Pramoda دوی دعا برای رفاه مردم در Chamundeshwari Vardhanti

میسور/Mysuru: Chamundeshwari Vardhanti Mahotsava جشن گرفته شد در بالای Chamundi هیل بدون هیاهو دیروز به عنوان

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

میسور/Mysuru: Chamundeshwari Vardhanti Mahotsava جشن گرفته شد در بالای Chamundi هیل بدون هیاهو دیروز به عنوان تنها معبد کارکنان و چند جانبازان بودند مجاز به شرکت در آیین های سنتی در نظر COVID-19.

مارک Vardhanti (تولد) Mahotsava ویژه آیین آغاز شد در اوایل صبح با کشیش انجام Sankalpa, Panchamrutha Abhisheka, Sahasranamarchane, Ashtothara ، مراسم فعالیت به نظر می رسید در هماهنگی با Nadaswaram حال بازی سنتی توسط نوازندگان دعوت شده به ویژه برای این مناسبت است. بعد مشعل چراغ روشن شد و تشریفاتی سلام ارائه شد به الوهیت توسط پلیس گروه و تیم های دیگر.

عضو سابق خانواده سلطنتی Pramoda دوی Wadiyar که در حال حاضر برای pujas از ساعت اندکی متمایل به الهه و او را به دنبال نعمت.

صحبت SOM, Pramoda دوی Wadiyar گفت: "در حالی که مصرف Sakalpa صبح امروز در مقابل الهه دعا کردم مادر Chamundeshwari به دنبال او نعمت است. مردم نیاز به ترس نیست. الهه مادر است که وجود دارد برای محافظت از ما به خصوص کسانی که به او اعتماد کنند. با نعمت ما خواهد آمد قوی تر در این وضعیت ترسناک."

معبد رئیس کشیش N. Shashishekar Dixit گفت: "به مناسبت Chamundeshwari Vardhanti Mahotsava هر سال ما انجام Durbar Utsava در معبد اینجا. با توجه به سنت امروز ما presiding Chamundeshwari دوی دارای Durbar در معبد. همه جانبازان به دنبال نعمت خود را در این مناسبت ویژه و دعا برای رفاه بشر است."

MLA L. Nagendra شهردار سابق Sandesh Swamy, Muzrai Tahsildar S. N. Yatiraj, Mahotsava عضو کمیته Savitha Ghatke و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب