به تازگی نامزد شده MLC Vishwanath خواستار MP Sreenivasa پراساد

میسور/Mysuru: یک روز پس از او به عنوان نامزد عضو شورای قانونگذاری (MLC) توسط دولت, دولت, رهبر ارشد بی جی پی و

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

میسور/Mysuru: یک روز پس از او به عنوان نامزد عضو شورای قانونگذاری (MLC) توسط دولت, دولت, رهبر ارشد بی جی پی و وزیر سابق A. H. Vishwanath پرداخت یک حسن نیت ارائه میدهد مراجعه به محل اقامت Chamarajanagar MP V. Sreenivasa پراساد در Jayalakshmipuram دیروز اینجا.

بعد صحبت به presspersons, Vishwanath گفت که او خوشحال بود که او ساخته شده یک MLC به عنوان وعده داده شده توسط وزیر B. S. Yediyurappa.

حفظ که BJP شده است به نمایندگی سیاسی برای همه جوامع از جمله میکرو جوامع که تا کنون نادیده گرفته Vishwanath اظهار داشت که او نامزد شده است تحت ادبی سهمیه.

و اشاره کرد که او یک نویسنده می نویسد که کتاب در سیاست و نه یک litterateur به معنای واقعی گفت: در شورای قانونگذاری است که یک خانه برای ارشد سیاستمداران و او طول می کشد افتخار برای عضویت در این خانه برای اولین بار.

پاسخ به یک پرس و جو در یک کابینه اسکله در حال حاضر که او ساخته شده یک MLC, Vishwanath گفت که او صرفا گفت که او نمی خواهم به بحث در مورد این موضوع در حال حاضر در زمانی که کشور و دولت است مبارزه Covid-19.

در پاسخ به سوالی درباره مخالفت رهبر Siddharamaiah تقاضا برای یک حساب دقیق از COVID-19 خرید او گفت که Siddharamaiah که تجربه کار به عنوان یک وزیر و همچنین وزیر دارایی نباید رفتار غیر مسئولانه با پرسیدن سوالات ایستاده در خیابان.

Siddharamaiah افزایش می دهند و این مسئله هم در قوه مقننه و یا حساب کمیته و به دنبال پاسخ از دولت او اضافه شده است.

MP Sreenivasa پراساد گفت که Vishwanath بود که یک انتخاب نماینده در تمام طول فعالیت سیاسی خود را پوشا دهه در حال حاضر نامزد به مجلس برای اولین بار. حفظ که او و Vishwanath همفکر هستند افراد MP امیدوار است که Vishwanath کار را برای او باعث شده است مبارزه با همه همراه است.

سابق MUDA رئیس C. Basavegowda و دیگر محلی BJP رهبران حاضر بودند.

بعد Vishwanath بازدید BJP در Chamarajapuram که در آن او استقبال شد توسط یک میزبان از رهبران حزب. شهرستان BJP جمهور T. S. Srivatsa دولت بی جی پی دبیر کل M. راجندرا وزیر پیشین C. H. Vijayshankar و دیگر رهبران حاضر بودند.

زیرچشمی نگاه کردن به سیاسی خود سفر...

A. H. Vishwanath خود را آغاز کرد, سیاسی, سفر به عنوان یک جوان کنگره رهبر تحت سپس وزیر D. Devaraj اورس در 1970s و برای اولین بار انتخاب به عنوان یک MLA از K. R. نگر در سال 1978.

پس از خدمت در کنگره برای بیش از چهار دهه است که در طی آن او لذت می برد و قدرت به عنوان یک وزیر و نماینده Vishwanath ترک این حزب پیوست و JD(ع) در ماه جولای ، 4, 2017.

او انتخاب شد به عنوان یک MLA از Hunsur حوزه در سال 2018 سنجی مونتاژ و شد JD(ع) دولت رئیس جمهور در اوت.5, 2018.

سپس در یک ناگهانی توسعه سیاسی Vishwanath ترک پست در 4 ژوئن 2019 و نیز استعفا از مجمع صندلی در جولای 6, 2019.

استعفای خود را همراه با برخی از دیگر MLAs از JD(ع) و کنگره باعث سقوط دولت ائتلافی با H. D. Kumaraswamy استعفا به عنوان وزیر در جولای 23, 2019.

Vishwanath پیوست BJP در Nov.14, 2019 و در اعتراض به انتخابات از Hunsur در BJP بلیط در پای صندوقهای رای برگزار شد و در دسامبر. 5, 2019 که او از دست داده است.

در حال حاضر بیش از هفت ماه پس از شکست, جانباز, رهبر, نامزد شده است به عنوان یک MLC توسط BJP دولت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب