مدارس به سمت درگاه دانش آموزان در مناطق روستایی

حرکت می کنندمیسور/میسورو: به دنبال دستورالعمل های تازه ای که توسط مرکز صادر شده است که مدارس و کالج ها تا ۳۱ ا

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399
حرکت می کنند

میسور/میسورو: به دنبال دستورالعمل های تازه ای که توسط مرکز صادر شده است که مدارس و کالج ها تا ۳۱ اوت تعطیل خواهند ماند، دولت ایالتی از معلمانشاغل در مناطق روستایی خواست تا کلاس هایی را برای دانش آموزان در آگهی خود برگزار کنند.

در بخشنامه ای که دیروز از طرف اداره صادر شده است، به معلمان کلاس ۱ تا کلاس ۷ مدارس ی که در مناطق روستایی کار می کنند پیشنهاد شده است که کلاس هایی را برای دانش آموزان در فضاهای آزاد برگزار کنند. هفته نامه دو بار یا سه بار، مدرسه رفتن بچه ها زندگی در مناطق روستایی را در یک فضای تعیین شده جمع آوری. معلم ها دستور داده شده اند که آنها را طبق سرخط شان آموزش داده و تموم تموم تکه تکه های درس را به آنها واگذار کنند تا قبل از کلاس متوالی بعدی کامل شود.

در حالی که دانش آموزان مدارس خصوصی شهری در دسترسی به اینترنت و شرکت در کلاس های آنلاین در دوره پس از قفل شدن مشکل کمی دارند، آن دسته از افراد کوچک ی که در مناطق روستایی و دورافتاده زندگی می کنند، از نوع لوکس یکسانی ندارن. با فقدان تلفن همراه و اشکال دیگر از حمایت در هم می پراکند آموزش دانش آموزان در مناطق دور افتاده، معلمان در بسیاری از مناطق در ایالت به طور داوطلبانه شروع به دسترسی به دانش آموزان خود را به تدریس در درب خود را.

اکنون، وزارت آموزش و پرورش در Government School ایالت از معلمان مدارس دولتی خواست تا کلاس هایی را برای دانش آموزان خود در مناطق عمومی روستا مانند محل معبد یا مراکز اجتماع در روستاهای مربوطه خود برگزار کنند. به مقامات اداره آموزش و پرورش مسئولیت اداره این فعالیت ها در مناطق مربوطه داده شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن