برای تلفن های موبایل مانند گوگل صفحه 4A است تقریبا آماده و نمی خواهد که رادار

"که در آن است که گوگل صفحه 4A?" که سوال خواسته ما دو هفته پیش آوردن شما به سرعت در گوگل چگونه تا به حال به ظاه

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

"که در آن است که گوگل صفحه 4A?" که سوال خواسته ما دو هفته پیش آوردن شما به سرعت در گوگل چگونه تا به حال به ظاهر از دست رفته معمولی پنجره به انتشار آن به طور کامل-به بیرون درز پیگیری به این شرکت قابل توجه اما کوتاه-باتری-زندگی صفحه 4 گل سرسبد.

اما پر کردن FCC امروز کشف شده توسط XDA-توسعه دهندگان نشان می دهد مقرون به صرفه تر صفحه 4A نزدیک است.

مشخصات فنی آن داده نشده است که این تلفن گوگل به تازگی مجاز توسط کمیسیون ارتباطات فدرال در واقع این است که این صفحه 4A نه که گوگل در واقع رفتن به اعلام آن در هر زمان به زودی, اگر تا کنون.

همه ما با اطمینان می دانیم این است که گوگل "G025J" می تواند در حال حاضر در ایالات متحده فروخته شده و این که ما به طور معمول FCC اجازه چنین گوشی در مدت کوتاهی قبل از آنها رسمی. گوگل را ندارد بسیاری از گوشی های تلفن و به نظر می رسد احتمال وجود دارد که پس از "G020" به معنای صفحه 4 یک "G025" خواهد بود برخی از مرتب کردن بر اساس از نیم قدم جانشین.

اما من دروغ گفتند: ما می اینسو انسو جمع کردن یک چیز دیگر از FCC براده: این گوشی تقریبا به طور قطع نمی باید گوگل را کوچک Soli سنسور رادار تراشه برای "حرکت حس" ژست کنترل و سریعتر صورت آنلاک.

چرا من می گویند که ؟ که رادار با استفاده از تکنولوژی میلیمتر موج فرکانس های رادیویی که باید فاش شود در این FCC براده و... آنها نیست. آنها نشان داد تا در صفحه 4 FCC را براده به عنوان ظاهر می شود بین 58 و 63.5 GHz. اما آن را مانند قبلی نشت پیشنهاد صفحه 4A می کرده اند Soli, و آن را روشن نیست که در آن سنسور باید زندگی می کردند: تصاویر به بیرون درز نشان می دهد این گوشی جدید نمی خواهد که در صفحه 4 همین سنسور پر گودی برای شروع با.

در اینجا هر چیز دیگری ما فکر می کنم ما می دانیم که در مورد صفحه 4a تا کنون از جمله آن شایعه شبکه 5.81-صفحه نمایش اینچ پردازنده و باتری و دوربین و بازگشت جک هدفون و اثر انگشت خوان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن