چگونه Tony hawk's Pro Skater تغییر زندگی برخی از جهان بزرگترین اسکیت بازان

رادنی مولن هنوز هم به یاد اولین بار او رفت و در تور پس از ظاهر شدن در یک Tony hawk's Pro Skater

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

رادنی مولن هنوز هم به یاد اولین بار او رفت و در تور پس از ظاهر شدن در یک Tony hawk's Pro Skater بازی.

مولن به طور گسترده ای به عنوان یکی از با نفوذ ترین اسکیت باز از همه زمان اعتبار با ایجاد بسیاری از کلاهبرداری — مانند kickflip و 360 تلنگر — که در حال حاضر اجزای جدایی ناپذیر از این ورزش است. او pro زمانی که او 13 ساله است و در حال حاضر 53 که بدان معنی است که او صرف چهار دهه تکمیل هنر و صنعت خود و بالا بردن اسکیت بورد. اما هیچ چیز او را برای آنچه که اتفاق افتاده است و پس از او به نظر می رسد در Tony hawk's Pro Skater 2.

"آنها تا به حال برای قرار دادن من در بالای یک ون بود زیرا شدید" مولن می گوید. "این بود دریایی از مردم در اطراف من. و اگر چه من تا به حال یک نام قوی از تمام کسانی که سال قبل از این بود که بر خلاف هر چیزی من تا کنون دیده بود. بود که من برای اولین بار طعم و مزه آن و آن را فقط در رفت. من نمی تواند بر این باورند که قرار گرفتن در معرض این بازی را به من داد."

THPS نبود اولین اسکیت بورد بازی های ویدئویی بود اما مهم ترین. آن را فقط یک دیجیتال را ورزش آن هم یک پنجره را به یک رو به رشد خرده فرهنگ است. آن را بیش از حد بالا در نقاط, اما آن را تا حد زیادی وفادار را در ورزش اسکیت بورد — و نه فقط به دلیل آن را با دقت دوباره ایجاد مجتمع دنیای ترفندها. آن را نیز پرداخت ادای احترام به اسکیت باز خود را مانند هیچ بازی قبل از آن در حالی که ساخت مد و موسیقی بخشی جدایی ناپذیر. در ماه سپتامبر دو دهه بعد از این سری عرضه این دو بازی خواهد بود remastered آوردن تجربه برای تمام مخاطبان جدید.

"این یک بیت از یک کپسول زمان" مولن می گوید. "جوهر از آنچه باعث می شود چاپ صفحه ویژه است که هنوز هم همان است که در بازی نشان داده شده."

اولین THPS عرضه در سال 1999 در پلی استیشن و توسعه داده شد و سپس تا حد زیادی ناشناخته (و پس از توقیف) استودیو به نام Neversoft. این احساس یک لحظه ضربه سر و صدا; آن رفت و به فروش میلیون ها نسخه و منتقل شد به نینتندو 64 و Dreamcast یک سال بعد. آن را بعید است که هر کسی مشغول به کار در این بازی آن را تصور تبدیل شدن به پدیده فرهنگ پاپ آن معلوم می شود. اما برای اسکیت بازان درگیر آن یک فرصت هیجان انگیز را از ابتدا.

"من فقط به یاد داشته باشید در ابتدا از آن صدایی حقیقی برای من به خصوص پس از آن که چاپ صفحه بود و در یک بازی ویدیویی است که در دسترس خواهد بود بر روی کنسول در سراسر جهان می گوید:" اسکیت باز چاد Muska. "این فقط یک ایده دیوانه. من به یاد داشته باشید 'برویم. اجازه دهید این کار را.'" برای Bucky لازک آن را در طولانی نیست قبل از اینکه او متوجه این پروژه تبدیل به چیزی خاص. "من نمی توانم بگویم من تصور آن را باد به عنوان بزرگ به عنوان آن را," او می گوید. "اما من قطعا می تواند ببینید که ما به چیزی. اگر آن چیزی که من دامن زده من می خواهم تصور کنید افراد دیگر خواهد بود دامن زده است."

Muska معتقد است که یکی از عوامل کلیدی در پشت این بازی موفقیت زمان بود. در اوایل 1990s, skateboarding شد تا حد زیادی در حال مرگ حتی با بزرگترین نامها در تلاش برای به دست آوردن. که بعد از تغییر در این دهه با تشکر در بخش های بزرگ به X بازی. شدید, ورزش, ویترین, لگد کردن در سال 1994 پخش شد در ESPN و ایجاد یک جریان اصلی اشتها برای اسکیت بورد سواری. پنج سال بعد تونی هاوک فرود آمد افسانه ای 900 — یک ترفند است که شامل ریسندگی حدود دو و نیم برابر — طول X بازی پس از 10 تلاش شکست خورده است. مرحله راه اندازی شد برای THPS. "همراه می آید این فیلم بازی است که به ارمغان می آورد که در زیر زمین فرهنگ خیابان به خانواده هر فرد در جهان, خیلی, که تا به حال یک کنسول بازی می گوید:" Muska. "شبانه آن را به یک نام خانگی. من نام خانواده بود. و هر کس دیگری که در بازی شد نام خانواده است که به دلیل."

مولن کمی دیدگاه های مختلف. با وجود اینکه یکی از افراد موثر در ورزش اسکیت بورد سواری, تاریخچه او نمی ویژگی در اولین بازی. اما مولن و هاوک دارای سابقه طولانی با هم. دو skated هم که در یک گروه به نام استخوان تیپ که شامل بسیاری از جوانب مثبت بالا از 1980s. در سال 1989 مولن گروه چپ به ثبت جهانی صنایع و او قادر به شاهد هاوک صعود به سوپر استار شدن از راه دور. او می گوید او احساس مانند یک خارجی در زمان, نگران, دیگر اعضای, تیم, شاهین, شامل, خواهد, قضاوت او را برای ترک. او نگه داشته در تماس است اما فاصله وجود دارد.

"پس از آن از هیچ جا من در تور و من من را شکست مچ پا. و من فکر کردم که این اتفاق برای هیچ دلیلی و من نیاز به یک دوست" مولن به یاد می آورد. "و تا چند می تواند مربوط به راه تونی مرتبط است. من غلبه همه که عجیب و غریب بودن و رسیده. "هی مرد من می خواستم برای دیدار با شما از آنجا که من نمی دانم اگر من قصد دارم به رفتن نگه دارید. من نمی دانم اگر این یک نشانه است. من نمی دانم چه خبر است.' او مانند,", مطمئن, بیایید ملاقات.' بنابراین من او را ملاقات نمود در عصا در یک رستوران گفت: "تونی چه چیزی شما فکر می کنم این به این معنی است؟' و او گفت: "این به این معنی شما صدمه دیده است. این به آن معنا نیست هر چیزی. درمان و دریافت اسکیت دوباره. و راه: آیا شما می خواهید در بازی؟' من فقط دور باد که او حتی نگاهی هم به اویختن با من بسیار کمتر من را به بازی. که چگونه از آن آغاز شده است."

برای کسانی که به ویژه در اوایل آن THPS بازی تاثیر فوری بود و طولانی مدت. Muska می گوید او به خاطر به رسمیت شناخته شده در حالی که اسکیت در خیابان و طرفداران خواهد آمد تا به مولن در فرودگاه به بحث در مورد بازی. حتی در حال حاضر, اگر شما چک کردن اسکیت ویدئوها در یوتیوب و یا Instagram بسیاری از نظرات مرجع THPS. لازک می گوید که به رسمیت شناختن همچنان به این روز است. "آنها نمی دانند که من برای اینکه یک X, بازی, مدال طلا, و یا به عنوان یک حرفه ای اسکیت به صورت 30-به علاوه سال یا یک رالی ماشین, راننده," او می گوید: برخی از طرفداران. "آنها می دانند که من به عنوان یک شخصیت بازی های ویدئویی. من هنوز دور توسط آن دمیده."

به دنبال بر روی آن در حال حاضر اسکیت باز من صحبت کرد و به آنها می گویند مغرور باقی می ماند چه کسانی در اوایل THPS بازی نشان داده اسکیت فرهنگ به صورت یک جریان اصلی مخاطبان این که آیا آن را با استفاده از این مجموعه زبان شناسی از ترفند نام دوباره ایجاد ابتکار و خلاقیت لازم برای اسکیت خیابانی و یا داشتن یک kick-ass soundtrack های امثال Goldfinger و Dead Kennedys. "آن را نمایندگی خالص از آنچه که ما در مورد می گوید:" مولن. "و آن را به یک حس واقعی از آنچه ما در جهان است و به همین دلیل آن را بسیار اعتیاد آور به عنوان یک اسکیت باز هنگامی که شما شروع به. حتی اگر شما خوب نیست شما هنوز هم می توانید تبدیل شدن به معتاد به این طرز فکر. این یک راه نگاه کردن به جهان است." Muska می افزاید: "برخی از شرم آور, خنده دار, مسخره مسائل در مورد بازی اما من نمی خواهد تغییر در هر یک از آن."

امروز تولید یک فیلم جدید بازی می تواند یک تعهد عظیم. در سرب تا remaster اصلی بازیگران THPS اسکن شده بود به طوری که خود را در زمان اشکال جسمانی خودت منع کن می تواند در بازی برجسته و فرایند عظیم چندمنظوره با بالا پایان dslr ها گرفتن آنها را از تمام زاویه. اما با کسانی که بازی های اصلی, همه چیز بیشتری بودند low-tech. شد اساسی وجود دارد motion capture مناسب و توسعه دهندگان خواهد فیلم اسکیت باز انجام کلاهبرداری از زوایای مختلف قبل از چیدن مغز خود را در مورد چگونه همه چیز کار می کرد.

مولن به یاد وجود دارد که او نمی خواست برای جلوگیری از انجام کلاهبرداری برای این جلسات و بنابراین توسعه دهندگان می ماند در استودیو در کنار او برای برخی از اواخر شب. گهگاه بشکه بشکه درگیر شدند. آنچه او را زده اکثر, اگر, بود, مراقبت از توسعه دهندگان در زمان. "آنها به حفر نکات دقیق وظریف از همه چیز من بود," او می گوید. "میزان توجه به جزئیات و مایل به انجام آن با وفاداری و درست به اسکیت بورد و نشان که احترام اون قسمتی که من منفجر دور."

برای بیشتر قسمت های آینده remaster به نظر می رسد باقی می ماند درست به بازی های اصلی. این ویژگی های به روز رسانی گرافیک و برخی از ویژگی های آنلاین اما در غیر این صورت هسته از تجربه دست نخورده باقی می ماند. (که گفت: حق رای دادن را ناامید کننده تاریخ اخیر از جمله THPS5معنی طرفداران هنوز هم باید محتاط بود.) یکی از تغییرات بزرگ است و علاوه بر این از یک محصول تازه از اسکیت بازان: مدرن ستاره های بزرگ مانند Tyshawn جونز Nyjah Huston, لئو بیکر, Leticia Bufoni, Aori نیشیمورا لیز Armanto و شین اونیل تمام خواهد شد برجسته در کنار بازیگران اصلی. حتی تونی پسر نوجوانی بود که هفت که اصلی THPS بیرون آمد و در حال حاضر یک حرفه ای چاشنی — قابل پخش خواهند بود. بسیاری از این اسکیت بازان بزرگ بازی.

Muska می گوید: او به خصوص با افتخار در طیف وسیعی از مردم از بازی کمک کرد و الهام بخش به عنوان نشان های جدید بازیگران اسکیت باز. "این واقعا سرد برای دیدن تنوع از مردم برای دیدن بیشتر دختران در آن برای دیدن فقط همه" او می گوید. مولن می افزاید که احترام متقابل در سراسر نسل است که باعث می شود این ویژگی های جدید به خصوص ویژه. "شما می توانید آن را در چشمان خود را," او می گوید. "من شگفت زده هستم از آنچه آنها انجام می دهند و آنها به من نگاه مانند," Oh my god, شما در این بازی بودند!' شوخی می کنی ؟ نمی تونم باور کنم که در آن شما گرفته ام, چاپ صفحه, و در حال حاضر ما در این بازی با هم. این ارتباط بیش از 20 سال در چنین یک راه بدون درز من به سختی کلمات چگونه جذاب آن است."

این remastered collection of Tony hawk's Pro Skater 1 و 2 در حال آمدن است برای Xbox One, PS4 و PC در سپتامبر 4th, بیش از 20 سال پس از سری اول عرضه. بسیاری اتفاق افتاده است که در زمان. فیلم اسکیت بر روی نوارهای VHS داده اند راه به کلیپ ها در Instagram در حالی که بازی های ویدئویی را تنها تر و ریشه دوانده در فرهنگ پاپ. در سطح فردی لازک خود را گسترش افق با تبدیل شدن به یک حرفه ای رالی راننده خودرو در حالی که Muska همچنان به کاوش در هنر و مد از طریق لنز اسکیت فرهنگ است. در ضمن مولن هنوز هم می رود اسکیت روی اکثر شب اما او همچنین یک همکار در آزمایشگاه رسانه ای MIT و انجام چند مذاکرات TED. با وجود تمام این تغییرات و مقدار زمان که گذشت مولن معتقد است که کسانی که در اوایل بازی هنوز هم نشان دهنده فرهنگ اسکیت بورد در راه است که هنوز تکرار می شود.

"به عنوان زمان می رود و هیچ چیز باعث می شود من نسبت به خودمان افتخار می دانم که چگونه من به من اختصاص داده شده و استعداد و وقت و تمرکز. من بیشتر افتخار به skateboarder از هر چیز دیگری," او می گوید. "The Tony Hawk بازی اسیر ماهیت اسکیت در راه است که خالص است که آزمون زمان ایستاده و آنها در حال قرار دادن آن در خارج وجود دارد در حال حاضر زمانی که جهان بزرگتر از پنجره به ورزش اسکیت بورد. هیچ نمایندگی بهتر از آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن