خانه هوشمند پلت فرم چشمک تاخیر پرداخت اشتراک مهلت با یک هفته

کاربران چشمک خانه هوشمند پلت فرم در حال حاضر تا زمانی که ممکن است 20 قبل از آنها شروع به پرداخت 4.99 $در ماه ب

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

کاربران چشمک خانه هوشمند پلت فرم در حال حاضر تا زمانی که ممکن است 20 قبل از آنها شروع به پرداخت 4.99 $در ماه برای قابلیت که قبلا رایگان این شرکت اعلام کرده است در اصلاح پست وبلاگ. این شرکت در ابتدا اعلام کرد که ممکن است 13th مهلت برای معرفی اشتراک.

در ایمیل ارسال شده به مشتریان اعلام تاخیر چشمک گفت که این تاسف هر گونه ناراحتی ناشی از تغییر. "ما می توانیم درک است که برخی از شما ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای به اشتراک و یا به جایگزین ملاحظات" آن را می گوید. این ایمیل می تواند جزئیات کامل بر روی MacRumors.

در حال حاضر در تاریخ 20 مه هر کاربرانی که تصمیم به پرداخت هزینه برای این خدمات نمی خواهد بود قادر به دسترسی به آنها چشمک دستگاه از این برنامه قادر به کنترل آنها از طریق API و خود را automations غیر فعال است. این ویژگی ها نمی نیاز به یک اشتراک پرداخت می شود که مشتریان در ابتدا خود را خریداری محصولات و تا حدودی قابل درک بسیاری از صاحبان ابراز خشم خود را در مورد تغییرات.

چشمک اقدام به توجیه این تغییرات گفت که قبلی خود را یک بار هزینه از فروش سخت افزار نمی تواند پوشش مداوم آن ابر هزینه های توسعه محصول و پشتیبانی از مشتری. آن را می گوید که هزینه اشتراک خواهد شد کمک به این صندوق در توسعه و رشد پلت فرم آن است. اکتبر 2019 گزارش در مورد چشمک توسط آستانه نقاشی یک تصویر از یک شرکت مالی مشکل و که در آن زمان تا به حال پرداخت آن به کارگران در هفت هفته.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب