با سرعت بالا کار می کند در Bantwal-بنگلور ملی بزرگراه 275: MP خواستار مرکز

میسور/Mysuru: Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha مردم خواست ملی بزرگراه اقتدار هند (NHAI) برای تسریع این دو راه کار

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

میسور/Mysuru: Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha مردم خواست ملی بزرگراه اقتدار هند (NHAI) برای تسریع این دو راه کار در Bantwal-بنگلور ملی بزرگراه 275 که می گذرد از طریق Mysuru و Kodagu.

نماینده اتحاد مطلع I. K. Pandey مدیر کل (جاده توسعه) و ویژه وزیر به دولت هند (وزارت حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها) که این دو کار آغاز شده در کشش بدون تماس مناقصه به عنوان آثار باید تکمیل شود قبل از ورود موسمی به خصوص در Kodagu.

جلسه Pandey در دفتر دیروز Pratap Simha خواست به او اجازه این کار را به ادامه وضع موجود حفظ شود و با توجه به تقویت جاده از 93.200 متر به 132.34 متر از NH-275, Bantwal-بنگلور بخش با برآورد هزینه از Rs. 24.73 کرور و ساخت دیوار حائل RCC تخلیه و ایمنی جاده ها با این نسخهها کار در Sampaje Ghat بخش (Ghats غربی) انتخاب شده می رسد از 71.60 متر به 110.00 متر از NH-275 با برآورد هزینه از Rs. 47.27 کرور.

در آغاز سال جاری, مناقصه دعوت شدند برای 2 کار می کند به استثنای GST به هر جهت از وزارت. با این نسخهها کار شده اند در حال حاضر فرآوری شده و در مرحله تخصیص کار. این آثار بسیار فوری طبیعت و به کار گرفته می شود تا بلافاصله به خصوص با این نسخهها کار در Sampaje Ghat بخش است. "این بخش دریافت سنگین باران در هر سال و در دو سال گذشته این بخش دریافت سنگین باران و در نتیجه سنگین خسارت. به عنوان یک نتیجه, جاده بسته شد در طول موسمی" Simha گفته Pandey.

به عنوان وجود دارد هر امکانات دریافت سنگین باران و landslips در این سال بیش از حد جاده پیشرفت در این بخش در نظر گرفته شود تا بلافاصله قبل از موسمی شکست که NHAI خواهد در صورت مشکل شدید برای نگهداری از این جاده ها و همچنین علت مشکلات به مسافران Simha اعلام کرده است.

Re-دعوت از مناقصه برای آثار مصرف حداقل 120 روز و زمان اعطای این کار موسمی خواهد بود شدید. از این رو آن ممکن است ممکن است برای رسیدن به پیشرفت تا پایان این سال است. همچنین تاخیر در اجرای این پروژه ها ممکن است در نتیجه خسارت بیشتر به بزرگراه موجود با توجه به باران های موسمی و گروه ممکن است مجبور به بستن Sampaje Ghat بخش برای ترافیک ایجاد زحمت و دردسر این مسافران Simha گفت Pandey.

همچنین برای دو کار می کند, مناقصه های دریافت شده به شرح زیر تحریم برآورد نرخ است که به نفع دولت است. در مورد re-مناقصه, اگر مناقصه ها و مزایده ها با دریافت حق بیمه وجود دارد امکانات ممیزی اعتراض به دلیل مالی اضافی مفهوم. و این احتمال وجود دارد که از کمترین مناقصه با نزدیک شدن به دادگاه است. این ممکن است مانع پردازش بیشتر این آثار MP اعلام کرد و خواست Pandey به منظور تسریع در راه کار برای صرفه جویی در هزینه ها و همچنین به نفع مسافران است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن