متحده نمی تواند استخدام کارگران بدون اجازه: یوگی Adityanath

'مهاجران تحت درمان قرار گرفتند استان بدون آب و غذا و محل اقامت' دهلی نو: Miffed در طول درمان از کارگران مهاجر,

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

'مهاجران تحت درمان قرار گرفتند استان بدون آب و غذا و محل اقامت'

دهلی نو: Miffed در طول درمان از کارگران مهاجر, Uttar Pradesh وزیر یوگی Adityanath گفته متحده خواهد شد در حال حاضر نیاز به دنبال کسب اجازه از دولت خود را قبل از درگیر شدن کارگران از, Uttar Pradesh (UP) است.

پرداختن به یک وبینار در یکشنبه Adityanath گفت: دولت خود را غیر روحانی کردن شرایط سخت برای حصول اطمینان از تامین اجتماعی از کارگران از دولت چه کسانی هستند, استخدام با کشورهای دیگر.

"اگر هر دولت می خواهد نیروی انسانی دولت را برای تضمین امنیت اجتماعی و بیمه کارگران است. بدون اجازه ما آنها را نمی خواهد بود قادر به گرفتن مردم ما است. زیرا این نوع درمان که تحت [برای ساکنان]. دیدن که ما مردم امنیت اجتماعی در دست ما," او اضافه شده است.

"من دستور من افسران که وجود دارد باید یک کمیسیون به آنها اشتغال در اوتار پرادش خود" یوگی Adityanath گفت. CM گفت: همه کارگران مهاجر که به دولت بازگشت شد و ثبت نام و مهارت های خود بودند که نقشه برداری. هر دولت و یا نهاد علاقه مند به استخدام آنها نیاز به مراقبت از خود, اجتماعی, حقوقی و پولی حقوق.

پس آهسته کاهش مستند آغاز متحده مانند کارناتاکا شده است تلاش برای حفظ کارگران مهاجر گفت: آنها مورد نیاز خواهد بود هنگامی که کار ساخت و ساز و صنعتی فعالیت شروع می شود. گزارش شده است که در تامیل نادو نیز در تلاش برای جلوگیری از خروج از کارگران مهاجر با نگه داشتن آنها را راحت حتی اگر بسیاری از صنایع شده اند قادر به پرداخت حقوق خود را.

"ما ایستاده با کارگران مهاجر در هر کجا که بروید," او اضافه شده است. تا کنون بیش از 20 lakh مهاجران بازگشته اند به اوتار پرادش از کشورهای دیگر. پس این مستند آغاز شده و در ماه مارس بوده است ریختن به اوتار پرادش با قطار یا اتوبوس و یا به طور غیر قانونی توسط کامیون. بسیاری از در حال برآورد بازگشته اند با پای پیاده و یا شخصی حالت های حمل و نقل مانند خودکار rickshaws.

او همچنین در زمان حفاری در رهبران اپوزیسیون برای پایان بحران است. "در طول این مستند اگر کسانی که در حال حاضر بالا بردن شعار برای فقرا بود صادقانه در مورد مراقبت کارگران و سپس مهاجرت می تواند متوقف شده است. این اتفاق رخ نداد. هیچ امکانات داده شد. در مکان های مختلف و برق و اتصالات قطع شد تا مردم مجبور به مهاجرت می کنند." او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن