جدید فرار از زندان ابزار این نسخهها کار در اپل فقط-در iOS 13.5

یک ابزار جدید هک شده توسط گروه Unc0ver می توانید فرار از زندان در iOS 13.5 فقط-نسخه منتشر شده از اپل سیستم عام

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

یک ابزار جدید هک شده توسط گروه Unc0ver می توانید فرار از زندان در iOS 13.5 فقط-نسخه منتشر شده از اپل سیستم عامل تلفن همراه سیمی گزارش شده است. این گروه می گوید: فرار از زندان که با این نسخهها کار در iOS 11 و بالاتر ساخته شده است یک آسیب پذیری روز صفر نمی تخلیه یک دستگاه عمر باتری تاثیر نمی گذارد استفاده از اپل خدمات و یا تضعیف iOS گودال ماسهبازی امنیت با توجه به سیمی.

Unc0ver سرب توسعه دهنده گفت: سیمی, فرار از زندان می افزاید: استثنا به قوانین موجود و "را قادر می سازد خواندن جدید فرار از زندان فایل ها و بخش هایی از فایل که حاوی هیچ اطلاعات کاربر." فرار از زندان ابزار است نه منبع باز و گروه نمی گویند که آسیب پذیری در iOS آن را سوء استفاده برای ساخت ابزار است.

جیل بریک می دهد یک کاربر کنترل بیشتری روی یک دستگاه با سیستم عامل اجازه می دهد سفارشی سازی و نصب و راه اندازی برنامه های که اپل خواهد در غیر این صورت محدود. آن را نیز می توان با استفاده می شود حمله به سازش یک دستگاه امنیتی است.

در نسخه های قبلی از iOS جیل بریک نسبتا شایع است. عمل کاهش یافته و در سال های اخیر با اپل ساخت آن را سخت تر به جلو و در نتیجه برخی از برجسته ترین فرار از زندان-متکی نرم افزار منبع بسته شدن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن