چگونه برای نوشتن چشمگیر نامه (با مثال)

فکر می کنم خود نامه ای برای کار نرم افزار به عنوان یک فرد مقدمه. رزومه کاری خود را تشریح حقایق—که در آن شما کا

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

فکر می کنم خود نامه ای برای کار نرم افزار به عنوان یک فرد مقدمه. رزومه کاری خود را تشریح حقایق—که در آن شما کار می کرد و برای چه مدت همراه با موفقیت های عمده خود. اما نامه خود را نیز نشان می دهد شخصیت خود را.

نامه خود را باید طرح مورد که چرا شما شایستگی این کار را بدون اینکه "salesy." چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟ به دنبال این 12 دستورالعمل های مهم.

1. هیچ کوکی-برش نامه برای یک کار

هدف قرار دادن رزومه کاری خود را به یک کار خاص ممکن است به معنی تغییر کردن خود "هدف" بخش از یک بیت یا اضافه کردن به خود "خلاصه اجرایی" بخش. جلد نامه ها هر چند واقعا نیاز به تمرکز بر روی شخص خاص شما در حال نوشتن به کار خاص و شرکت خاص. آن نیاز به اثبات با یک اقتصاد از کلمات که شما تجربه کار متناسب با الزامات موقعیت که شما در حال استفاده از.

نامه خود را باید نشان دهد که شما انباشته مهارت های شما نیاز به موفقیت در محل کار. و نامه خود را باید پرچ چشم انداز خود را با ساخت این موردی که شما بسیار هیجان زده در مورد کاری که در آن شرکت خاص.

2. همیشه انتخاب کردن در به اختیاری نامه

برخی از موارد کار را به متقاضیان گزینه انصراف از ارائه یک نامه برای یک کار[1]. نمی طعمه را! با استفاده از این فرصت برای پیشبرد فروش خود را در یک شخصی گردد نامه که خلاقانه سهام که شما هستند و به همین دلیل مهارت های خود را و شخصیت تراز با موقعیت و شرکت. فکر می کنم خود نامه ای برای یک کار به عنوان یک فرصت برای توصیف خود را ارزش.

3. یک مرجع می رود راه طولانی

آیا کسی به شما توصیه می برای این کار ؟ قرار است که در موضوع خط از نامه پوشش خود را در صورت امکان. اگر یک لیست آنلاین دیکته آنچه که خود را در خط موضوع باید استناد به توصیه های شخصی در جمله اول نامه خود را:

عزیز خانم ساندرز

استیو اسمیت توصیه می شود مرا برای خود دستیار برنامه ریز موقعیت. من با استیو در شرکت XYZ برای چهار سال به عنوان دستیار او تا زمانی که او در نقل مکان کرد, و من احساس به عنوان اگر من آموخته شده از بهترین. خود را ستایش بالا برای شما این است که دلیل اصلی من برای استفاده از این موقعیت به نظر من او یک قاضی عالی بود.

تبلیغات

شما ممکن است بخواهید برای تقویت استیو توصیه با یک حکایت در مورد کار با استیو. آیا نمی شود خجالتی است. استیو بالا از نظر شما به احتمال زیاد به این معنی است که رزومه کاری خود را با یک نگاه جدی است.

4. طرح نکات کلیدی شما می خواهید برای ایجاد

شرکت توسط شرکت نامه خود را برای یک کار نرم افزار باید به طور خاص و ضد گلوله. مگر اینکه شما یک معامله بزرگ از تمرین در نوشتن نامه پوشش, آن را سخت به فقط صدای آنها را. بنابراین حتی نمی امتحان کنید. به جای شروع با یک لیست از نقاط شما را به قصد. به طور کلی این خواهد بود "grabby" مقدمه یک داستان یا دو مورد خاص دستاورد است که مربوط به شغل است که شما در حال استفاده از یک دلیل که چرا شما نامزد ایده آل برای موقعیت و نتیجه گیری با یک پیشنهاد ،

  1. معرفی شده اند آشنا با این شرکت پس از پدر من در آنجا مشغول به کار در 1980s.
  2. کالج عمده – تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته مهندسی صنایع, بنابراین من می تواند یک کار در CYY ساختمان, Inc.
  3. کاپیتان تیم فوتبال – آمادگی من برای حل مشکلات ترویج روحیه و مربی یک تیم است.
  4. درخواست اطلاعاتی مصاحبه – 15 دقیقه برای ملاقات حضوری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های.
  5. قانع کننده نزدیک – درخواست استخدام مدیر برای تماس با من. می گویند من تماس او را در یک هفته اگر من نمی شنیدن از او ،

5. تعدیل لحن نامه خود را

برخی از شرکت ها در حال دکمههای بالا. کارگران پوشیدن سه قطعه لباس به دفتر هر روز به علاوه کفش راحتی. دیگر شرکت ها بیشتر گاه به گاه. کارکنان پوشیدن شورت در فصل تابستان و اسکیت از طریق راهرو. در یک مصاحبه حضوری شما هرگز پوشیدن شورت به یک شرکت که کارمندان ورزشی سه قطعه لباس.

به طور مشابه, شما نامه نیاز به اعتصاب حق توجه داشته باشید. نامه شما ارسال به یک start-up باید صدا به طور قابل توجهی متفاوت از نامه شما را در نوشتن به یک سفید-کفش حقوقی.

برای مثال حتی با استفاده از چیزی به عنوان غیر رسمی به عنوان "سلام" برای تهنیت ممکن است مناسب در بیشتر رسمی شرکت. و قطعا استفاده نکنید به طور پیش فرض "به چه کسی ممکن است نگرانی است." در عوض سعی کنید برای پیدا کردن نام استخدام مدیر با یک جستجوی آنلاین. اگر که ممکن است شما می خواهید برای شروع با "عزیز XYZ استخدام مدیر است." لحن نامه خود را برای شروع کار در ابتدا.

6. ایجاد توجه گرفتن خط باز

فکر می کنم از رفتن به شنیدن یک سخنرانی توسط یک سخنران انگیزشی تنها به او باز با "من امروز اینجا هستم تا به حال (پر با عنوان ارائه)." چه اجازه پایین! اگر به جای او آغاز شده و با "من فقط فرار یک نیمه ماراتن. در حال حاضر نمی کند که صدا بهتر از اگر من به شما گفت: "من سعی کردم برای اجرای یک ماراتن اما ترک نیمه راه از طریق?'" ببینید تفاوت ؟ شما می خواهید به شنیدن بیشتر است.

صنایع دستی خط اول نامه خود را با دقت. آن را نمی باید باهوش اما به آن نیاز دارد برای نشان دادن شخصیت خود را و خود را برای موقعیت مناسب.

جناب آقای استیونس

تبلیغات

من متعهد به ساخت تجربه خدمات مشتری بهتر برای مردم مثل مادر بزرگ من. در 87 سال, من گرم است از دست رفته در دنیای دیجیتال و متکی نمایندگان خدمات مشتری او می تواند رسیدن به تلفن پاسخ به سوالات خود و حل مشکلات خود. او به طور منظم داستان ها از خسته کننده مرده به پایان می رسد او تجربه با افرادی که مایل به "بروید آنلاین و انتخاب خود را." در عین حال هر زمان که او می رسد کسی که مایل به گرفتن زمان اضافی برای حل و فصل موضوع خود را, او آواز می خواند این شرکت میاد به هر کس او می داند. بر اساس گرم ناکامی من می خواهم به آن کسی نمی دهد و یا تصویب باک سر در گم با مشتریان است.

با قوی حدیثی باز مانند این به شما نشان می دهد هدف و شور و شوق خود نرم افزار به عنوان یک نماینده خدمات مشتری.

7. تشخیص ارزش نامه املاک و مستغلات

یدکی نوشتن کلیدی در این نامه برای یک کار. آن است که همیشه بهترین اگر نامه شما نیست بیش از یک صفحه است. کسانی که به بررسی برنامه های کاربردی قدردانی از نامه ای است که مختصر و مفید و در عین حال فراهم می کند اطلاعات مفید برای ارزیابی متقاضی. این به این معنی شما باید پنج تا شش پاراگراف که در آن به کار می کنند.

تکرار هر چیزی از رزومه کاری خود را اتلاف املاک و مستغلات. فکر می کنم در شرایط توصیف چرا شما برای استفاده از این موقعیت و چرا شما بهترین نامزد است.

به بهترین خود را نشان می دهد, شخصیت, جلوگیری از بیات عباراتی مانند "من باور دارم من تجربه خوبی خواهد بود مناسب در سازمان شما." اضافه کردن پانچ به اظهارات خود که نشان دادن دستاوردهای خود و نگرش خود را.

رشد من در راه اندازی محیط های که در آن من آموخته ام به انتظار غیر منتظره و برای ایجاد تغییرات در پرواز است. در یک چنین نمونه من کشف نتایج بهتر از یک پروژه پایلوت و در کمتر از 30 دقیقه به روز شده به مدیر عامل ارائه در زمان برای دیدار با یک سرمایه گذار.

8. خلاق شدن

در سطح مورد نیاز مورد نیاز است. بسیاری از تبلیغات آنلاین را مشخص کنید و تا شماره سالها و شما ممکن است فکر می کنم آنها ironclad. اما اگر شما تعداد سال شما انباشته خاص مهارت در کار و اضافه کردن هر داوطلب کار که در آن شما همچنین با استفاده از مهارت های که شما ممکن است فراتر از نیاز است.

می گویند که شما درخواست برای یک موقعیت در صندوق توسعه است. اگر شما تجربه حرفه ای خود را در قرار دادن در موسسه خیریه و جمع آوری اعانه می افتد کمی کوتاه, آن را قطعا مناسب برای اضافه کردن در زمان صرف سازماندهی رویدادهای مالی به عنوان یک داوطلب به عنوان طولانی به عنوان شما نشان می دهد آن را به عنوان چنین در نامه خود برای این کار است.

تبلیغات

من به تازگی از گذشت دو سال و نیم علامت از اشتغال به عنوان یک صندوق توسعه مرتبط با حوادث قابل توجه. همزمان من نظارت تمام جنبه های دو سالانه جمع آوری کمک های مردمی گالاس به عنوان یک داوطلب عضو هیئت مدیره برای رسیدن به ستاره پایه و ارائه کمک هزینه تحصیلی به نسل اول دانشگاه موظف دانش آموزان است. این درگیر پیدا کردن حامیان مالی برای بیش از 70 حراج سکوت موارد اجاره فضای رویداد, کار با مواد غذایی, استخدام داوطلبان و MC-ing هر دو رویدادی است که هر یک به خود جلب کرد بیش از 200 شرکت کنندگان و با هم مطرح شده بیش از 250.000 دلار است. من معتقدم فشرده این تجربه کمک می کند تا مکمل من سال ها از اشتغال است.

نمایشگاه خود را در جامعه اخلاق از طریق کار داوطلبانه می تواند برای کسری واقعی در کار تجربه.

9. این مورد که شما مناسب

چگونه شما را مناسب در این شرکت ؟ با برخی از تحقیقات شما به راحتی می توانید کشف کردن فرهنگ سازمانی در یک سازمان است. بسیاری از شرکت ها سهم خود را از ارزش های اصلی در کار آگهی استخدام. اما حتی اگر شما نمی توانید تشخیص یک ماموریت شرکت و یا اعتقادات خود از تبلیغات شما می توانند یاد بگیرند که آن را از مقالات شما در مورد این شرکت است.

آن است که کارفرما محور یا کارمند محور? فرهنگ سنتی تر یا بیشتر سرگرم کننده ؟ و آنچه شما دنبال آن هستید? هنگامی که شما پیدا کردن یک شرکت که در آن شما نیاز به چین با ایشان که نشانه ای است که شما را در جا خوب است. مراقبت برای اطمینان حاصل کنید که شما نامه نشان دهنده چگونه شما مناسب است.

اگر شما یک نظامی اخیر جانباز[2]در نظر بگیرید که غیر نظامی و موقعیت خود را قرض دادن به regimented فرهنگ که شما تبدیل به عادت کرده اند. به عنوان مثال شغلی تخصص در حالی که در ارتش می تواند جفت خوبی با یک شرکت کار مورد نیاز—و شما سود اضافه شده از نظم و انضباط دستورالعمل و کار تیمی است که شما می توانید درخواست برای هر موقعیت آینده.

10. همیشه برای آنچه شما هستید ارزش

اگر کارفرما می پرسد متقاضیان برای به اشتراک گذاشتن حقوق و دستمزد مورد نیاز در این نامه با بی اعتنایی به آنچه شما ساخته شده است در موقعیت سابق خود را و نگاه به حقوق و دستمزد محدوده[3] از این موقعیت آگهی. شما می خواهید برای تنظیم بالا یا پایین در محدوده حقوق و دستمزد با توجه به تجربه قبلی در صنعت و یا در یک نقش مشابه.

کلید این است که به تضعیف خود را با درخواست کمتر از حداقل مقدار و یا به overinflate ارزش خود را با درخواست برای یک مقدار بالاتر از حداکثر پرداخت در محدوده حقوق و دستمزد.

11. نمایش نامه خود را به سه نفر که به نظر شما اعتماد

هنگامی که نامه خود را در جهان آن را بیش از حد دیر به نیشگون گرفتن و کشیدن آن را برای آن شغل خاص. شما به طور چشمگیری بهبود شانس خود را از داشتن خود نامه "زمین" به درستی اگر شما فعال باشد. پیدا کردن یک تعداد کمی از مردم در این زمینه و از آنها بخواهید اگر شما می توانید آنها را نشان می دهد نامه خود را قبل از شما آن را ارسال.

تبلیغات

اگر شما در حال شروع کردن و نمی دانم کسی در این زمینه شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن پرداخت برای یک کار حرفه ای مشاور و یا مربی به نظر شما نامه و رزومه. به یاد داشته باشید که مراقبت شما نشان می دهد در نامه خود که کارفرمای اولین برداشت از شما.

12. پایان با شور و شوق

شما می خواهید به ماندن شادمان تمام راه را به پایان نامه. اجازه داور می دانم که شما قدر این فرصت به درخواست و که شما نگاه به جلو به شنیدن از (و یا داشتن یک فرصت برای دیدار با) آنها را در فرد.

این امر می تواند یک افتخار به بخشی از تیم خود را و من امیدوارم که به یک فرصت برای بحث در مورد این نقش و چگونه من می تواند کمک به آن را در فرد.

این اذعان دارد که این سازمان می شود را به حرکت بعدی اما این است که شما پیش بینی آن خواهد بود را به نفع خود.

ثبت نام به طور رسمی ("صمیمانه" و یا "بهترین آرزوها") یا غیررسمی ("بهترین" یا "متشکرم") با توجه به لحن این نامه است. همچنین, مطمئن شوید که شما شامل آدرس ایمیل و شماره تلفن را به نام شما. این تضمین می کند که باید بررس مایل به تماس با شما و اطلاعات تماس است که به راحتی در دسترس است.

افکار نهایی

بهترین نامه پوشش برای یک کار پر جنب و جوش و معتبر و ارائه به یاد ماندنی نتیجه حکایت یا به عنوان مثال رویکرد خود را به کار می کنند. با بستن رویکرد خود را به الزامات شرح شغل و آشکار شخصیت خود را به عنوان یک مناسب برای سازمان شما خودتان را یک شانس برای برنده شدن ساخت برش و فرود که آرزو مصاحبه شغلی.

راهنمایی در نوشتن یک نامه

عکس های اعتباری: Glenn Carstens-پیترز از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن