SSLC امتحانات پایان

میسور/Mysuru: SSLC امتحانات (2019-20) که باعث نگرانی در میان دانش آموزان و والدین و معلمان به طور یکسان در میا

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

میسور/Mysuru: SSLC امتحانات (2019-20) که باعث نگرانی در میان دانش آموزان و والدین و معلمان به طور یکسان در میان شیوع مرگبار COVID-19 رسما به پایان رسید امروز با سوم زبان مقاله (هندی / کانادا / انگلیسی / عربی / فارسی / اردو / زبان سانسکریت / کنکانی / Tulu) برگزار شد هموار در تمام مراکز در سراسر شهر و منطقه بدون هیچ گونه نگرانی و اضطراب لحظه.

این آزمون که در ابتدا برنامه ریزی شده را از دریا.27 شد معوق پس از وقوع این رمان Coronavirus (COVID-19) همه گیر و پس از آن در سراسر کشور مستند. دولت پس از مذاکرات بسیار به پایان رسید عدم اطمینان بیش از انجام آزمون با اعلام تازه برنامه از 25 ژوئن تا 4 جولای. اما برای تمام مقاصد علمی این آزمون به طور رسمی به پایان رسید و امروز (3 ژوئیه) به عنوان تنها عملی و آزمون شفاهی در حال برنامه ریزی برای فردا برگزار می شود (4 جولای) برای جهاد تحقیقات سپاهان (سوم فنی مدرسه) نامزدهای انتخاباتی که برگزار خواهد شد در این منطقه است.

آزمون برگزار شد و در مجموع 139 مراکز در Mysuru منطقه از جمله 48 در شهرستان. بیش 38,000 دانش آموزان به نظر می رسد برای امتحان. حالا که امتحانات بیش از دانش آموزان heaved آه امداد. آنها در حال حاضر نگرانی در انتظار نتایج که به احتمال زیاد اعلام کرد در هفته اول از ماه آینده.

دختر دانش آموز می نویسد: امتحان میان غم و اندوه

در یک قلب در حال حرکت حادثه یک دختر دانشجو از Beerihundi روستا در taluk به نظر می رسد برای او آخرین SSLC کاغذ امتحان در یک مرکز در Roopanagar با وجود از دست دادن مادر خود که گذشت, شب گذشته است. دختر بود که در شوک و غم و اندوه بر او مرگ مادر گزارش شده به علت سرطان شب گذشته بود و تمایلی به نوشتن امتحان است. اما Shivanna سابق گرم Panchayat عضو این روستا با موفقیت او را متقاعد به نظر می رسد برای امتحان و همچنین ترتیبات سفر برای او آن را آموخته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن