-برخورد های قابل پیشگیری سر در میان دو چرخ

آقا برخورد های سر در میان دو چرخ اغلب در شهرستان میسورو و اطراف آن گزارش می شود. آخرین در این سری اتفاق افتاد

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

آقا

برخورد های سر در میان دو چرخ اغلب در شهرستان میسورو و اطراف آن گزارش می شود. آخرین در این سری اتفاق افتاد در 14 جولای امسال هنگامی که یک اسکوتر و دوچرخه برخورد سر در نزدیکی Ayarahalli و یک نفر تسلیم به صدمات جدی (SOM تاریخ ژوئیه 16). تصادف مشابه منجر به مرگ یک سوار در ژوئن 22 امسال هنگامی که دو دوچرخه در جاده جدید Kantharaja Urs در نزدیکی راه آهن زیرپل در K.G. Koppal (SOM تاریخ ژوئن 24) برخورد کرد. سواران دو دوچرخه کشته شدند و یک پیلون جراحت جدی در یک تصادف وحشتناک در جاده H. D. کوت هونسور در مارس.5، 2020.

قبل از این، در منطقه ٔ داتاگلی، دو سوار کشته شدند و یک نفر به شدت زخمی شد که دو دوچرخه در فوریه سال جاری به سر در برخورد. پیش از این حوادث، در دسامبر ۲۰۱۹، سه نفر در برخورد سر به سر دیگری جان خود را از دست داده اند که یک دوچرخه و یک اسکوتر با سر در نزدیکی MC Hundi در جاده T. Narasipur (SOM تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹) برخورد کرد.

این مرگ و میر ناشی از برخورد سر به درون بینی نیاز به اجتناب از حوادث و مرگ و میر قابل پیشگیری در آینده. در بسیاری از این حوادث، سواران می توانست جان سالم به در ببرد اگر آنها با کلاه ایمنی بر سر خود بودند.

دو چرخ سوار، که عادت به پوشیدن کلاه ایمنی را ندارن، باید از این حوادث درس بگیرند و برای امنیت خود شروع به پوشیدن آن کنند و اگر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهد، در اعضای خانواده خود درد و رنج را پر نکنند.

رانندگی در یک خط درست و نه در سمت اشتباه جاده اجتناب از برخورد سر در. سرعت بیش از حد نیز دلیلی برای مرگ و میر در چنین حوادثی است. ...جای تاثر است که حتی پس از چندین حادثه از این دست، در یک دهانه کوتاه، بسیاری از سواران دو چرخ دار این موضوع را جدی نمی گیرد و همچنین هیچ نشانه ای نسبت به ایمنی جاده ها نشان نمی دهد.

– دکتر س. ویجایندرا، عضو کمیته مشورتی ترافیک شهر، میسورو، ۸.۸.۲۰۲۰

همچنین می توانید دیدگاه ها، نظرات و داستان های خود را به ما ایمیل کنید تا [ایمیل محافظت شده]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن