بهترین خرید تنزیل یک سطح به 2 بسته نرم افزاری, بازی, جانبی و بیشتر

بهترین خرید میزبانی یک روز فروش در تکنولوژی عملا در هر رده. ما برداشت کردن چند که در حال حاضر در انبار از جمله

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

بهترین خرید میزبانی یک روز فروش در تکنولوژی عملا در هر رده. ما برداشت کردن چند که در حال حاضر در انبار از جمله یک بسته نرم افزاری شامل Microsoft جدید سطح به 2 و یک نوع پوشش است $474. معمولا قرص 400 دلار و نوع پوشش هزینه خواهد شد شما حداقل یکی دیگر از $100 در بالا از آن پس این است که متوسط 25% تخفیف در بسته بندی. شانس هستند خوب است که شما به دنبال یک نوع پوشش خود را با سطح جدید بروید 2, بنابراین شما نیز ممکن است صرفه جویی در پول کمی.

The Corsair Dark Core RGB Pro SE gaming mouse

باشگاه مهندسان ایران تیره هسته RGB Pro SE موس بازی بی سیم با چند حالت (2.4 GHz, بلوتوث) یک USB-C پورت شارژ و شارژ بی سیم Qi پشتیبانی از 80 دلار در Best Buy. این ماوس در اصل در قیمت 140 دلار هر چند که به تازگی به فروش می رسد برای $90. بنابراین در حالی که این کوچک است, تخفیف, آن را به ارزش چک کردن اگر شما به دنبال یک موس با برخی از جذاب ویژگی های سخت افزاری.

AMD Radeon RX 5500 XT دسکتاپ کارت گرافیک از تولید کننده XFX است که 190 $(معمولا $220). این GPU دارای 8GB از GDDR6 حافظه و PCIe 4.0 سازگاری. این مدل هزینه 10 دلار بیشتر در آمازون و این به طور کلی به عنوان مقرون به صرفه به عنوان آن می شود برای 8GB نسخه از کارت. برای زمینه گران تر RX 5600 XT قوی تر است. آن می تواند اجرای اکثر بازی ها در رزولوشن 1080p / 60fps با تنظیمات خود را روی حداکثر تنظیم بنابراین انتظار می رود کمی کمتر از 5500 XT. با این حال, اگر شما می خواهید برای ارتقاء به 5600 XT که گزینه ای را اجرا خواهد کرد شما اضافی $80 ($269) در بهترین خرید.

در نهایت بیش از, در خارج, Final Fantasy VII Remake است $10 برای PS4. در 50 دلار این مقدار از کاهش قیمت اما آن را قطعا ارزش گرفتن استفاده از اگر شما در حال حاضر در حال برنامه ریزی بر روی آن برداشته است. خارج شده و این نسخه از بازی شامل سه دو طرفه هنر کارت Final Fantasy VII شخصیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن