Netaji نگر پلیس طرح این شکایت از بوی ناپاک را از مسدود UGD, سرشار منهول

میسور/Mysuru: مسدود زیرزمینی زهکشی (UGD) سیستم و سرشار فاضلاب از منهول در Netaji نگر پلیس طرح در Alanahalli گر

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

میسور/Mysuru: مسدود زیرزمینی زهکشی (UGD) سیستم و سرشار فاضلاب از منهول در Netaji نگر پلیس طرح در Alanahalli گرم Panchayat محدودیت است که باعث مشکلات زیادی برای ساکنان به عنوان ناپاک بوی ناشی از پر آب و فاضلاب تبدیل شده است که راکد پس از چند روز.

جدا از تحمل بوی بد ساکنان نیز در حال حاضر در برخورد با پشه که افزایش یافته است به عنوان راکد آب و فاضلاب تبدیل شده است و محل مناسبی برای پشه ها به نژاد و چند کودکان بیمار گرفته به دلیل گزش پشه.

ساکنان ادعا که غیرعلمی UGD آثار و اشتباهات ساخته شده در حالی که انجام این کار اجازه داده آب و فاضلاب از دو پوسته جریان به Netaji نگر طرح است.

طرح تشکیل شد 20 سال پیش و تصفيه خانه فاضلاب (STP) ساخته شده در نزدیکی دریاچه و در حال نگهداری می شود به درستی. آب آشامیدنی عرضه شده است به این منطقه از دو borewells. اما در حال حاضر ساکنان مشکلات روبرو هستند با مسدود UGD.

چند روز پیش UGD خطوط لوله از Giridarshini طرح و Hegde طرح بودند که متصل به Netaji نگر UGD خط بود اما پس از متوقف ساکنان Netaji نگر مخالف آن را بیان کرد که آن را تحت فشار قرار داده و به STP و آب و فاضلاب می تواند سرریز به دریاچه و آلوده آب دریاچه.

ساکنان ادعایی که حتی قبل از این کار می تواند تکمیل UGD اتصال به خانه دو پوسته در حال حاضر داده می شود و در حال حاضر به عنوان آثار متوقف ساکنان Netaji نگر هستند و در پایان دریافت که منهول در جاده ها در حال سرشار با توجه به فشار.

هر چند ساکنان ملاقات مقامات نگران و تسلیم شکایت هیچ اقدام گرفته شد و حتی پس از MLA G. T. Devegowda آموزش مقامات برای اصلاح این مشکل هیچ یک از مقامات به زحمت بازرسی همان و نه گام برای حل مسئله.

با فاضلاب جریان آب در جاده ها و باقی مانده راکد در چند مکان از ساکنان در حال حاضر ترس از شیوع بیماری همه گیر است که بیش از حد در طول COVID-19 بیماری همه گیر. ابراز نارضایتی خود را از ساکنان گفت که در زمانی که مردم در حال, ترس از ابتلا به تب آن است که درست نیست در بخشی از مقامات به نمایش غفلت نگرش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب