چگونه آمازون در حال رشد است قدرت خود را در طول همه گیر

وجود دارد بسیاری از بحث در رفتن در حال حاضر در مورد چه خواهد بود برای همیشه لطفا برای تغییر این بیماری همه گیر

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

وجود دارد بسیاری از بحث در رفتن در حال حاضر در مورد چه خواهد بود برای همیشه لطفا برای تغییر این بیماری همه گیر. در آمازون هر چند این شرکت امیدوار است که همه چیز به حالت عادی بازگشت.

برای یکی از این شرکت گفت: از زمان تحویل — که طبعا کشیده از روزهای هفته در میان بزرگ لجستیکی چالش های مطرح شده توسط COVID-19 — در مورد گرفتن کوتاه تر است. در اینجا اسپنسر Soper در بلومبرگ:

این شرکت در روز یکشنبه لغو محدودیت در مقدار موجودی تامین کنندگان خود را می توانید ارسال به آمازون انبارها و کوتاه شدن زمان تحویل — که تا به حال کشیده برای هفته برای برخی از محصولات از شیوع شروع — به روز. سهام افزایش یافت 2.1 ٪ به $2,406 در 10:42 صبح روز چهارشنبه. [...]

"ما حذف محدودیت تعداد در محصولات تامین کنندگان ما می توانید به ما در تحقق مراکز" آمازون سخنگوی کریستن کیش گفت: در یک ایمیل. "ما همچنان به پایبندی به گسترده بهداشتی و اقدامات ایمنی برای محافظت از همکاران ما به عنوان آنها را انتخاب کنید بسته و کشتی محصولات خود را به مشتریان و بهبود سرعت تحویل در سراسر فروشگاه ما."

در میان چیزهای دیگر بهبود تحویل بار است که موضوع مهمی از شهرت برای آمازون. "خریداران چپ 800,000 نظرات منفی در آمازون, خرید از سایت در ماه آوریل دو شماره در همان ماه در سال قبل با افزایش نسبت به دیگر تحویل بار" Soper می نویسد. که باز برای رقبای خود از جمله Shopify, هدف و Costco که همه رشد سریع در دو ماه گذشته از آمازون است با توجه به یک گزارش جداگانه در بلومبرگ در هفته گذشته.

متاسفانه برای کارگران و برگشت به حالت عادی دارای یک حرکت نزولی قابل توجه است که می رود فراتر از داشتن مقدار زیادی بیشتر جعبه ها برای بسته بندی و تحویل در یکی و دو روز مهلت. پس از افزایش انبار دستمزد کارگران در به رسمیت شناختن افزایش خطرات آنها رو به سادگی در آینده به انجام شغل خود — و به طور معمول خواستار آنها را "قهرمانان" در ارتباطات عمومی — آمازون گفت که خود را 2 دلار در هر ساعت خطر پرداخت خواهد برود در ماه ژوئن. Jason del Rey اخبار شکست در Recode:

پرسید که چرا پرداخت دست انداز نمی خواهد ادامه به ماه ژوئن آمازون سخنگو نمی پاسخ به این سوال به طور مستقیم.

"این قدردانی و پرداخت تشویقی ما را قادر به ارائه اقلام ضروری برای جوامع در طول این بی سابقه تایمز" این سخنگو در بیانیه ای گفت. "ما سپاسگزار برای همکاران حمایت از مشتریان در طول زمان افزایش تقاضا و در حال بازگشت به ما به طور منظم پرداخت و دستمزد اضافه کاری در پایان ماه."

اگر خطرات آمده است که با کار در فضاهای محدود هستند انتظار می رود به ناپدید می شوند در ماه ژوئن آن را به من. بیش از 130 کارگران بر این باور هستند که آلوده شده اند در شیوع بیماری در آمازون امکانات به تاریخ این شرکت نمی خواهد فاش تعداد واقعی — و حداقل یک مرده است. و دولت های محلی در حال برنامه ریزی برای مدت بسیار طولانی تر از مستند. فقط دیروز لس آنجلس گفت: stay-at-home سفارشات به احتمال زیاد از طریق ادامه اوت البته با برخی از محدودیت ها برداشته.

اما اگر آمازون مشتاق به بازگشت به حالت عادی متحده دادستان کل شکاک تر هستند. در اینجا کریس Dolmetsch در بلومبرگ:

Amazon.com است که خواسته چندین ایالت آمریکا برای ارائه اطلاعات در مورد ایمنی و بهداشت اقدامات پس از مرگ تعدادی از کارگران از coronavirus بیماری های مرتبط با.

رهبری ماساچوست دادستان کل Maura هیلی, 13 متحده در روز سه شنبه با ارسال نامه ای به این شرکت ابراز نگرانی در مورد گزارش های رسانه ای اخیر از "ناکافی اقدامات ایمنی و مرخصی استعلاجی سیاست های کافی اطلاعات در مورد عفونت و مرگ و میر در میان کارگران و اقدامات تلافی جویانه در برابر کارگران که با توجه به ناامن شرایط محیط کار."

چشم انداز مبارزه با متحده بیش از مسائل کار می آید در علاوه بر این به سوالات مشابه این شرکت مواجه شده است و در فرانسه که در آن دادگاه مورد نیاز آن به انبارها در ماه گذشته در میان شکایات این شرکت تا به حال انجام نشده است و به اندازه کافی برای محافظت از کارگران است. سوالات مانند این به نظر نمی رسد به رفتن به دور — حتی اگر آنها به نظر نمی رسد آهسته آمازون بسیار دور است.

وجود دارد هر چیزی در آمازون می خواهم به تغییر در میان همه گیر? خوب بله در واقع: آن را می خواهم به معاف از پرونده های حقوقی بیش از قیمت سنگ آهن در بازار. در اینجا خایم Gartenberg در آستانه:

آمازون درخواست کرده است که کنگره با تصویب یک قانون است که قیمت سنگ آهن در بازار غیر قانونی در زمان بحران ملی در نور قیمت بر روی کالا بسیار مهم مانند ضد عفونی کننده دست و N95 ماسک که hounded خرده فروش آنلاین در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در نامه سرگشاده ای نوشته شده توسط برایان Huseman آمازون معاونت سیاست عمومی شرکت برجسته خود را در تلاش های مداوم سعی در سرکوب قیمت سنگ آهن در بازار. به تاریخ آمازون می گوید که آن را حذف نیم میلیون قیمت-gouged لیست از فروشگاه های آنلاین و ممنوع اعلام کرده است 4,000 فروشنده حساب های خود ذخیره ما به تنهایی برای نقض آن عادلانه سیاست قیمت گذاری. و به عنوان مدیر عامل شرکت جف بزوس اشاره کرد در نامه ای به سرمایه گذاران آمازون راه اندازی یک خط ویژه ارتباطی برای دولت به طور کلی وکیل به طور مستقیم به تصویب همراه قیمت سنگ آهن در بازار شکایت. [...]

جای تعجب نیست, آمازون قانون پیشنهادی خواهد اطمینان حاصل شود که تنها حزب که مجموعه قیمت — مانند گفتن بد شخص ثالث خرده فروش آمازون — تواند در قبال قیمت متورم و نه نمای (یعنی آمازون) که میزبان است که فروشنده و تسهیل فروش.

یک موضوع در حال ظهور از این خبرنامه در طول همه گیر است که در همان زمان شرکت های فن آوری مشروع در تلاش برای نگه داشتن جامعه هم آنها به طور همزمان پیدا کردن فرصت های جدید برای entrench قدرت خود را و باز کردن از پیچ انتقادات که آنها را به رشد بیش از حد بزرگ است و باید شکسته شود.

آمازون است که حداقل نگران اپتیک از هر شرکت فناوری بزرگ و بزرگ خود دست و پا چلفتی حرکت در طول هفته گذشته, شما می توانید ببینید که دقیقا چگونه آن معتقد است همه این است که به بازی کردن: با آمازون در بالا و کارگران آن استعفا داد به در نظر گرفتن آنچه که آنها می توانید دریافت کنید. و اگر موفق طبیعی جدید را نگاه کنید خیلی شبیه یکی از قدیمی.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

روند پایین: Infinite پر از خطرناک coronavirus تئوری های توطئه با وجود این شرکت متعهد به محدود کردن اطلاعات بر روی پلت فرم. برخی از ویدئوها را متصلب تا صدها هزار نفر از نمایش ها. (EJ Dickson / Rolling Stone)

ویروس ردیاب

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,379,300

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 82,400

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 71,171

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 1,033,370

موارد گزارش شده در نیویورک: 343,705

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 1,225,113

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 140,743

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 433,060

موارد گزارش شده در ایلینوی: 83,168

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ایلینوی: 471,691

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

حاکم

⭐رسانه های اجتماعی است که در حال حاضر پر کردن با اطلاعات غلط در مورد COVID-19 واکسن ماه و یا سال قبل از یکی حتی وجود دارد. این آغاز یک جنگ طولانی به آمده است. کوین Roose در نیویورک تایمز به ما می گوید که چرا این بسیار خطرناک است:

من دنبال ضد واکسن جامعه روشن و خاموش برای سال, تماشای اعضای آن در عمل خصوصی Facebook گروه Instagram حساب و دریافته اند که آنها بسیار سازمان یافته تر و استراتژیک تر از بسیاری از منتقدان بر این باورند. آنها زرنگ و دانا رسانه های منبلترس و موثر ارتباط برقرار و با تجربه در بهره برداری نقاط ضعف سیستم عامل رسانه های اجتماعی. (فقط یک مثال: در مدت کوتاهی پس از Facebook و YouTube شروع به مصرف پایین نسخه از "Plandemic" برای نقض قوانین خود را من دیدم مردم در ضد واکسن گروه در حال ویرایش آن را در راه زیرکانه برای فرار از سیستم عامل' اجرای خودکار نرم افزار و ترجمه آن است.)

در ضد vaxxers تمرین شده اند برای این است. و من نگران هستم که آنها را غیر منتظره ای موثر در کاشت شک و تردید در مورد یک Covid-19 واکسن برای چند دلیل است.

این تهمت کمپین استقبال از اسنپ چت در تلاش برای رسیدن به رای دهندگان جوان. در حالی که برنامه نفوذ سیاسی در گفتگو کوچک است هزاره و Gen-Z رای دهندگان را تا 35 درصد از ما رای دهندگان و اسنپ چت می رسد 75 درصد از آنها هر روز. (سارا Frier / بلومبرگ)

وزارت امنیت داخلی و اف بی آی در حال سرزنش هکرهای مرتبط با دولت چین برای اقدام به سرقت تحقیقات ما به یک coronavirus واکسن. اخبار تشدید جریان مبارزه بین دو کشور بیش از coronavirus بحران است. (Sean Lyngaas / CyberScoop)

واشنگتن در حال حاضر یک تیم از حدود 1,400 آموزش تماس با ما-ردیاب است که شروع به تماس با هر فرد جدید که تست مثبت برای رمان coronavirus. آن را بخشی از دولت سه جانبه روش برای قفل کردن ویروس: broad-بر اساس تست انزوا و تماس با ردیابی. و آن را خوب است برای دیدن مطلب متحده سرمایه گذاری در این کار ضروری. (David Gutman / سیاتل تایمز)

هند تماس با ما-ردیابی نرم افزار به نام Aarogya Setu رسیده است 100 میلیون کاربر فقط 41 روز پس از انتشار آن است. این اعداد نشان می دهد این برنامه است که به سرعت به دست آوردن کشش با وجود اینکه گل نشسته با نگرانی های حریم خصوصی. (Manish سینگ / TechCrunch)

اما یک هکر شکست هند تماس با ردیابی برنامه آن را به کمتر تهاجمی است. "من نمی خواهم این واقعیت است که نصب این برنامه این است که به آرامی در حال تبدیل شدن اجباری در هند," او گفت:. (Pranav Dixit / BuzzFeed)

COVID-19 اهداف افراد مسن. چرا ما تلاش های پیشگیری? (David والاس-چاه / نیویورک)

قانونگذاران دموکرات در نامه ای به وزارت خزانه داری خواستار ممنوعیت هر گونه ادغام با شرکت هایی که دریافت همه گیر امداد. برای هفته دیابت الیزابت وارن (D-MA) و تشکر. دیوید Cicilline (D-RI) تحت فشار بوده اند به صورت کلی مهلت قانونی برای ادغام تا زمانی که بحران به پایان می رسد. (Makena Kelly / The Verge)

قانونگذاران دموکرات پیشنهاد یک قانون جدید به آن را غیر قانونی برای ارائه دهندگان مخابرات برای پایان دادن به اینترنت و یا تلفن خدمات در طول COVID-19 بیماری همه گیر. به طور جداگانه آمریکا نیز پرده برداری از 3 تریلیون امداد بسته که شامل حداقل 4 میلیارد دلار برای یک "اورژانس پهنای باند اتصال به صندوق است." (Jon Brodkin / Ars Technica)

جدید غیر انتفاعی به نام VoteAmerica در تلاش است برای افزایش میزان مشارکت در کمک به مردم رای الکترونیکی در انتخابات ماه نوامبر. این سازمان تاسیس شد دبرا ساطور که قبلا شروع به حزبی رای دهندگان بسیج سایت Vote.org. (تیلور Hatmaker / TechCrunch)

رئیس جمهور تهمت تبدیل Elon Musk به یک دوست صمیمی داری. ماندن در رئیس جمهور زینت های خوب بسیار مهم است به مشک موفقیت این قطعه استدلال می کند. (راسل Brandom / آستانه)

فرانسه رای به نیروی سیستم عامل رسانه های اجتماعی به خراب کردن کودک استثمار و تروریسم و مرتبط با محتوا در ساعت و یا جریمه نقدی تا 4 درصد خود را جهانی درآمد. برای دیگر "آشکارا غیرقانونی" محتوای شرکت هایی مانند Facebook, Twitter, YouTube, Instagram and Snapchat را 24 ساعت به آن را حذف کنید. (رویترز)

این بیماری همه گیر کوروناویروس ثابت می کند ما نیاز به یک "superfund" برای پاک کردن اطلاعات غلط در اینترنت استدلال می کند این متخصص. می تواند ما را در درمان این وب سایت به عنوان یک زباله های سمی سایت ؟ (لیزا مک فرسون / دانش عمومی)

صنعت

گوگل به طور قابل توجهی نورد تنوع آن و گنجاندن برنامه در یک تلاش آشکار برای جلوگیری از به عنوان ضد محافظه کار با توجه به کارمندان فعلی و سابق. اخبار آید روز پس از گوگل حل و فصل با جیمز Damore سابق مهندس گوگل که شکایت بیش از اتهام تبعیض علیه محافظه کار مردان سفید. در اینجا مارس Glaser در ان بی سی:

یک دوست خوب آموزش تنوع برنامه در گوگل به نام اقامت جامع نژادی عدالت برنامه ایجاد شده برای کارکنان به یادگیری ضمنی و تعصب و چگونه به حرکت گفتگو در مورد مسابقه و نابرابری قطع شد به طور کامل با توجه به هفت سابق و فعلی کارکنان. اقامت ارائه آخرین آن آموزش به گوگل کارگران در سال 2018 چهار کارکنان فعلی گفت و 2019 آن را به طور کامل قطع شد.

هفت کارمندان فعلی و سابق از سراسر طیف وسیعی از تیم ها و نقش ها در این شرکت گفت: به طور جداگانه است که همه آنها معتقد بودند دلیل برش اقامت و گرفتن کارکنان خاموش تنوع پروژه ها به حرکت آنها را در جای دیگر در گوگل بود به سپر این شرکت از واکنش از محافظه کاران است.

اپل در حال رفتن به شروع به داشتن بیشتر کارکنان بازگشت به ارزهای جهانی در دفاتر. از حرکت می ایستد در تضاد به دیگر شرکت های فن آوری است که می تواند کار خانه خانه سیاست. (Mark Gurman / بلومبرگ)

ما در نهایت باید اعداد را به بالا و وحشی مشاهده می شمارد دیده ایم در زنده جریان از COVID-19 همه گیر آغاز شد — و آنها بزرگ است. بخش رشد کامل 45 درصد بین ماه های مارس و آوریل. در سال بیش از سال در این صنعت است تا 99 درصد است. (بیژن Stephen / آستانه)

Uber نورد از یک سری از سیاست های بهداشت به انطباق آن سوار-نقطه و کسب و کار تحویل به جهان تغییر COVID-19. تنها سه مسافر اجازه خواهد داشت در یک وسیله نقلیه در یک زمان و درایور مورد نیاز خواهد بود برای گرفتن عکس های سلفی برای اثبات آنها با پوشیدن ماسک. (Andrew J. هاوکینز / آستانه)

Facebook است نورد از آن قابل تنظیم آواتار ها در آمریکا برای اولین بار پس از راه اندازی آنها را در سطح بین المللی در سال گذشته است. مانند Bitmoji یا اپل Memoji آواتار ارائه یک راه برای بیان خود را از طریق مجازی lookalike (هر چند هیچ کس در واقع به نظر می رسد مانند آواتار خود). (کریس ولش / آستانه)

یک Facebook گروهی که در آن مردم تظاهر به مورچه ها در کلونی مورچه رشد کرده از 100,000 اعضا به بیش از 1.7 میلیون. باشه پس! (Jareen امام / NBC)

توییتر به دست آورد آگهی های تلفن همراه شرکت CrossInstall برای مقدار نامعلومی. خبر می آید به عنوان تبلیغ بازار همچنان به کاهش با توجه به مشکلات اقتصادی در ارتباط با این بیماری همه گیر کوروناویروس. (Allison شیف / ترجمه)

توییتر در حال ساخت آن را آسان تر برای دیدن نقل قول در توییت در iOS. از ویژگی های جدید سازماندهی تمام رسانهها با نظر به یک لیست دستی. (جی پیترز / آستانه)

لونبه حروف الفبامتعلق به شرکت است که با استفاده از استراتوسفر بالن به اینترنت با سرعت بالا در سخت برای رسیدن به مناطق امضا قرارداد جدید با Vodacom به گسترش ارائه خود را در آفریقا به موزامبیک. (دارل Etherington / TechCrunch)

افرادی که از دست داده ایم اعضای خانواده به QAnon تئوری توطئه در حال تبدیل به ق به commiserate با دیگر بازماندگان است. این پیچیده نظریه مدعی جمهور تهمت است که منجر به یک راز مبارزه را به حالت عمیق و آن انبوهی از پدوفیل. (Mike روچیلد / Daily Dot)

یوتیوب خالق جیمز چارلز آموزش سرحال اثرگذارندهها چگونه به فیلم باور عذرخواهی ویدئوها — یک جزء اصلی از یوتیوب فرهنگ است. (جولیا اسکندر / شرف)

محل باشگاه وانجمنجدید فقط دعوت صوتی مبتنی بر برنامه اجتماعی است که سرمایه گذاران و مشاهیر رفتند به در هفته های اخیر است که با بررسی های متعدد سرمایه گذاری ارائه می دهد. این شرکت در پشت برنامه آلفا اکتشاف در حال حاضر مطرح شده حداقل 1 میلیون دلار در دانه بودجه در ماه فوریه است. (کیت کلارک, Alex هیت و Zoë برنارد / اطلاعات)

این است که چرا زوم بسیار طاقت فرسا است. (Christina Cauterucci / Slate)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

تنها چیزی که من فکر می کنم در مورد انجام امروز در حال رفتن به این رستوران.

اما من هم به شدت توصیه جری Saltz زیبا و انسانی مقاله در مورد مواد غذایی, هنر و عشق بیش از این دوره از زندگی مفرد و در قرنطینه.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, و بطور غیر عادی و مرموز اقلام گران قیمت در آمازون: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن