خیر جدید Duet Chromebook شروع می شود در $279

خیر منتشر کرده است Duet Chromebook 10 اینچ 2-در-1 است که سیستم عامل کروم اجرا می شود. مدل پایه که دارای 4GB حا

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

خیر منتشر کرده است Duet Chromebook 10 اینچ 2-در-1 است که سیستم عامل کروم اجرا می شود. مدل پایه که دارای 4GB حافظه RAM 64GB ذخیره سازی و پردازنده MediaTek هزینه $279 اما تنها $299 مدل که دارای 128 GB از ذخیره سازی به نظر می رسد ذکر شده در بهترین خرید در حال حاضر.

که یک قیمت جذاب به خصوص زمانی که دیگر بسیار پیش بینی Chromebook منتشر شده در این سال خواسته اند بیش از $700. ما دونفری اندازه (10 اینچ بسیار کوچک) و underpowered پردازنده که تشکر می کنم. اما سیستم عامل کروم نیازی نیست به اندازه اسب قدرت به عنوان ویندوز — و آن را ممکن است ما را ببینید باتری-زندگی بهره مندی از تراشه ضعیف تر نیز هست.

من صرف چند روز با جدید Chromebook و آن را سرگرم کننده برای استفاده است. دستگاه آسان است به تلنگر بین لپ تاپ و تبلت استفاده از این کشتی ها با یک پایه صفحه کلید و پد لمسی که نسیم را بریزید و وصل کنید و جدا کنید.

صفحه کلید و پد لمسی هستند (طبعا) تنگ, اما آنها قابل استفاده و من عادت به آنها پس از چند روز. این نمایش فشرده خواهد بود محدود کردن اگر شما واقعا می خواهید به چند کاره هستند اما اگر شما فقط مرور و یوتیوب تماشای آن ارائه یک ترد و خوب تصویر. و در بیش از دو پوند, آن را کاملا یک محصول نور و بسیار آسان برای حمل در کوله پشتی یا کیف پول.

اساسا انتظار نداریم که برای استفاده دو نفره Chromebook به عنوان یک اولیه workstation, اما از آن است که در شکل دادن به یک جامد ثانویه مرور دستگاه و یا یک انتخاب خوب برای کودکان و نوجوانان. در ارتباط باشید برای ما نقد و بررسی کامل این محصول در اواخر این هفته.




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب