جدید Kodagu SP Kshama Mishra سه خواهر و برادر ترک خورده اند خدمات مدنی آزمون

دهلی نو: Kshama Mishraیک سال 2016 دسته IPS افسر کارناتاکا کادر که جدید Kodagu, SP, سرپل از Pratapgarh در اوتار

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

دهلی نو: Kshama Mishraیک سال 2016 دسته IPS افسر کارناتاکا کادر که جدید Kodagu, SP, سرپل از Pratapgarh در اوتار پرادش. Kshama است که در میان چهار فرزند از آنیل میشرا که مشغول به کار به عنوان مدیر در یک منطقه روستایی بانک و کریشنا Mishra زن و شوهر است.

خانواده زندگی می کردند در یک اتاق دو خانه در Pratapgarh. جالب است که تمام چهار فرزند از آنیل Mishra ترک خورده اند این خدمات مدنی آزمون (CSE). خواهر و برادر از خانواده نه تنها پاک CSE بلکه رفت و تبدیل به IAS و IPS افسران.

در حالی که رشد چهار خواهر و برادر به اشتراک گذاشته یک ارتباط عادی و همه آنها خوب در دانشگاهیان بیش از حد. بعد این تصمیم را هم به عضویت معتبر خدمات ملکی. Kshama را برادر بزرگتر Yogesh شد و برای اولین بار از چهار خواهر و برادر به کرک CSE در سال 2013 در حالی که خواهر او Madhvi cracked آزمون در سال 2014 و برادر دیگر Lokesh پاک CSE در سال 2015.

Kshama Mishra خودش شد IPS افسر در سال 2016. Yogesh موفقیت مشغول به کار به عنوان یک کاتالیزور برای سه تن دیگر. او انتخاب شده در CSE 2013 در لیست رزرو. همه با الهام از برادر خود را با موفقیت و با کمک او Madhvi بعدی پاک CSE در سال 2014.

Lokesh در بر داشت محل ذخیره لیست داد و آن را یکی دیگر از شات. او همچنین نام خود را در لیست رزرو در CSE 2014. اما او با اعتماد به نفس از خود و تصمیم گرفت تا آن را یکی دیگر از شات. Lokesh قبلا تکمیل مهندسی از انستیتو تکنولوژی هند دهلی نو (IIT-D). او ترک خورده CSE در سال 2015.

موفقیت محصول است از کار سخت و فداکاری گفت Kshama. شوهر او که در استانی خدمات مدنی, الهام بخش او را به تعقیب رویای خود را و پشتیبانی خود را در طول راه. او پس از فارغ التحصیل شدن در Hindi ادبیات و انتخاب همان است که او اختیاری است.

Kodagu SP Kshama Mishra با خواهر و برادر خود را.

پس از این نتایج بودند در خارج Kshama گفته بود "هنگامی که شوهر من آمد به می دانم که من علاقه مند به عمران و خدمات او به من این فرصت را به آن را دنبال کنند. صحبت کردن در مورد خواهر و برادر' فوق العاده موفقیت Kshama گفته بود: "ما همه مراقبت و معتقدند که در هر یک از دیگر. این موفقیت یک محصول از قوام سخت کوشی و فداکاری. ما آن را به ارث برده."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن