نیسان آریا الکتریک crossover SUV پرده برداری تا 300 مایل از محدوده

نیسان شده است به یک رهبر در فروش خودروهای الکتریکی با وجود واقعا تنها با داشتن یک EV — کاربردی-اگر

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

نیسان شده است به یک رهبر در فروش خودروهای الکتریکی با وجود واقعا تنها با داشتن یک EV — کاربردی-اگر-uninspiring برگ نیسان هاچ بک در بازار است. که تغییر امروز با معرفی جدید متوسط SUV تا 300 مایل از محدوده به نام آریا.

برای اولین بار پرده برداری سال گذشته به عنوان یک مفهوم Ariya برنامه ریزی شده است برای فروش در ژاپن در اواسط سال 2021 به دنبال آن آمریکا و کانادا بعد از آن در سال. قیمت گذاری شروع خواهد شد در حدود $40,000 است که تنها چند هزار دلار بیشتر از جاری متوسط قیمت فروش یک خودرو در ایالات متحده است. خریداران نیسان الکتریکی و خودروهای هیبریدی هنوز واجد شرایط برای کامل 7500 دلار اعتبار مالیاتی فدرال و دولت های مختلف مشوق که بسته به جایی که مردم زندگی می کنند می تواند کمک به کاهش هزینه تا $10,000 در ایالات متحده است.

این Ariya رونمایی شد در برابر پس زمینه از شرکت های بزرگ آشفتگی اجرایی گردش مالی رو به کاهش فروش و همه گیر مربوط به هزینه-برش در نیسان. بازداشت و پس از آن فرار از Carlos Ghosn رئیس سابق نیسان-رنو-میتسوبیشی داد تحت این عناوین برای بسیاری از 2019, مصاحبه, نور روی یک خودروساز است که به نظر می رسد در حال جنگ با خود است.

به این ترتیب, Ariya اولین بار است که عمده محصول جدید راه اندازی در پست Ghosn عصر برای شرکت و یک شانس به نوبه خود بیش از یک برگ جدید (جناس در نظر گرفته). نیسان می گوید: جدید برقی متقاطع به عنوان یک "نقطه عطف مهم" در این شرکت چهار سال طرح "دستیابی به رشد پایدار و مالی ثبات و سودآوری است."

اما به اندازه کافی شرکت های بزرگ فتنه; بیایید به مشخصات.

باتری و عملکرد و محدوده

نیسان Ariya این پیشرانه چیزی است که واقعا آن را متمایز از برگ. به جای انتخاب کردن برای ساده در جلو (front-wheel-drive تنظیم این Ariya خواهد آمد در تنظیمات متعدد از جمله دو-wheel-drive نسخه و دو موتور الکتریکی راه اندازی را قادر خواهد ساخت که تمام چرخ دیسک کارایی که نیسان خواستار "e-4ORCE" (چرا که همه چیز نیاز به یک مسخره و گیج کننده نام تجاری).

"من نمی ترسم بگویم این است که احتمالا پیشرفته ترین ماشین نیسان ساخته شده است که در تاریخ آن" نیسان معاون ارشد ایوان اسپینوزا به خبرنگاران گفت: در روز سه شنبه. "بنابراین ما در حال قرار دادن تمام منابع ما و دانش پشت این ماشین."

اسپینوزا گفت: نیسان در زمان آن چه آموخته شده از GT-R ورزشی ماشین گشتاور-سیستم تقسیم و اعمال آن را به توسعه Ariya را دوقلو موتور راه اندازی از جمله خودرو را به حرکت و سرعت و دست زدن به جاده.

نیز وجود خواهد داشت دو اندازه باتری را انتخاب کنید — 63 کیلووات ساعت باتری و 87 کیلووات ساعت یک. نیسان ادعا می کند دو-wheel-drive نسخه قادر خواهد بود برای رسیدن به 300 کیلومتر رانندگی محدوده هر چند خودروساز هنوز به Ariya در دسترس ما سازمان حفاظت محیط زیست و یا اتحادیه اروپا را در سراسر جهان هماهنگ نور خودرو روش تست (WLTP) برای تایید مستقل.

که گفت: 2020 نیسان برگ SL Plus سازمان حفاظت محیط زیست-دارای محدوده 215 کیلومتر در شارژ پس احتمالا آن را نمی خواهد بیش از حد از کشش برای خودروساز باتری تامین کننده چین خودرو تامین انرژی شرکت به دست انداز که تا 300 مایل است.

نیسان نیست آشکار مقدار زمان لازم برای شارژ Ariya. EV زمان شارژ می تواند یک نقطه چسبیده به خریداران بالقوه به خصوص برای آن دسته از وسایل نقلیه که بیش از 15-20 دقیقه برای رسیدن به 80 درصد ظرفیت است. این خواهد بود که تنظیمات به نگاه کردن به نیسان می شود و نزدیک به تولید.

فناوری های پیشرفته

نیسان است که توانمند سازی آریا با جدیدترین نسخه از این خودروساز پیشرفته کمک راننده سیستم ProPilot کمک 2.0. اصلی ProPilot بود سطح 2 بخشی از سیستم خودکار است که اجازه وسیله ای برای کنترل سرعت و فاصله از اتومبیل های دیگر و نگه داشتن خودرو در نظر گرفته شده lane با حداقل ورودی از راننده. دوربین های تشخیص خط نشانه در سرعت بزرگراه و سپس تطبیقی کروز کنترل خط-حفظ و نقطه کور سیستم های تشخیص شما در حفظ و در آن خط تا زمانی که شما به عمد تغییر خطوط.

با Ariya, ProPilot کمک به گرفتن یک فعال درایور سیستم مانیتورینگ برای فعال کردن هندزفری رانندگی در بزرگراه. نیسان برای اولین بار اعلام کرد برنامه های خود را برای ارتقاء ProPilot کمک اجازه می دهد تا به صورت رایگان به دست رانندگی سال گذشته است. تنها خودروساز برای ارائه یک سیستم مشابه در حال حاضر جنرال موتورز است سوپر کروز. فورد گفت: این امر معرفی خود و...) و با سیستم برقی Mustang Mach-E که در فروش در نیمه دوم سال 2021.

قبلا نیسان گنجانده شده بود ProPilot کمک در برگ بالا به فروش Rogue SUV و زیر$30,000 آلتیما. با علاوه بر این از Ariya نیسان برقرار کرده است خود را به عنوان یک رهبر از ارائه نیمه خودکار رانندگی در قیمت مناسب, زیر قیمت بازار انبوه وسایل نقلیه.

طراحی

این Ariya به نظر می رسد بسیار اسپرت و سپس نیسان دیگر متقاطع سرکش با تشکر از پایین موضع گسترده ای. و خودرو فاقد بسیاری از تیز زاویه خطوط دیده می شود در بسیاری از خودروساز ژاپنی وسایل نقلیه امید بستن برای یک نرم تر دوستدار خانواده ، با وجود اینکه تکنولوژی رو به جلو به عنوان آن می آید از Ariya فاقد بسیاری از منحصر به فرد (و کمی مسخره) شکوفا که نیسان را دوست دارد به مسائل به مفهوم آن وسایل نقلیه مانند یک دستیار مجازی است که هم یک ماهی koi یا جعلی موتور سر و صدا است که برای تلفن های موبایل مانند موسیقی نسخه THX را توجه داشته باشید.

هنوز هم آن را EV پس از آن باید فوق العاده نازک چراغ لا EV نوپا مانند Byton و فارادی آینده و چراغ ترمز که در سراسر عقب مانند تسلا Cybertruck. و جامد faux پنجره مشبک احتمالا نمی خواهد به عنوان تفرقه به عنوان فورد موستانگ Mach-E اگر آن را هنوز هم ممکن است به جلوگیری از برخی از خریداران به دنبال چیزی بیشتر آشنا-احساس.

این است که بیش از طراحی ماشین; اگر هر چیزی, آن را بسیار طبیعی به دنبال که برای EV می تواند تسکین. بیشتر EV طرح تمایل به تکیه بیش از حد به شدت در خودروساز ایده "آینده" اما می تواند به عنوان ham-fisted. این Ariya چرخ قطعا ایستادگی کردن اما هیچ چیز دیگری در مورد این خودرو فریادهای "برق" است که می تواند کمک به فریب خریداران بالقوه که در حال وزن, آیا برای سوئیچ را از گاز خودرو.

عکس نیسان مشترک با رسانه ها نشان می دهد خودرو در مس رنگ تن اما Alfonso Albaisa معاون ارشد رئیس جمهور برای طراحی جهانی گفت: Ariya در خواهد آمد "آب نبات قرمز" "آبی عمیق" و تعدادی دیگر از طرح های رنگی.

سرگرمی

در داخل خودرو وجود دارد دو 12.3 اینچ صفحه نمایش افقی صفحه نمایش یکی در پشت فرمان و ستون دیگر در مرکز داش. صفحه نمایش نیست شناور بالای داش مانند تسلا مدل 3 و مدل Y اما گرا در یک موج مانند شکل که به نظر می رسد مانند آن خواهد بود آسان برای رسیدن به و عمل است.

نه همه چیز کنترل از طریق این دو صفحه نمایش است. خودرو سیستم تهویه مطبوع را می توان از طریق مجموعه ای از خازنی لمسی سوئیچ است که یکپارچه به قاب چوب زیر مرکز صفحه نمایش است که ارائه یک شبیه احساس مکانیکی سوئیچ با ویبره در هنگام لمس.

وجود دارد مقدار زیادی از legroom نیست که نمونه ای از یک ماشین بدون موتور احتراق داخلی. که گفت:, آن را به یک خانواده در وسیله نقلیه طراحی شده به تناسب پنج نفر. "این واقعا یک احساس منحصر به فرد است که شما هنگامی که شما نشستن در ماشین" اسپینوزا گفت.

این Ariya همراه با CarPlay اپل و آندروید خودکار اتصال بی سیم. و از آن خواهد شد نیسان در مدل اول شامل بیش از هوا به روز رسانی سیستم عامل برای ارتقاء خودرو لوازم سیستم برقی و الکترونیکی, معماری, شاسی, سیستم آب و هوا و تنظیمات EV.

نمایندگی های خودرو به طور کلی با احتیاط از به روز رسانی OTA برای ترس از قطع کردن از پر سود خدمات و فرایند تعمیر و نگهداری. اساسا اگر شما می توانید ماشین خود را با یک به روز رسانی OTA شما نمی نیاز به آن را به نمایندگی به عنوان اغلب و این بدان معناست که کمتر پول برای آنها. اما خریداران خودرو به نظر می رسد مانند آنها را تا آنجا که آنها را به یاد گوشی های هوشمند خود را به طور مداوم در به روز رسانی سیستم عامل.

نیسان در آینده

آن سخت است لحظه ای برای خودروسازان به خصوص به عنوان آنها در تلاش برای از سرگیری تولید بود که متوقف شد توسط coronavirus و در حال حاضر مواجه با افزایش نرخ ابتلا به عفونت در بسیاری از نقاط ایالات متحده. نیسان تا به حال به شاتر امکانات خود را کردند و کارکنان در پاسخ به بحران است.

در برابر آن افت خودروسازان هنوز هم به فروش EVs به خصوص در آمریکا که در آن گاز است که فروش کمی بیش از 2 دلار یک گالن. اعتبار مالیاتی کمک می کند تا برای نرم کردن ضربه برای بسیاری از مصرف کنندگان اما نیسان به زودی تبدیل خواهد شد فاقد شرایط لازم آن را به عنوان نزدیک 200,000 EVs فروخته شده در ایالات متحده است. پس از آن اعتبار آغاز می شود به فاز و ارزش گزاره در $40,000 وسیله نقلیه است که طول می کشد یک مقدار ناشناخته از زمان برای شارژ و نمی تواند سفر به آنجا با یک شارژ به عنوان یک تسلا شروع به خرد شدن.

خوشبختانه نیسان بسیاری از تجربه فروش EVs که آن را اعمال می شود به Ariya. و با آن منحصر به فرد موتور پیکربندی و عادی-اما-دور-از-خسته کننده طراحی آن می ایستد به عنوان یک فرصت در موفقیت به عنوان برگ — اگر نه بیشتر از آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن