Infinite نیش ترمزی میزند از هنگ کنگ به دلیل امنیتی جدید قانون

Infinite می گوید آن را متوقف خواهد شد و ارائه آن اجتماعی تصویری برنامه در هنگ کنگ پس از این منطقه به تصویب رسی

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

Infinite می گوید آن را متوقف خواهد شد و ارائه آن اجتماعی تصویری برنامه در هنگ کنگ پس از این منطقه به تصویب رسید جدید امنیت ملی قانون اعطای گسترش قدرت به سرزمین اصلی دولت چین. "در پرتو وقایع اخیر ما تصمیم به توقف عملیات Infinite برنامه در هنگ کنگ" می گوید یک سخنگوی Axios.

جهانی با تکنولوژی شرکت های فعال در هنگ کنگ ابراز نگرانی کرده اند که قانون جدید می تواند آنها را وادار به پیروی از چین شدیدی سانسور استانداردها و احتمالا ارسال اطلاعات کاربر به سرزمین اصلی است. Google, Facebook و توییتر در حال حاضر متوقف پردازش درخواست برای داده های کاربر از هنگ کنگ دولت است.

Infinite متعلق به ByteDance عمده چینی شرکت اینترنتی. اما از آن شده است در درد به افتراق غربی برنامه از پدر و مادر خود و Douyin چینی نسخه از پلت فرم. در حالی که Infinite طولانی استدلال کرد که آن را هرگز سهام داده ها با چینی ها در دولت جدید هنگ کنگ قانون به احتمال زیاد باید تضعیف این شرکت در صورتی که اگر آن را همچنان به فعالیت خود در منطقه است.

Infinite همچنان به صورت موشکافی در ایالات متحده و فراتر از آن. امشب وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: فاکس گفته است که "قطعا به دنبال" ممنوعیت Infinite و مختلف دیگر چینی برنامه های رسانه های اجتماعی. Infinite نیز ممنوع شد در هند هفته گذشته در کنار ده ها تن از دیگر برنامه های چینی در میان افزایش تنش بین کشورها است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن