اجازه نمی داده شده برای مواد غذایی سریع مفاصل چای مغازه ها را باز کنید: MCC

میسور/Mysuru: "اجازه داده می شود برای مواد غذایی سریع مفاصل چات مراکز و مغازه های چای به باز تحت مستند قوانین"

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

میسور/Mysuru: "اجازه داده می شود برای مواد غذایی سریع مفاصل چات مراکز و مغازه های چای به باز تحت مستند قوانین" گفت: MCC کمیسر Gurudutta Hegde.

صحبت به 'ستاره میسور' او گفت که یک جلسه با مسئولين انجمن ها در' دفتر حامل برگزار شد و بسیار زودتر و درخواست کرده بود آنها را به باز کردن مغازه ها تا مستند به پایان می رسد.

او گفت که به تازگی چند فست فود مفاصل چات و مراکز چای مغازه ها پیدا شد باز و انجام کسب و کار ممکن است به دلیل برخی از سردرگمی او اضافه شده است.

این MCC کمیسر گفت که دستور داده شده است به MCC محیط زیست مهندسین و بازرسان بهداشت و سلامت از همه نه مناطق به اطلاع صاحبان فست فود مفاصل چات و مراکز چای مغازه ها را باز نمی تا دولت بیشتر سفارش.

آن را ممکن است به یاد می آورد که اگر اجازه داده شد تنها برای مغازه تجاری زیر اعمال Lockdown-4 چند چات مراکز فست فود مفاصل و چای مغازه ها پیدا شد باز و انجام کسب و کار و مردم بیش از حد دیده می شد در اعداد بزرگ در این مکان فراموشی به حفظ فاصله اجتماعی.

چند نفر را دیدم که مردم در مقابل این eateries آورده بود همان به اطلاع MCC و رفته بود ویروسی در رسانه های اجتماعی.

این MCC کمیسر گفت که با وجود اعمال در کنار میوه فروشندگان از قبل است. اجازه داده شده در حال حاضر به گل معامله گران جراحی پلاستیک و نساجی کسب و کار او اضافه شده است. نانوایی مجاز به باز کردن اما فقط برای خدمات بسته گفت و هشدار داد از آغاز اقدام قانونی علیه کسانی که نقض قوانین است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن