Facebook شروع می شود برچسب 'تحت کنترل دولت رسانه" صفحات

Facebook آغاز شده است برچسب زدن رسانه ها هستند که "به طور کامل یا تا حدی تحت کنترل سرمقاله خود دولت" پس از اعل

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

Facebook آغاز شده است برچسب زدن رسانه ها هستند که "به طور کامل یا تا حدی تحت کنترل سرمقاله خود دولت" پس از اعلام این سیاست در سال 2019. آن شروع خواهد شد برچسب تبلیغات از این رسانه ها بعد از این سال و همچنین ممنوعیت دولت-کنترل رسانه ها از تبلیغات در داخل ایالات متحده است.

این شرکت در حال برچسب زدن این صفحات به دلیل "ترکیب آنها تاثیر یک سازمان رسانه ای با استراتژیک حمایت از دولت و ما معتقدیم مردم باید بدانند اگر اخبار آنها به عنوان خوانده شده در حال آمدن است از یک نشریه که ممکن است تحت تاثیر یک دولت است."

Facebook برچسب "دولت-کنترل رسانه" رسانه ها بر اساس عوامل مختلف از جمله اطلاعات در مورد مالکیت خود را و بودجه سطح شفافیت در اطراف خود منابع و عدم پاسخگویی سیستم مانند یک اصلاحات سیاست. رسانه ها می تواند درخواست تجدید نظر با شواهدی وجود دارد که آنها مستقل عمل از جمله قوانین حفاظت در سرمقاله آزادی و معتبر ارزیابی از یک منبع خارجی. در غیر این صورت Facebook اضافه خواهد شد توجه به رسانه های' صفحات در سراسر جهان و برچسب ظاهر خواهد شد در اخبار تغذیه پست در ایالات متحده است.

شما در حال حاضر می توانید ببینید برچسب در صفحات و نوشته های برخی از رسانه ها که مقصر شناخته شده اند برای تبلیغ در ایالات متحده از جمله Sputnik و RT. آنها هر دو در حال حاضر به عنوان تعریف دولت-کنترل رسانه ها همراه با رسانه های دیگر مانند چین روزانه. Facebook نیست برای اولین بار به انجام چیزی شبیه به این; YouTube تجربه با برچسب دولتی کانال های خبری در سال 2018 اگر چه اجرای شده است متناقض است.

Facebook می گوید: دولت با کنترل رسانه ها "به ندرت" تبلیغ در ایالات متحده است. اما آن را مسدود کردن آن تبلیغات "از فراوانی از احتیاط به ارائه یک لایه اضافی از حفاظت در برابر انواع مختلفی از نفوذ خارجی در بحث های عمومی پیش از نوامبر سال 2020 انتخابات در ایالات متحده است." این مکمل Facebook موجود حذف از "اصیل" صفحات است که گسترش تبلیغات و یا دروغ.

این برچسب از ویژگی های است که بخشی از یک تلاش برای حفاظت از 2020 انتخابات را صداقت. اما Facebook هنوز رو نقد برای انتخاب به واقعیت-بررسی سیاستمداران — از جمله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بر روی پلت فرم آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن