گیاهی گوشت فروش در ایالات متحده هستند تا 264 درصد از مارس

در حالی که رفتار مانند چیپس و پاپ کورن و بستنی (و برای برخی از دلیل شیر جو) در صدر خرید مواد غذایی در طول چند

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

در حالی که رفتار مانند چیپس و پاپ کورن و بستنی (و برای برخی از دلیل شیر جو) در صدر خرید مواد غذایی در طول چند هفته اول COVID-19 مستندات بیشتر آمریکایی ها همچنان به نوبه خود به راحتی مواد غذایی: گیاهی جایگزین گوشت.

فروشگاه مواد غذایی خرید و فروش محصولات مانند فراتر از گوشت و Tofurky شد تا 264 درصد در طول یک هفته پایان دوره در مارس 2nd, به گفته نیلسن (via The Wall Street Journal). به طور کلی خرده فروشی فرو 16.4 درصد از مارس تا آوریل است. محبوبیت faux گوشت منفجر شد و شروع در ماه مارس با فروش گوشت تازه جایگزین صعودی 206 درصد در هفته اول ماه مارس و افزایش 279 درصد در هفته منتهی به 14 مارس با توجه به Nielsen.

گیاهی و محصولات گوشت هنوز عقب حیوانات خود را مبتنی بر همتایان خود از نظر اندازه بازار. از 264 درصد سربازان ارتش از faux گوشت فروش نمایندگی افزایش دلار 25.7 میلیون در حالی که گوشت تازه فروش — تنها 45 درصد در دوره مشابه دیدم یک 3.8 میلیارد دلار افزایش است. که با وجود تولید محصولات گوشت کاهش 28 درصدی در سال بیش از سال, با توجه به سازمان غذا و دارو.

ایالات متحده در صنعت گوشت لرزاند بوده است با این بیماری همه گیر با تولید کنندگان عمده تعطیل تولید و هزاران نفر از کارگران با آلوده رمان coronavirus در 19 متحده است. حداقل 20, گوشت, گیاه کارگران کشته شده اند, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. روز جمعه مدیر عامل شرکت JBS, بزرگترین گاو تولید کننده در ایالات متحده گفت: تاثیر این رمان coronavirus احساس خواهد شد در سراسر صنعت گوشت برای ماه می باشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن