چگونه به سازمان دیده بان SpaceX خدمه اژدها ماموریت

روز شنبه, مارس 30th, SpaceX خدمه اژدها است برای تبدیل شدن به اولین فضاپیمای خصوصی به حمل انسان به مدار. راه ان

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

روز شنبه, مارس 30th, SpaceX خدمه اژدها است برای تبدیل شدن به اولین فضاپیمای خصوصی به حمل انسان به مدار. راه اندازی, برنامه ریزی برای 3:22ساعت و نیز علامت گذاری اولین بار در نزدیک به یک دهه است که ناسا فضانوردان را به مدار راه اندازی شد از کیپ کاناورال فلوریدا.

برای فضانوردان ناسا باب Behnken و داگ Hurley, این خواهد بود که تلاش دوم در این تاریخی راه اندازی. راه اندازی اولین تلاش در چهار شنبه, مارس 27th, was scrubbed با توجه به آب و هوا و شرایط کمتر از 17 دقیقه قبل از راه اندازی. آنها دیگر فرصت امروز است. اگر امروز راه اندازی با تاخیر برای هر دلیل راه اندازی بعدی تلاش خواهد شد در روز شنبه, مارس 31st, در 3PM ET.

ناسا قصد دارد برای پوشش رویداد امروز زندگی می کنند, با شروع در حدود 11 AM ET. اگر همه می رود و آنها را پوشش همه چیز را از راه اندازی و آماده سازی برای خدمه اژدها متصل و در ISS در 10:20am می باشد و در روز یکشنبه, مه 31. شما همچنین می توانید به دنبال همراه با آستانه در ما زنده وبلاگ.

چه زمان است که SpaceX خدمه اژدها راه اندازی ؟

SpaceX را موشک فالکون 9 را از این شرکت راه اندازی سایت روز شنبه, مارس 30th, ناسا در مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال فلوریدا.

برنامه ریزی زمان راه اندازی: نیویورک: 3:22ساعت / سان فرانسیسکو,: 12:22ساعت / لندن: 8:22ساعت / برلین: 9:22PM / مسکو: 10:22ساعت / New Delhi: 12:52در (مه 31) / پکن: 3:22AM (مه 31) / توکیو: 4:22AM (مه 31) / ملبورن: 5:22AM (مه 31)

چگونه به سازمان دیده بان SpaceX خدمه اژدها راه اندازی زندگی می کنند:

پخش زنده: ناسا است زنده جریان این رویداد در یوتیوب و یا وب سایت خود را برای دسکتاپ مشاهده. SpaceX نیز زنده جریان رویداد خود در کانال یوتیوب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن