Uber and Lyft ordered by California judge to classify drivers as employees

یک قاضی کالیفرنیا حکم داد که اوبر و Lyft باید رانندگان خود را به عنوان کارکنان در یک ارتباط اولیه خیره کننده ص

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

یک قاضی کالیفرنیا حکم داد که اوبر و Lyft باید رانندگان خود را به عنوان کارکنان در یک ارتباط اولیه خیره کننده صادر شده بعد از ظهر دوشنبه طبقه بندی. با این حال، این درخواست برای ده روز باقی می ماند، با این حال، دادن اوبر و Lyft فرصتی برای تجدید نظر در تصمیم گیری. اوبر گفت که برنامه ریزی شده است که درخواست فوری فوری فوری برای جلوگیری از حکم از رفتن به اجرا در.

Uber و Lyft تحت فشار فزاینده ای هستند تا مدل های تجاری خود را در کالیفرنیا تغییر دهد، ایالتی که هر دو شرکت در آن بنیان گذاری شده و در نهایت رونق. موضوع طبقه بندی رانندگان سوارکار به عنوان پیمانکاران مستقل است. Uber and Lyft say drivers prefer the flexibility of working as freelancers, while labor unions and elected officials contend this pris them of traditional benefits like health insurance and workers'compensation.

در ماه مه، دادستان کل کالیفرنیا خاویر بسررا، به همراه دادستان های شهر لس آنجلس، سان فرانسیسکو و سن دیگو، از شرکت ها شکایت کرد، استدلال کرد که رانندگان آنها به عنوان پیمانکاران مستقل اشتباه طبقه بندی شده بودند زمانی که آنها باید کارمندان تحت قانون AB5 دولت که در تاریخ 1st. Becerra رفت و سپس یک حرکت برای رابطه اولیه که می تواند شرکت های سوار هل را وادار به طبقه بندی رانندگان به عنوان کارکنان بلافاصله. AB5 که در ماه سپتامبر گذشته به قانون امضا شد، به اصطلاح "آزمون ABC" را برای تعیین اینکه آیا کسی پیمانکار یا کارمند است، مورد استفاده قرار می دهد.

"این ساده است، کالیفرنیا قاضی دادگاه برتر ایتان شولمن در حکم خود نوشت: "رانندگان متهمان کار است که خارج از دوره معمول' از کسب و کار خود را انجام نمی دهد. متهمان اصرار دارند که کسب و کار خود را 'سیستم عامل چند طرفه' به جای شرکت های حمل و نقل است مسطح با مقررات قانونی که حاکم بر کسب و کار خود را به عنوان شرکت های شبکه حمل و نقل، که به عنوان شرکت های که در حمل و نقل افراد با وسیله نقلیه موتوری برای جبران خسارت وارد تعریف شده است.'"

او افزود: "همچنین در رویارویی با واقعیت اقتصادی و عقل مشترک پرواز می کند... برای بیان واضح، رانندگان مرکزی هستند، نه مماس، به اوبر و لیفت کل کسب و کار سواری در حال تگرگ است."

در بیانیه ای که حکم را تکان می داد، بسررا گفت کالیفرنیا و کارگران آن "نباید به پای لایحه زمانی که کسب و کار بزرگ تلاش می کنند به جست و خیز کردن در مسئولیت های خود را. ما به کار مون ادامه میدیم تا مطمئن بشیم که اوبر و لفت با قوانین بازی میکنن

این آخرین ضربه قانونی علیه اوبر و لفت در کالیفرنیا بود. هفته گذشته، کمیسر کار ایالت ادعا کرد در یک جفت از دعاوی که شرکت ها با امتناع از طبقه بندی آنها به عنوان کارمند، دستمزد از رانندگان سرقت می کنند.

گروه های رانندگان که تحت فشار قرار داده اند شرکت ها برای طبقه بندی دوباره رانندگان خود را جشن تصمیم به عنوان پیشرفت رو به جلو. "حکم امروز تأیید می کند که چه رانندگان کالیفرنیا مدت ها درست شناخته شده اند، مایک رابینسون، راننده Lyft و عضو اتحاد کارگران سیار، گروهی از رانندگان کالیفرنیای جنوبی، در بیانیه ای گفت: "کارگران ی مثل من حقوق دارند و اوبر و لافت باید به آن حقوق احترام بزارند."

اما اوبر و لافت این حاکم را حفظ می کنند و با خواسته های اکثریت رانندگان در تضاد هستند و در طول یک همه گیر جهانی که فشار بر امور مالی کارگران می اندازد، شغل کمتری را به همراه خواهد داشت.

یک سخنگوی اوبر گفت: «اکثریت قریب به اتفاق رانندگان می خواهند به طور مستقل کار کنند، و ما قبلاً تغییرات قابل توجهی در برنامه خود ایجاد کرده بودیم تا اطمینان حاصل کنیم که این مورد بر اساس قانون کالیفرنیا باقی می ماند» وقتی بیش از 3 میلیون کالیفرنیای بدون کار هستند، رهبران منتخب ما باید روی ایجاد کار متمرکز شوند، نه اینکه در یک افسردگی اقتصادی، کل یک صنعت را تعطیل کنند."

يه سخنگوي ليفت موافقت کرد "رانندگان نمی خواهند به کارمند ، توقف کامل ، سخنگوی گفت: ". ما فورا ً از این حکم درخواست تجدید نظر خواهیم کرد و به مبارزه برای استقلال آنها ادامه می دیم. در نهایت، ما معتقدیم که این موضوع توسط رای دهندگان کالیفرنیا تصمیم گیری خواهد شد و آنها با رانندگان طرف خواهند بود."

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن