سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 رویداد تایید برای August 5th,

سامسونگ اعلام کرده است که بعد از آن Galaxy Unpacked رویداد برگزار خواهد شد در چهار شنبه, آگوست 5th, در 10در و

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

سامسونگ اعلام کرده است که بعد از آن Galaxy Unpacked رویداد برگزار خواهد شد در چهار شنبه, آگوست 5th, در 10در و همکاران. این شرکت انتظار می رود به فاش کردن آن ترکیب جدید از Galaxy Note 20 دستگاه همراه با یک جانشین برای اولین تاشو گلکسی برابر شده است.

سامسونگ در تیزر بسیار مرموز حتی با استانداردهای فناوری دعوت نامه اگر چه مس رنگ چلپ چلوپ می کند مطابقت با تصاویر به بیرون درز از توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده شایعه شاخص از ترکیب — که به طور تصادفی ارسال شده در سامسونگ وب سایت روسی در آغاز ماه ژوئیه.

شایعات به نحو نامشخصی آرام برای آنچه انتظار می رود با وجود این واقعیت است که اعلام وصول در کمتر از یک ماه. اگر چه حداقل یک توجه داشته باشید واقعی 20 فوق العاده دستگاه ساخته شده راه خود را به جهان در حال حاضر. گل سرسبد جدید را ظاهرا از ویژگی های سه گانه دوربین عقب آرایه از جمله periscope به سبک لنز همراه با 4 سنسور است که به نظر می رسد هر یک از 3D ToF سنسور یا فوکوس خودکار لیزر.

انتظار برای دیدن معمول دست انداز در مشخصات هم با گنجاندن Qualcomm Snapdragon 865 — یا احتمالا حتی شایعه Snapdragon 865 Plus — که مانند S20 صف در اوایل این سال را 5G پیشفرض برای یادداشتهای جدید در علاوه بر این به یک 120Hz نرخ تجدید صفحه نمایش گزینه است. و البته توجه داشته باشید 20 ویژگی یک S-Pen به طور بالقوه با یک ترفند جدید و یا دو تا آستین خود را.

سامسونگ نیز انتظار می رود که حداقل دو کهکشان توجه داشته باشید 20 مدل کوچکتر Galaxy Note 20 و بزرگتر توجه داشته باشید 20 Ultra اگر چه جزئیات باریک چه تفاوت خواهد بود (جدا از اندازه.)

پیگیری به کهکشان برابر این گزارش به نام Galaxy Z برابر 2 برای پیوستن به نام تجاری سامسونگ Galaxy Z تلنگر از اوایل سال جاری در هر SamMobile — شایع است به ویژگی های داخلی بزرگتر 7.7 اینچ صفحه نمایش احتمالا با یک برش دوربین شبیه به سامسونگ دیگر گل سرسبد گوشی های. مشخصات نیز انتظار می رود به افزایش بیش از حد اگر چه هیچ جزئیات در خارج وجود دارد فقط رتبهدهی نشده است.

در نهایت این رویداد می تواند اعلام Galaxy Z تلنگر 5G است که در حال حاضر آشکار شده است حسن نیت ارائه میدهد از چین TENAA مرکز صدور گواهینامه. که دستگاه گزارش شده که از ویژگی های یک پیکسل 865 Plus و پردازنده اندکی کاهش به طور کلی ظرفیت باتری نسبت به قبل LTE نسخه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن