سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 به همراه کدها نشان می دهد یک صفحه نمایش کمی بزرگتر و بزرگتر دوربین دست انداز

سال گذشته Galaxy Note 10 پلاس بود و واقعا چیزی از زیبایی با صفحه نمایش عالی و طراحی صنعتی. و قضاوت توسط برخی ا

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

سال گذشته Galaxy Note 10 پلاس بود و واقعا چیزی از زیبایی با صفحه نمایش عالی و طراحی صنعتی. و قضاوت توسط برخی از با کیفیت بالا (و به طور غیر رسمی) ارائه Galaxy Note 20 به علاوه به نظر می رسد سامسونگ نمی خواهد تغییر بیش از حد در سال 2020 است. تنها تفاوت عمده این است که یک, جدید, حجیم ماژول دوربین در پشت دستگاه است.

این کدها آمده اشاره کرد leaker @OnLeaks در همکاری با تلفن-ساز مورد Pigtou. همانطور که با تمام کدها بر اساس درز نقشه های CAD و آنها باید با خرج کردن از نمک اما طراحی آنها نشان می دهد برای توجه داشته باشید 20 به علاوه به نظر می رسد به اندازه کافی مناسب.

بارز ترین ویژگی های بزرگ است نزدیک به لبه-به-لبه صفحه نمایش خمیده ناهنجاری های شیب دار طرف و از یک سوراخ مرکزی-برش پانچ برای عکاسی از دوربین که نزدیک مشابه سال 2019 طراحی. لبه بالا و پایین نیز نگاه همان است که توجه داشته باشید از 10 به علاوه با بلندگو پنجره مشبک پورت شارژ و فضا برای امضای S Pen stylus.

از نظر اندازه توجه داشته باشید 20 به علاوه گزارش شده که کمی بزرگتر از 10 به علاوه با 6.9 اینچ صفحه نمایش به جای آن از سال گذشته 6.8 اینچ صفحه نمایش AMOLED و کمی طولانی تر اما نازک تر ابعاد و با همان عرض کلی (165 طولانی 77.2 mm گسترده و 7.6 میلی متر ضخامت با توجه به نشت).

قابل توجه ترین تغییر هر چند ماژول دوربین در پشت دستگاه است که بسیار بزرگتر از آن است که 2019 توجه داشته باشید به علاوه با توجه به ارائه.

در تبصره 10 و تبصره 10 به علاوه این ماژول خیلی باریک و بیضی شکل شامل سه لنز در حالی که فلش ماژول قرار بود به یک طرف خیط و پیت کردن با این مورد (در 10 به علاوه وجود اضافی divots که عرضه گوشی depth-sensing قابلیت). اما توجه داشته باشید 20 کدها نمایش بزرگتر مستطیل ماژول که ظاهرا ادغام تمام اجزای این لنز و همه فن حریف gubbins — به یک مطرح شده واحد.

این به نظر می رسد بسیار شبیه به سیستم دوربین در این سال کهکشان S20 فوق العاده بود که بسیار طراحی شده برای نشان دادن سامسونگ عکاسی توانایی های خود. این S20 فوق العاده ماژول شامل پنج لنز های ورزشی تا 108 مگاپیکسل و 4x زوم اپتیکال است که ارائه نتایج جامد تا 10x زوم با کمک نرم افزار. تاپیک های زیادی برای گفتن در مورد این سیستم دوربین اما اتمام بررسی کامل ما را از ماه فوریه برای اطلاعات بیشتر.

اگر توجه داشته باشید 20 و 20 به علاوه هر چیزی مانند قبلی تکرار در مجموعه آنها شامل بهترین و بزرگترین و درخشان از, سامسونگ, گوشی های هوشمند, مشخصات. پس از آن غیر معقول انتظار می رود برخی از بالا پایان, دوربین, سخت افزار. ما دیده نمی شود هر گونه درز مشخصات برای سال 2020 یادداشت بنابراین باید برای دیدن آنچه که سطوح در سال به آمده است.

گزارش ها نشان می دهد که سامسونگ راه اندازی خواهد شد توجه داشته باشید 20 در ماه اوت هر چند این به احتمال زیاد خواهد آنلاین-تنها رویداد به عنوان یک واکنش به ادامه COVID-19 بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب