SpaceX خدمه اژدها با موفقیت اسکله با ایستگاه فضایی

امروز صبح SpaceX جدید خدمه کپسول اژدها با موفقیت لنگر انداخت با ایستگاه فضایی بین المللی شرکت آوردن اولین خدمه

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

امروز صبح SpaceX جدید خدمه کپسول اژدها با موفقیت لنگر انداخت با ایستگاه فضایی بین المللی شرکت آوردن اولین خدمه به مدار پاسگاه. ورود یکی دیگر از علائم نقطه عطف مهمی برای SpaceX اولین crewed ماموریت خدمه اژدها که با موفقیت در زمان خاموش دیروز, مارس 30th, از کیپ کاناورال فلوریدا.

در حال حاضر خدمه اژدها مسافران — فضانوردان ناسا باب Behnken و داگ Hurley — تنظیم شده برای شروع یک اقامت طولانی در هیئت مدیره ایستگاه فضایی است که می تواند تا چهار ماه. آنها را به پیوستن به سه جفت خدمه در حال حاضر زندگی در هیئت مدیره ایستگاه: ناسا فضانورد کریس کسیدی و فضانورد روسی آناتولی Ivanishin و ایوان Vagner.

"این یک افتخار واقعی به بخش کوچکی از این نه سال تلاش از آخرین باری ایالات متحده سفینه فضایی لنگر انداخت با ایستگاه فضایی بین المللی" هرلی گفت: پس از متصل کردن به پایان رسید. "ما برای تبریک مردان و زنان SpaceX در هاوتورن مک گرگور و در مرکز فضایی کندی. خود را از تلاش های باور نکردنی در طول چند سال گذشته برای ساخت این ممکن نمی تواند اغراق آمیز باشد."

خدمه اژدها متصل به نمایش یکی از بزرگترین ویژگی های SpaceX کپسول: خودکار آن متصل کردن سیستم. خودرو طراحی شده است برای مستقل رویکرد ISS و چفت در را به یک استاندارد لنگرگاه بندر بدون هیچ گونه ورودی از آن انسان مسافر است. SpaceX با موفقیت به نمایش گذاشت این توانایی در سال گذشته زمانی که این شرکت با ارسال یک نسخه آزمایشی از خدمه دراگون به ایستگاه فضایی بدون خدمه در هیئت مدیره. اما این بار این شرکت نیاز به اثبات است که خدمه اژدها می تواند ارائه هنگامی که آن را به حال خود ترین محموله گرانبها را در هیئت مدیره.

این خودکار متصل قابلیت ارتقاء قابل توجهی برای خدمه اژدها. سلف به کپسول SpaceX محموله اژدها نیست که این قابلیت هنگامی که آن را تحویل لوازم و مواد غذایی به ایستگاه فضایی. برای همه کسانی که محموله ماموریت فضانوردان در هیئت مدیره ISS تا به حال به استفاده از ایستگاه بازوی روباتیک برای گرفتن نگه دارید از نزدیک شدن به محموله اژدها و آن را بر روی یک لنگرگاه بندر. که روش شناخته شده به عنوان پهلوگیری و آن نیاز به مقدار زیادی از کار از فضانوردان در هیئت مدیره ISS. خدمه اژدها خودکار قابلیت باید کمک به آزاد کردن زمان برای فضانوردان به کار بر روی چیزهای دیگر زمانی که خدمه می رسند.

فضانوردان پرواز در داخل خدمه اژدها هنوز هم این قابلیت را بیش از کنترل دستی خودرو در صورت لزوم. در واقع Behnken و Hurley, تلاش برخی, دستی, پرواز در طول زمان خود را در فضا — هنگامی که پس از راه اندازی و بار دوم در رویکرد خود را به ایستگاه فضایی. پرواز خودرو به صورت دستی شامل ارتباط با خدمه اژدها, براق, داخلی, صفحه نمایش لمسی. دستکش SpaceX را فشار مناسب در صفحه نمایش لمسی-سازگار اجازه می دهد فضانوردان به ارتباط برقرار کردن با صفحه نمایش در حالی که مناسب در صورت لزوم. هنگامی که خدمه رو به 220 متر از ISS, Hurley نشان داد که او می تواند پرواز خودرو در حالی که دستکش قبل از خودکار متصل کردن سیستم در زمان بیش از. این plumes از کپسول کوچک پیشرانه می تواند دیده می شود از ایستگاه فضایی را از دوربین به عنوان خودرو رشد شاخص نسبت به ISS است.

خود را متصل می آید پس از فضانوردان صرف حدود 19 ساعت داخل خدمه اژدها در مدار اطراف زمین زیر پنج شنبه راه اندازی. پس از رسیدن به مدار Behnken و Hurley اعلام کرد که آنها تا به حال خود را به نام کپسول تلاش. "ما تصمیم تلاش برای چند دلیل: یکی به این دلیل باور نکردنی تلاش ناسا, SpaceX و ایالات متحده شده است در پس از پایان برنامه شاتل در سال 2011" هرلی گفت: در طول یک رویداد درست بعد از راه اندازی به فضا است. "دلیل دیگر ما نام آن را تلاش است کمی بیشتر شخصی به باب و I. ما هر دو به حال ما اولین پرواز در شاتل اندور و آن را فقط به معنای زیادی به ما برای انجام این نام است."

در طول سفر در فضا Behnken و Hurley برخی از shut-eye قبل از نزدیک شدن به ISS برای به دست آوردن یک درک بهتر از آنچه که در خواب بر روی خدمه اژدها مانند است. معلوم می شود آن را به یک محل راحت برای چرت زدن. "ما تا به حال یک خواب خوب شبانه شب گذشته" Behnken گفت: در طول یک رویداد قبل از ورود در ISS است. "ما شگفت زده شدند من فکر می کنم در مورد چگونه به خوبی ما در واقع خواب سرنشین این خودرو کمی ساکت تر از شاتل فضایی کمی بیشتر سازگار با محیط زیست کنترل می شود." خدمه اژدها همچنین ورزش عمومی در مورد آنها نیاز به استفاده از این امکانات در طول سفر (هر چند خدمه نمی گویند اگر آنها از آن استفاده می شود).

Docking صورت گرفت حدود 10:29AM ET صبح امروز و در حال حاضر از آن کمی صبر کنید قبل از Behnken و Hurley خروج خودرو. فضانوردان را باز تخم خدمه اژدها در اطراف 12:45PM ET. خدمه خواهد شد و سپس میزبان یک مراسم استقبال رسمی در حدود 30 دقیقه بعد.

در حال حاضر که Behnken و Hurley باید وارد ISS معلوم نیست که وقتی آنها را به خانه. این دو انتظار می رود به ماندن در جایی بین شش تا 16 هفته در هیئت مدیره ISS. این همه بستگی دارد چقدر کار ناسا می خواهد آنها را به انجام در حالی که آنها وجود دارد. در برخی از نقطه ناسا تصمیم خواهد گرفت که به این دو خانه. این زمانی است که Behnken و Hurley صعود خواهد کرد و برگشت داخل خدمه اژدها و سقوط به زمین است.

خدمه اژدها است که مجهز به یک سپر حرارتی برای محافظت از فضانوردان از سوزان سفر از طریق جو زمین. همچنین این ورزش چهار چتر نجات طراحی شده است برای کمک به کاهش خدمه را به آرامی پایین به اقیانوس اطلس که در آن آنها می توان بازیافت توسط یک SpaceX رگ. که شدید سفر خواهد بود و آزمون نهایی از خدمه اژدها برای ناسا به عنوان بخشی از سازمان Commercial Crew Program, ابتکار عمل به پرواز فضانوردان ناسا در وسایل نقلیه خصوصی به و از ایستگاه فضایی.

در حال حاضر SpaceX و خدمه اژدها دریافت اندکی تاخیر به عنوان اولین نیمی از این آزمون بسیار مهم ماموریت های کامل است. خدمه انجام خواهد شد چک از خدمه اژدها در حالی که آن را از منوی view در ISS اما آن را بیشتر باقی می ماند بی اثر مانند یک ماشین پارک شده در زیادی. هنگامی که زمان می آید برای Behnken و Hurley برای بازگشت به خانه و چشم همه خواهد خدمه اژدها عملکرد یک بار دیگر.

در حال توسعه...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن