین crewed تست پرواز —به نام تظاهرات ماموریت 2 یا DM-2. تست ماموریت را تعیین خواهد کرد اگر خدمه اژدها آماده برای شروع پرواز خدمه از فضانوردان به طور منظم و از ISS. SpaceX بعدی پرواز خدمه اژدها در حال حاضر میله میله برای اواسط تا اواخر سپتامبر و حمل چهار فضانوردان به ایستگاه. اما این بازگشت باید به خوبی ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن