ناسا قرار است سعی کند نشتی را در ایستگاه فضایی بین المللی این آخر هفته

شکار کند ناسا و شریک روسی اش روسکوسکوس قرار است این آخر هفته سعی کنند منبع نشت بسیار کوچکی را در ایستگاه فضایی

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399
شکار کند

ناسا و شریک روسی اش روسکوسکوس قرار است این آخر هفته سعی کنند منبع نشت بسیار کوچکی را در ایستگاه فضایی بین المللی شکار کنند، منبعی که باعث شده هوا برای یک سال گذشته کمی سریع تر از ISS آزاد شود. این سه خدمه که در حال حاضر سوار ایستگاه هستند، در طول تعطیلات آخر هفته در بخش روسی ISS خواهند ماند، در حالی که ناسا تلاش می کند خاستگاه نشت در دیگر نقاط فضاپیما را منزوی کند.

ناسا برای اولین بار متوجه شد که ممکن است در سپتامبر ۲۰۱۹ نشتی در راه بازگشت ایستگاه داشته باشد. هوا در داخل ایستگاه به آرامی در طول زمان از ISS نشت می کند، اما مقامات متوجه شدند که به نظر می رسد هوا با نرخ کمی بالاتر از حد معمول فرار می کند. از آن زمان به نظر می رسد نشت کمی افزایش یافته است. با این حال ناسا زمان زیادی برای تحقیق نکرده است. همه چیز شده اند بسیار مشغول در ISS از ماه سپتامبر، با فضانوردان انجام پیاده روی های فضایی مختلف و وسایل نقلیه جدید مانند SpaceX خدمه اژدها آوردن مردم به و از ISS. نشت شده است یک مسئله بزرگ از مخازن در هیئت مدیره ISS می تواند کمک به حفظ فشار ایستگاه هر زمان که هوا فرار می کند.

حالا که برنامه کند شده است، ناسا وقت دارد تا بفهمد نشت از کجا می آید. کریس کسیدی فضانورد ناسا و کیهاننوردان روسی آناتولی ایوانیسین و ایوان واگنر پس از بستن تمام دریچه ها به دیگر ماژول های ISS با هم در داخل بخش روسی تختخواب سفر خواهند کرد. در طول تعطیلات آخر هفته، ناسا سطح فشار هوا در هر یک از ماژول ها را زیر نظر خواهد داشت تا نشت متخلف را مشخص کند. نتایج آزمون باید هفته آینده در دسترس باشد. ناسا می گوید که خدمه اتاق زیادی در داخل بخش روسی خواهند داشت و خدمه در هیچ خطری نیستند.

نشت پاپ تا هر از چند وقت در ISS، اما یک نشت در سال 2018 توجه بسیار بیشتر از دیگران کردم. در آن زمان فضانوردان نشتی را در هیئت مدیره ISS به سوراخ کوچکی در داخل یک کپسول سایوز روسی بازدید کننده که به آی اس اس لنگر انداخته بود ردیابی کردند. نظریه های توطئه در مطبوعات روسیه فراوان بود که سوراخ می توانست از داخل سایوز توسط کسی در هیئت مدیره ISS حفر شده باشد. دو کیهان گرد حتی یک پیاده روی فضایی انجام می دهند تا سوراخ را از بیرون بررسی کنند. در نهایت دیمیتری روگوزین کارگردان روسکوسموس نشان داد که مقامات روسی می دانستند که سوراخ چگونه به آنجا رسید، اما علت آن را فاش نکنند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن