دیوان عالی کشور پاک راه را برای SSLC آزمون از تاریخ 25 ژوئن

دهلی نو: دیوان عالی کشور دیروز هموار راه را برای کلاس 10 SSLC مدیره امتحانات انجام می شود و در کارناتاکا به عن

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

دهلی نو: دیوان عالی کشور دیروز هموار راه را برای کلاس 10 SSLC مدیره امتحانات انجام می شود و در کارناتاکا به عنوان برنامه ریزی شده از 25 ژوئن تا 4 جولای.

یک نیمکت متشکل از قضات L. Nageswara Rao کریشنا Murari و S. Ravindra Bhat رد درخواست به چالش کشیدن یک کارناتاکا بالا حکم دادگاه که در حال حاضر به دخالت در دولت تصمیم دولت.

ظاهر می شود برای درخواست ارشد مدافع Jayna Kothari مطلع در این دادگاه که در اطراف 8.48 لاخ دانش آموزان خواهد بود امتحان است. دادگاه عالی آن ارسال شده بود موفق به درک خطر و ضربه به سلامت و زندگی جزئی دانش آموزان اجازه می دهد همان را انجام می شود.

اگر دولت آمده بود تا با راهکارها و روش عملیاتی استاندارد (SOP), درخواست استدلال کرد که در نور COVID-19 گیر تصمیم گیری در نقض افراد زیر سن قانونی " حق زندگی است.

تشریح نگرانی های خود را از آن اشاره شد که وجود دارد خواهد بود در حدود 25-30 لاخ مردم در خیابان ها از جمله دانش آموزان ، والدین/سرپرستان ، کارکنان و.... در حالی که ساخت آن به بیش از 3000 مراکز معاینه سراسر کشور. بنابراین درخواست خواست برای بررسی لغو شود و حمایت برای نتایج اعلام می شود و بر اساس ارزیابی درونی.

در مه 27 در کارناتاکا دادگاه عالی داده بود متهور به تصمیم دولت برای انجام امتحانات از 25 ژوئن و اشاره کرد که اقدامات مناسب باید در محل برای اطمینان از ایمنی دانش آموزان ظاهر می شود برای همان. آن را راضی به دولت ابلاغ دستورالعمل ها و SOP به این اثر است.

دادگاه راس تایید کارناتاکا بالا دادگاه ایستاده بودن آهسته در تداخل با مسائل علمی. در حالی که با رد درخواست و مشاهده شد که یک دادگاه قانون اساسی باید سعی کنید به دخالت در مسائل علمی.

دیگر مشاجره بیرون آورده و با درخواست شد با توجه به تصمیم دولت برای اعطای کودکان مهاجر و کسانی که زندگی در مهار مناطق گزینه ظاهر می شود برای امتحانات هیئت مدیره پس از یک دوره دو ماه.

دادگاه اشاره کرد که وجود دارد گزینه ظاهر می شود در تاریخ بعد. این دادگاه بالا بود از این نظر که اجازه می دهد امتحانات انجام می شود و پس از دو ماه اگر آن را ممکن است برای دانش آموزان به نظر می رسد از 25 ژوئن به حساب درخواست کننده نگرانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن