اپل مکینتاش ممکن است در صورت شناسایی به عنوان به طور بالقوه نشان داد توسط کد در macOS Big Sur

بسیاری از آی فون و آی پد مدل به شما اجازه باز کردن قفل دستگاه خود را با صورت خود را با استفاده از چهره ID, اما

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

بسیاری از آی فون و آی پد مدل به شما اجازه باز کردن قفل دستگاه خود را با صورت خود را با استفاده از چهره ID, اما در مک شما هنوز هم نیاز به تایپ رمز عبور خود را تنظیم کنید تا خود اپل سازمان دیده بان به صورت خودکار باز کردن مک خود را و یا بسته بر روی چه مدل از مک شما باید با استفاده از اثر انگشت خود را با Touch ID. اما کد گزارش کشف شده در آخرین بتا از macOS Big Sur توسط 9to5Mac نشان می دهد که در صورت ID می تواند در آینده برای مکینتاش در برخی از نقطه در آینده بیش از حد.

کد در بتا ظاهرا مراجع اپل موسوم برای TrueDepth دوربین با توجه به 9to5Mac. این TrueDepth دوربین آنچه را قادر می سازد تا در صورت شناسایی در صورت شناسایی با قابلیت دستگاه های مانند آی فون 11 و iPad Pro, اما هیچ مکینتاش در حال حاضر در دسترس داشته باشد. کد گزارش همچنین دارای قطعه ذکر واژه "FaceDetect" و "BioCapture" که به نظر می رسد به نقطه به بیومتریک تشخیص چهره برخی از نوع.

اگر تشخیص چهره تکنولوژی راه خود را به مکینتاش به نظر می رسد ممکن است از آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای باز کردن قفل دستگاه خود را با برنامه های واقعیت افزوده است که نقشه خود را به صورت. (شاید زوم جدید روند تبدیل خواهد شد سرگرم کننده زوم ماسک به جای زوم زمینه.) و در صورت شناسایی در مک می تواند در مفید آمده است اگر شما در حال استفاده از نسخه بعدی صفری است که به کشتی با iOS 14 و macOS Big Sur که نسخه جدید به شما اجازه ورود به وب سایت های بدون رمز عبور فقط با استفاده از ID لمسی و یا در صورت شناسایی به عنوان طولانی به عنوان وب سایت های پشتیبانی از ویژگی های.

اما این معلوم نیست که مکینتاش ممکن است گرفتن چهره ID و یا زمانی که آنها ممکن است آن را اگر آنها در همه, بنابراین ما فقط باید صبر کنید و ببینید اگر اپل در نهایت به ارمغان می آورد فن آوری به کامپیوتر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن