آنتی ویروس: یک هفته خلاصه ای از آخرین COVID-19 تحقیقات

در ژانویه 8th, من خواسته آستانه's تیم علمی به نگه داشتن چشم در گزارش های اولیه از یک ویروس جدید است که به تازگ

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

در ژانویه 8th, من خواسته آستانه's تیم علمی به نگه داشتن چشم در گزارش های اولیه از یک ویروس جدید است که به تازگی پدید آمده در چین است. زمانی که من کاهش یافته است, مقاله ای که در مورد ویروس جدید از واشنگتن پست در شل کسی شوخی که 2020 شد به یک شروع قوی به وضوح jinxing کل سال برای بقیه بشریت است. اوه.

جوک, کنار, این , دهه, سال, شش و نیم ماه به ویژه نگران کننده سیل وحشتناک, وحشتناک بدون خوب خیلی بد خبر. بیش از نیمی از یک سال و نه تنها ما هنوز هم نمی دانم که این همه پایان ما همچنین شاهد یک سونامی از موارد جدید در آمریکا و رکورد بالا بستری شدن در بیمارستان.

وجود دارد پس ما هنوز هم نمی دانم اما ما نمی دانیم که این در حال رفتن به رفتن نگه دارید برای یک زمان طولانی. ما باید به سرعت خودمان را اگر ما در حال رفتن به آن را. به همین دلیل ما در حال شروع با یک هفتگی فرمت برای این ستون به جای بمباران شما با یک دوز روزانه از اخبار. امیدوارم ما می تواند به شما برخی از زمینه را برای تیتر بزرگ و کمک به شما پیگیری از ما جمعی پیشرفت علمی به عنوان ما تلو تلو خوردن در راه ما به سوی آینده است. آن را هنوز هم یک آزمایش اما اینها چند چیز ما نگه داشتن چشم در:

  • تحقیقات - آنچه که ما در حال یادگیری در مورد ویروس خود را: چگونه آن را گسترش می یابد و آنچه در آن می کند در بدن انسان است.
  • توسعه - قابل توجه اخبار از واکسن و درمان جبهه: ما نخواهد لینک به هر کاغذ, اما ما به شما پیگیری پیشرفت کلی و عمده نقاط عطف زمانی که آنها می آیند تا.
  • COVID دیدگاه - این یک بیماری است که عمیقا متزلزل به پایان رسید و غرق زندگی می کند. هنگامی که به دنبال در قریب به اتفاق, اعداد, ما می تواند گاهی اوقات فراموش می کنند که هر مورد و مرگ یک انسان است. این داستان به ما یادآوری می کنند که وجود دارد بیشتر به شماره.

ما همچنین ممکن است پرتاب در یک بیت از غیر coronavirus اخبار فقط به شما یادآوری می کنند که دیگر وجود دارد چیزهایی که در جهان است. بیایید آغاز شده است.

تحقیقات

  • "از تمام ویروس ها و شیوع بیماری که من درگیر شده است با بیش از چهار دهه گذشته من هرگز دیده می شود یک ویروس است که در آن طیف از جدیت بسیار شدید است. این بیماری می رود و از هیچ چیز به مرگ! به طوری که واقعا مرا شگفت زده کرد" Anthony Fauci گفت: در مصاحبه ای در نیویورک تایمز این هفته است. برای زمینه برخی از ویروس ها Fauci است مواجه شامل HIV ابولا و Zika. (جنیفر ارشد / نیویورک تایمز)
  • آنچه دانشمندان در حال یادگیری در مورد چه مدت Covid-19 مصونیت طول می کشد: اگر شما می خواهید یک شیرجه عمیق به وضعیت فعلی ایمنی پژوهش شش ماه به همه گیر همکاران ما در Vox باید شما را تحت پوشش. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی برای یادگیری اما نیز وجود دارد بسیاری از پیشرفت. (برایان رزنیک و Umair عرفان / Vox)

توسعه

  • مطالعات ارائه نگاه اجمالی در اثر Covid-19 واکسن از آکسفورد-AstraZeneca و CanSino: بالا COVID-19 کانديد واکسن تولید یک پاسخ ایمنی قوی و نمی تولید عوارض جانبی شدید, با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی لانست. این مطالعه متمرکز بر کانديد واکسن ساخته شده توسط دانشگاه آکسفورد و ماهواره Astra Zeneca و شامل نزدیک به 1000 بيمار. مطالعه دیگری نیز منتشر شده در مجله لانستنشان داد که واکسن تولید شده توسط شرکت چینی CanSino بیولوژیک تولید پاسخ ایمنی بدن اما نه به عنوان موثر در مردم بیش از سن 65. هر دو دارو در حال حاضر برای تکمیل فاز سه آزمایشات و تست شده بر روی صدها اگر نه هزاران نفر. (متی Herper, Damian گرده و هلن Branswell / Stat)
  • برخی از واکسن سازان می گویند که آنها قصد سود از Coronavirus واکسن: مدیران از شرکت های دارویی شهادت قبل از کنگره در روز سه شنبه و چهار نفر از آنها خوش بودند که جهان را باید واکسن اواخر سال 2020 یا اوایل 2021. دو AstraZeneca و Johnson & Johnson گفتند که تولید این واکسن در هزینه. های مدرن درمان و فایزر نیست. (کاترین J. وو / نیویورک تایمز)
  • در اخبار مرتبط: درچهار شنبه, Pfizer و شرکت آلمانی BioNTech اعلام کرد که آنها به طور مشترک دریافت $1.95 میلیارد دلار از دولت آمریکا به منظور توسعه 600 میلیون دوز از واکسن. آنها پیوستن به شرکت های دیگر که در حال حاضر دریافت تعهدات بودجه فدرال. مدرن شدن است $483 میلیون جانسون و جانسون گرفتن 456 میلیون دلار و AstraZeneca است $1 میلیارد.
  • یادداشت از احتیاط — در حالی که بسیاری از مدیران قرار داده و گلگون جدول زمانی قبل از کنگره دیگر کارشناسان شکاک تر هستند. Fauci گفته نیویورک تایمز است که خانواده ها نمی شد به احتمال زیاد برای دیدن یک واکسن تا سال آینده. "من فکر می کنم آن را برای مدتی در 2021. من نمی دانم که آیا آن را برای رفتن به سه ماهه اول سال 2021 در نیمه اول — آن را دشوار است برای گفتن" Fauci گفت.

ایمونولوژی کارشناسان نیز محتاط بوده است و بنابراین باید دارویی دیگر مدیران. "من فکر می کنم زمانی که مردم بگویید که وجود دارد رفتن به یک واکسن تا پایان سال 2020 آنها قبر زیانی به" مرک مدیر عامل Kenneth Frazier گفت: در مصاحبه ای به میزبانی دانشکده کسب و کار هاروارد در هفته گذشته. "من فکر می کنم در پایان روز, ما نمی خواهید به عجله واکسن قبل از ما انجام داده ایم دقیق علم است."

  • واکسن توسعه cheat sheetدر اینجا مختصر و مفید از ممکن است از چهار عمده متفاوت واکسن توسعه استراتژی در کار می کند. (نیکول Wetsman / آستانه)

می خواهید برای کمک به محققان در پیدا کردن یک واکسن? موسسه ملی بهداشت (NIH) ایجاد یک شبکه جدید به نام COVID-19 پیشگیری آزمایش های شبکه (COVPN) که کمک خواهد کرد که اتصال داوطلبان با برخی از آزمایشات بالینی است که نیاز به آزمایش پتانسیل coronavirus واکسن.

"هر یک از فاز 3 کارآزمایی های بالینی که COVPN انجام خواهد شد نیاز به هزار نفر از داوطلبان" NIH مدیر فرانسیس کالینز در بیانیه ای گفت. "جامعه تعامل ویژه با جوامع آسیب پذیر به COVID-19 شدید نتایج مهم خواهد بود به موفقیت این پژوهش در تلاش است."

اگر شما می خواهید برای داوطلب از شما خواسته می شود برای تکمیل یک بررسی کوتاه از سوالات شخصی از جمله که در آن شما زندگی می کنند. اگر شما کاندیدای خوبی برای یکی از بسیاری از مطالعات رفتن در سراسر کشور محقق خواهد شد و رسیدن به شما و به شما اطلاعات بیشتر در مورد مطالعه است. شما سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا شما می خواهید برای شرکت.

COVID دیدگاه

لوپز به درایوهای چهارم خود را از روز یک بدن در پشت و یک سیگار در دست او است. او تأمل در ویروس ها و نحوه تماس را انتخاب کنید تا بدن شروع به آمدن ناگهان یکی پس از دیگری. او کار خود را شخصا. "این می تواند یکی از اعضای خانواده می تواند یکی از دوستانم."

شانون نجم آبادی و میگوئل گوتیرز جونیور گزارش تگزاس تریبیون در مورد آنچه آن را مانند به عنوان یکی از "آخرین پاسخ" در ریو گراند دره که در آن مرگ و میر و مورد اعداد بالا باقی می ماند.

بیش از اعداد

به بیش از 15,762,392 مردم در سراسر جهان که آزمایش مثبت ممکن است راه خود را به بهبود بود و صاف.

به خانواده و دوستان از 640,278 افرادی که فوت کرده اند در سراسر جهان — 145,556 از کسانی که در آمریکا و عزیزان خود را فراموش نکرده.

ایمن ماندن همه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن