چگونه به سفارشی کردن مراقبت از خود برنامه است که با این نسخهها کار برای شما

با همه که رفتن در در جهان در حال حاضر ما باید برای مراقبت از خودمان و کسانی که به ما نزدیک تر از همیشه. از همه

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

با همه که رفتن در در جهان در حال حاضر ما باید برای مراقبت از خودمان و کسانی که به ما نزدیک تر از همیشه. از همه مهمتر, ما به یاد بگیرند مناسب مراقبت از خود اگر ما می خواهید به ماندن ذهنی و جسمی سالم است.

چه خود مراقبت ؟

بیایید شروع با اصول اولیه. دقیقا همان چیزی است که خود مراقبت ؟

واقعا آن چیزی است که ما انجام این کار طول می کشد مراقبت از ما عاطفی و روانی و جسمی و سلامت معنوی. به دلیل آن را مانند یک اصطلاح گسترده آن را به ما می دهد برخی از آزادی به عنوان به چگونه ما می خواهید به پیاده سازی آن در زندگی ما.

ما همچنین می توانید از آن فکر می کنم در شرایط این سوال: "چگونه می توانم شما را به مراقبت از خودتان است؟"

وقتی پرسید که این, ما می توانید شروع به فکر می کنم چگونه ما تمایل ما به اولیه ترین نیاز دارد. در اصل خود مراقبتی همیشگی آگاهانه روال است که ما را به مراقبت از ما سالم و بی خطر خود را. این ما به ارمغان می آورد بازگشت به تعادل با خودمان ما به عنوان جزر و مدی با یو پی اس و فراز زندگی.

ما مراقبت از خود طرح به عنوان یک لنگر زمانی که همه چیز بیش از حد یک طرفه و به ما یادآوری می کند که ما یک روال در محل است که می تواند ما را به هموستاز.[1]

تبلیغات

چه هستند مزایای خودمراقبتی?

فکر می کنم در زمانی که شما واقعا به درمان خودتان. چگونه آن را احساس می کنید ؟ آیا شما احساس سبک تر و با نشاط تر بیشتر در حال حاضر با جهان ؟

اینها برخی از کسانی که پروانه احساسات است که شما می توانید انتظار زمانی که شما لحن خود را به مراقبت از خود برنامه است. هنگامی که ما خوب انجام شده توسط ما سالم و سلامت ما احساس خوب! چسبیده به مراقبت از خود معمول کاهش می دهد ما اضطراب curtails افسردگی به ارمغان می آورد و ما را به حال و لحظه آگاهی است.

این روحی و روانی پیشرفت های قابل توجهی بر سلامت جسمی ما: کاهش فشار خون و بهبود خواب غلظت متمرکز و یک راه روشن تر به ورزش و تغذیه مناسب.

خود مراقبتی برنامه همچنین اجازه می دهد تا ما را به بهتر مراقبت از سیستم ایمنی بدن ما. به این رنگ در یک تصویر واضح تر تصور کنید که سیستم ایمنی بدن شما به عنوان استاد داشبورد صفحه نمایش بسیار فنی کامپیوتر. آن را حاکم بر همه چیز است. هنگامی که ما مراقبت از این داشبورد سیستم ما همه چیز را می دانیم که تغذیه کردن از آن را در حال اجرا هموار.

همان را می توان گفت از ما فیزیکی سیستم ایمنی بدن است. هنگامی که ما مراقبت از خود را در هر راه ما می تواند سیستم ایمنی بدن قوی تر به مبارزه با عوامل بیماری زا و بیماری در نتیجه نگه داشتن ما سالم برای طولانی تر است. در این روز و سن که مهم تر از همیشه![2]

سفارشی کردن طرح خود را

حالا که شما آماده برای شروع به ایجاد خود را روال در اینجا چند پیشنهاد در مورد چگونه برای شروع.

تبلیغات

1. مشاهده آنچه که از تعادل خارج امروز

آن را ممکن است خود را به سلامت جسمی یا عاطفی بودن است. شاید شما تحت مقدار زیادی از استرس در محل کار و ذهن شما فقط نیاز به یک تنظیم مجدد. رعایت چه احساس خارج از محور و در جایی که شما تمایل به مبارزه است. این به شما یک تصویر واضح تر از جایی که شما نیاز به اولویت بندی های خود را مراقبت از خود است.

2. ایجاد یک طرح واضح و روشن از اولویت سلامت شما

هنگامی که شما می دانید آنچه که نیاز به مراقبت بیشتر شما می توانید ایجاد یک نقشه راه برای خود. این ممکن است مانند یک طرح ساده بر روی یک تکه کاغذ و یا شما ممکن است بخواهید به آن را در قرعه کشی و یا استفاده از این قالب به عنوان یک خلاق نقطه شروع است.

این اجازه می دهد تا شما را به دریافت تمام ایده های خود را از سر خود و به چیزی ملموس است که شما می توانید نگه دارید. برای پاسخگویی چوب آن را در یخچال یا آینه خود را![3]

3. آن را ساده نگه دارید

قبل از اینکه شما به nitty-ریگ دارخود یادآوری کنید به نگه داشتن آن ساده است. وجود دارد بنابراین مقدار اطلاعات آنلاین و در کمک به خود کتاب که می توان آن را قریب به اتفاق به آن همه را در.

گاهی اوقات ممکن است احساس به عنوان اگر ما به طور کامل نیاز به وصله پینه کردن کل ما زندگی را به احساس می کنم مثل ما واقعا مراقبت از خودمان است. در واقع زمانی که ما دوباره به سادگی این است که در آن سلامت ما واقعا خوشگل. هنگامی که ما می تواند به قطع روابط با کار بیش از حد دخالت استرس و بیش انجام می دهند ما می توانیم بازگشت به اصول اولیه یک زندگی شاد.

این در ذهن نگه دارید به عنوان شما جذب چه شما به ارمغان می آورد صلح و سلامت و چه (که) شما را نگه می دارد از آن.

تبلیغات

4. انتخاب دسته بندی که شما می خواهم به توجه بیشتر به

این ممکن است روابط کار, صمیمیت, پول, ورزش یا هر چیز دیگری که برای شما مهم است. فکر می کنم دوباره در مناطق که در آن شما احساس می کنید مانند شما می تواند استفاده از برخی از بیشتر از عشق و توجه. از آنجا دسته بندی ها ممکن است به طور طبیعی بوجود می آیند.

از سوی دیگر اگر آن را آسان تر احساس رایگان به سادگی به لیست کردن دسته ها که گسترده و عمومی مانند روان, سلامت, سلامت جسمی, سلامت معنوی و بهداشت روانی.

5. خلاقانه از خود بپرسید که چگونه شما می خواهم به مراقبت از خودتان

برای هر یک از دسته بندی های بالا (و یا هر گونه که شما ساخته شده), فکر می کنم در مورد راه هایی که شما می خواهم به مراقبت از خودتان است. این سوال واقعا به مغز مراقبت از خود. این همه در مورد آنچه شما می خواهید.

اگر شما یک سرپرست یا کسی که به مقدار زیادی به دیگران ممکن است این سوال سخت برای پاسخ به. با آن چوب! آن است که به شما آموزش چگونه به اولویت بندی خودتان را شاید برای اولین بار! برخی از پاسخ شما ممکن است فوق العاده ساده مانند گرفتن بیشتر پیاده روی در طول ناهار به جای نشستن در دفتر خود. شاید آنها پیچیده تر و پر اب و تاب بود و در نهایت در نظر گرفتن تعطیلات رویایی که.

وجود دارد هیچ پاسخ های درست و نادرست در اینجا تنها آنچه شما به ارمغان می آورد شادی!

6. پیاده سازی پاسخ های خود را

یک قرار ملاقات در تقویم خود و یا تنظیم زنگ هشدار به شما یادآوری می کنند که راه رفتن و یا بیشتر آب بنوشید. برنامه های بدون عمل فقط جمع آوری گرد و غبار بر روی تکه های کاغذ. هنگامی که شما پیاده سازی ایده های خود را, آنها به آرامی شروع به ایجاد جدید خود را سالم عادات.

تبلیغات

با گذشت زمان این تبدیل خواهد شد دوم-طبیعت. برای زمان حال اگر آن کمک می کند, فکر می کنم در مورد پاسخگویی دوستان با آنها شما می توانید به اشتراک گذاری این تجربه است. آنها می تواند به شما کمک کند خود را به چوب خودمراقبتی برنامه ریزی و شاید حتی پیوستن به در!

7. خودتان یک استراحت بدهید

زندگی اتفاق می افتد و ما نمی همیشه چوب به ما مراقبتی معمول است. تمرین بخشش! این هم فقط به عنوان بخشی از خود را مراقبت از خود طرح به عنوان هر چیز دیگری. بخشش به ما یادآوری می کند که ما انسان هستند و ما باید خاموش روز. آن را حذف به گناه و غم و اندوه است که ما انجام زمانی که ما ناخودآگاه در تلاش برای رسیدن به کمال.

افکار نهایی

مراقبت از خود است و هر عملی که ما را به ما فیزیکی و عاطفی و روانی و سلامت معنوی. هنگامی که ما در تراز با آنچه ما به ارمغان می آورد شادی ما را بهتر از خودمان! نه تنها ما به طور مستقیم از این بهره مند شوند اما پس از انجام این مردم و جهان اطراف ما.

در حالی که بیش از حد از خود مراقبت از اطلاعات در دسترس است به ما در دوزهای آن را مفید می دانم که ما مراقبت از خود طرح است که به طور کامل به ما برای ایجاد. بزرگ وجود دارد آزادی در دانستن است که ما می توانیم صنایع دستی نوع معمول صحبت می کند که به ما در سادگی و اصالت.

راهنمایی های بیشتر در مراقبت از خود برنامه

عکس های اعتباری: Amanda لینس از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن