Pyaate Hudugir Halli زندگی فصل-4 برنده Mebiena مایکل می میرد در تصادف جاده

مدیکری: برنده واقعیت نشان می دهد, 'Pyaate Hudugir Halli زندگی,' Mebiena مایکل از دست داده و زندگی خود را در یک

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

مدیکری: برنده واقعیت نشان می دهد, 'Pyaate Hudugir Halli زندگی,' Mebiena مایکل از دست داده و زندگی خود را در یک تصادف جاده دیروز. این حادثه رخ داده است شب گذشته در نزدیکی Devihalli از Nagamangala taluk زمانی که او به سمت خانه خود در شهر مدیکری. او 22.

Mebiena مرگ شوکه خانواده و دوستان و کل صنعت تلویزیون. با توجه به گزارش های ماشین که در آن او رفت و آمد منفجر به تراکتور بود که نوبت گرفتن. قربانیان بلافاصله با عجله به Adichuchunagiri موسسه علوم پزشکی و بیمارستان. یک مورد به ثبت رسیده در Belluru ایستگاه پلیس. دوستان او در حال نقاهت در بیمارستان.

در 2018, Mebiena مایکل تاج گذاری شد به عنوان برنده Pyaate Hudugir Halli زندگی فصل 4. برگزار گردید در Banavasi در نزدیکی روستای حسن.

Mebiena آغاز کار او به عنوان یک مدل قبل از جسارت به تلویزیون با نمایش 'Pyaate Hudugir Halli زندگی فصل 4.' نشان می دهد در مورد دختران که منجر به یک زندگی شیک و مد در شهر در تلاش برای انطباق با روستایی زندگی در یک روستا با کارهای فیزیکی و همچنین زندگی بدون هر یک از تجملات است که آنها استفاده می شود. Mebiena اعلام شد به عنوان برنده خود را بر اساس فعالیت ها و بینندگان رای دادن.

ابراز شوک بیش از مرگ Mebiena میزبان 'Pyaate Hudugir Halli زندگی فصل 4,' Akul Balaji در صفحه توییتر خود نوشته "شوک به شنیدن ناگهانی از یکی از مورد علاقه من در مسابقه و برنده phhl 4 ..mebina سو جوان و پر از زندگی نمی تواند هضم این واقعیت است..من نماز برای او و خانواده به بیش از تراژدی. "



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن