با عجله به تاج رزمندگان

میسور/Mysuru: در ادامه تلاش خود را به سطح شیب دار تا بهداشت و درمان نیروی کار در مبارزه با COVID-19, Mysuru دو

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

میسور/Mysuru: در ادامه تلاش خود را به سطح شیب دار تا بهداشت و درمان نیروی کار در مبارزه با COVID-19, Mysuru دولت منطقه آغاز شده است روند استخدام پرستاران قرآن و تکنسین های آزمایشگاه. مصاحبه های در حال انجام در این منطقه افسر بهداشت در Nazarbad.

صدها نفر از نامزدها به طور عمده زنان در حال مونتاژ در مقابل DHO دفتر از دیروز و هنگامی که برنامه در حال دریافت اسناد و مدارک خود را تایید شده و آنها در حال ارسال برای مصاحبه. جدا شمارنده تنظیم شده است به بررسی اسناد و مدارک و تایید همان. انتصاب سفارشات بر اساس قرارداد داده خواهد شد و برای نامزدهای انتخاب شده.

DHO دفتر منابع گفته ستاره میسور است که نامزدهای انتخاب شده اند دستور داد به گزارش به کار بلافاصله پس از دریافت انتصاب سفارشات. آنها خواهد بود ارسال شده در منطقه مرکزی بیمارستان COVID مراکز مراقبت و Taluk بیمارستان.

مقامات گفت که با وجود نیاز مبرم به پزشکان و متخصصان در COVID مراکز مراقبت و COVID Healthcares اما یک کمبود شدید پرستاران برای نظارت بر بیماران و ارائه به موقع دارو و رژیم غذایی توصیه می کنند. کسانی که تجربه کار در بیمارستان های خصوصی هستند که ترجیح داده برای این کار به آنها گفت. این پرستاران و دیگر متفقین کارکنان را به کار دور ساعت در مراکز مراقبت.

داوطلبانی که تکمیل شده کارشناسی. پرستاری و دیپلم در پرستاری و ANM (کمکی پرستاری و مامایی) دیپلم و دارندگان استخدام پس از بررسی دقیق صلاحیت خود و تجربه است. وجود دارد هیچ وضوح در تعدادی از پرستاران قرآن و کارکنان آزمایشگاه مورد نیاز است.

افسران گفت که این تعداد را باید به تصمیم Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar و بهداشت منطقه افسر Dr. R. Venkatesh بسته به نیاز و بودجه تحریم. حتی در طول مدت تعیین شده پاک می شود ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن