مغازه ها و اتوبوس می ایستد اما هیچ مردم

Mysureans انتخاب خودخواسته یکشنبه مقررات منع رفت و آمد; در خانه بماند میسور/Mysuru: یک هفته جلوتر از 'باز کردن

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

Mysureans انتخاب خودخواسته یکشنبه مقررات منع رفت و آمد; در خانه بماند

میسور/Mysuru: یک هفته جلوتر از 'باز کردن هند 1.0' که در آن عبادتگاه ها و مراکز خرید و هتل ها و رستوران ها می توانید از باز کردن ژوئن 8, Mysureans رفت و برای یک خودخواسته یکشنبه مقررات منع رفت و آمد (31 مه) و در آنجا ماند در داخل خانه.

هر چند روز گذشته دولت اعلام کرد که نمی تواند در روز یکشنبه مقررات منع رفت و آمد در مارس 31 و از آن خواهد شد یک روز عادی از مستند آرامش Mysuru شهرستان عینک خلوت نگاه کنید. هر چند همه سالن های مغازه ها و بازارها و موسسات کسب و کار در منطقه کسب و کار مرکزی بودند باز وجود دارد به سختی هر خریداران. وجود ندارد حتی یکشنبه مراسم از برش مو با بسیاری از سالن و سالنهای انتظار برای مشتریان.

در حالی که بسیاری از مغازه های سیم خود را کرکره ظهر وجود نداشت مردم بدترین آسیب دیده بودند اتومبیل و تاکسی. و حتی KSRTC. خودرو رانندگان امیدوار بودند برای یک کسب و کار مناسب امروز اما نا امید شد برای دیدن خیابان های خالی. به جز تعداد انگشت شماری از رانندگان و هادی در KSRTC شهری زیر اتوبوس ایستاده بودند مسافران است.

این KSRTC روستایی بخش مرتب کرده بود چهار تا پنج اتوبوس به Chamarajanagar و مدیکری امروز اما این خدمات تا به حال به لغو شود. همان صحنه بود که در شهر اتوبوس ایستاده بیش از حد که در آن یک زن و شوهر از هادی اتوبوس دیده می شد انتظار برای غیر موجود مسافران است. چند اتوبوس رفت و به برخی از مناطق شهر در صبح اما سفرهای بعدها لغو شد.

مراکز خرید برای باز کردن از ژوئن 8

در ضمن انتشار جزئیات اولین سه فاز طرح با هدف لغو محدودیت های سختگیرانه اتحادیه وزارت دیروز گفت که عبادتگاه ها و مراکز خرید و هتل ها و رستوران ها می توانید از باز کردن ژوئن 8. این طرح به نام باز 1.0 همچنین حذف محدودیت در درون و بين دولت و سفر.

"همه فعالیت های که ممنوع زودتر باز خواهد شد تا در مناطق خارج از مهار مناطق در یک روش مرحله به مرحله با شرط زیر دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) به تجویز توسط وزارت بهداشت" یک دولت در بیانیه ای گفت:.

هر چند دستورالعمل جدید را به اثر از دوشنبه, مکان های عبادت (بزرگ هيأتهاي مذهبي هنوز هم مجاز نیست) و مراکز خرید و هتل ها و رستوران ها (اما نه میله) از سر گرفته خواهد شد عملیات آغاز ژوئن 8.

تصمیم گیری در مدارس و کالج ها در ماه جولای

در مرحله دوم, دولت برنامه ای برای بازگشایی تمام موسسات آموزشی از جمله مدارس و کالج های, پس از برگزاری مذاکره با آمریکا و اتحادیه سرزمین (UTs) که می تواند به مذاکره بیشتر با پدر و مادر و سایر ذینفعان. یک تصمیم است که به احتمال زیاد در ماه جولای.

بین المللی مسافرت هوایی, مترو, راه آهن, خدمات, سینما, سالن, سالن های ورزشی و استخرهای شنا و میله سرگرمی پارک ها و سالن بسته باقی خواهد ماند و باز تنها در مرحله سوم. اجتماعات بزرگ از جمله اجتماعی, سیاسی, مذهبی و رویدادهای ورزشی نیز ممنوع در حال حاضر.

شب مقررات منع رفت و آمد بین 9 ساعت و 5 هستم

در یکی دیگر از گام مهم اتحادیه دولت آرام شب مقررات منع غیر ضروری سفر. بان کی مون در این جنبش خواهد بود بین ساعت 9 و 5 هستم. پیش از این بین 7 ساعت و 7 هستم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن