باشگاه پنگوئن آنلاین تعطیل پس از دریافت کپی رایت ادعا از دیزنی

یکی از بزرگترین بدون مجوز باشگاه پنگوئن فن سرور کلوپ پنگوئن آنلاین می گوید: از آن تعطیل خواهد شد در پایان ماه

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

یکی از بزرگترین بدون مجوز باشگاه پنگوئن فن سرور کلوپ پنگوئن آنلاین می گوید: از آن تعطیل خواهد شد در پایان ماه پس از دریافت یک کپی رایت هزاره دیجیتال (DMCA) اطلاع حذف از شرکت والت دیزنی است.

باشگاه پنگوئن آنلاین بدون مجوز احیای محبوب دیزنی متعلق به کودکان, شبکه اجتماعی, یکی از بزرگترین فن کپی از این بازی حاصل بیش از 8 میلیون کاربر در بیش از دو سال گذشته است. در حال حاضر حذف وبلاگ از این هفته باشگاه پنگوئن آنلاین نوشت که این بازی دیگر نمی خواهد در حال اجرا "پس از مه سال 2020" را به عنوان نتیجه یک کپی رایت ادعا می کنند. اطلاع, که در دسترس است از طریق سازمان های غیر انتفاعی لومن پایگاه داده می گوید: سایت "یک نسخه غیر مجاز از باشگاه پنگوئن بازی و شامل نقض حق کپی رایت محتوا."

باشگاه پنگوئن به نظر می رسد به انطباق با نظم; به انتشار وب سایت دیگر در دسترس نیست.

"اگر کسی تلاش برای احیای این بازی خواهید بود بسیار دشوار است در حال حاضر به عنوان شما باید به نگرانی در مورد دیزنی و صادقانه آن را به ارزش آن را" مدیریت نوشت.

باشگاه پنگوئن آنلاین و دیزنی بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

دیزنی خریداری باشگاه پنگوئن در سال 2007 و رسما تعطیل بازی را در ژانویه 2017 پس از آن تا به حال شاهد یک کاهش چشمگیر در کاربران در طول سال با توجه به TechCrunch. به زودی پس از آن بسته شدن دیزنی, راه اندازی, باشگاه, جزیره پنگوئن که دریافت مقدار زیادی از انتقاد از بازی های قدیمی را برای طرفداران فاقد ویژگی های محبوب در بازی اصلی است. پایان 2018 دیزنی تعطیل Club Penguin جزیره بیش از حد.

پس از سال 2017, خاموش کردن مردم شروع به راه اندازی خود را بدون مجوز نسخه از بازی باشگاه پنگوئن آنلاین و Club Penguin ننوشته بنابراین طرفداران می تواند همچنان به بازی بازی به آینده است.

به عنوان اجتماعی فاصله سفارشات رفته اند به اثر در سراسر جهان طرفداران قدیمی باشگاه پنگوئن های کنکوریو Webkinz بازگشته اند به سابق خود را بازی های مورد علاقه. این هنرمند محبوب, فوتبال, مامان همچنین موسیقی زنده در مجموعه باشگاه پنگوئن بازنویسی به عنوان بخشی از یک موج در بازی کنسرت در طول بیماری همه گیر.

"ما می خواهم برای تشکر از همه شما برای ساخت این سفر به یاد ماندنی و لذت بخش است با وجود سنگی, پایان," Club Penguin آنلاین پست وبلاگ به عنوان خوانده شده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن