Suikoden سازندگان در حال crowdfunding یک جانشین معنوی

برخی از سازندگان در پشت محبوب Suikoden حق رای دادن در حال تلاش برای crowdfund یک جانشین معنوی. امروز یک تیم جد

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

برخی از سازندگان در پشت محبوب Suikoden حق رای دادن در حال تلاش برای crowdfund یک جانشین معنوی. امروز یک تیم جدید به نام خرگوش & Bear Studios اعلام کرد آینده کمپین Kickstarter به صندوق Eiyuden کرونیکلیک سر بازی طراحی شده برای بیرون کشیدن پلی استیشن دوران غربت. این کمپین را اولین در جولای 27th, و تیم رهبری Yoshitaka Murayama مدیر و نویسنده در دو Suikoden عناوین. "این یک عنوان جدید برای من" Murayama می گوید در آستانه. "و یا به جای ترکیبی از تمام تجربیات من به عنوان خالق و تلاش برای گسترش در آن پایه."

گذشته از Murayama خرگوش & خرس ویژگی های یک لیست قابل توجه از استعداد است. که شامل: Junko Kawano سرب هنرمند در Suikoden 1 و 4; Junichi موراکامی مدیر هنری در Castlevania: Aria of Sorrow; Suikoden تاکتیک مدیر اسامو Komuta; و آهنگسازان Motoi Sakuraba و Michiko Naruke.

"در طول سال های گذشته هسته سازندگان ملاقات کرده اند تا در حوادث مختلف و البته صحبت شما در مورد شکوه روز و همچنین حسرت" Murayama می گوید. "یک چیز مشترک است که همیشه آمد که آیا در مورد زمان ما بازی را برای خودمان ؟ چیزی که ما واقعا می خواهید به? چیزی است که ما می تواند برای طرفداران?' و رویایی که ارائه جرقه برای این پروژه است."

برای طرفداران Suikoden حق رای دادن — که با عرضه در سال 1995 بوده ولی خفته برای سال های بسیاری — بازی های جدید را صدا بسیار آشنا است. Eiyuden وقایع است که به عنوان "نوای کلاسیک JRPG نوع از پلی استیشن دوران که خواهد شد از ویژگی های JRPG کلاسیک اکتشاف و جنگ در وضوح بالا 2.5 D گرافیک" با "یک داستان از جنگ و دوستی و متنوع بازیگران از 100 قهرمانان منحصر به فرد." اگر کمپین crowdfunding است موفق Eiyuden کرونیکل است که انتظار می رود برای راه اندازی در پاییز سال 2022 را بر روی کامپیوتر با سیستم عامل های دیگر ممکن است بسته به کشش اهداف است.

در اینجا فرض اساسی با توجه به استودیو:

داستان ما شروع می شود در یک گوشه ای از Allraan یک پرده نقش دار از ملت ها با فرهنگ های گوناگون و ارزش ها. با زور شمشیر و راه جادویی اشیاء شناخته شده به عنوان "سخن-لنز" زمین تاریخ شکل گرفته اند با اتحاد و تجاوزات از انسان beastmen الف و کویر افرادی که زندگی می کنند وجود دارد. این Galdean Empire دارای لبه کشورهای دیگر و کشف یک تکنولوژی است که تقویت سخن-لنز' سحر و جادو. در حال حاضر امپراتوری تمیز کاری قاره برای یک مصنوع است که گسترش قدرت خود را حتی بیشتر. آن است که در یکی از این سفر که Seign Kesling جوان و با استعداد امپریالیستی افسر و نوع یک پسر از یک روستای دور افتاده در دیدار با یکدیگر و تبدیل شدن به دوستان. اما یک پیچ و تاب سرنوشت به زودی کشیدن آنها را به آتش جنگ و نیروی آنها را هر دو به بازبینی همه چیز آنها باور دارند که به حق و درست است.

البته حتی با تاسیس سازندگان در راس crowdfunded ویدئو های پروژه های بازی می توانید به چپ چپ. بازگشت در سال 2017, خالق PaRappa the Rapper موفق به crowdfund یک جانشین معنوی به دلیل در بخشی به بسیار اولیه دولت از این بازی است. پروژه های دیگر باید به مسائل اجرا در اطراف بودجه و تاخیر. حتی با این نگرانی Murayama معتقد است یک پلت فرم مانند Kickstarter است که بهترین گزینه برای این نوع از بازی ها.

"در حالی که مردم خود را معتبر شکایات در مورد crowdfunding, آن را هنوز هم فراهم می کند و یکی از تنها راه برای اتصال به هسته خود را طرفداران" او می گوید. "هر کسی که پرشور است به اندازه کافی برای سرمایه گذاری در یک پروژه 2-3 سال پیش و که امید و ایمان به چیزی است که نوع فن است که شما می خواهید به همکاری با. آنها به نوبه خود انگیزه شما و می تواند به ما کمک کند رسیدن به رویای ما از ساخت این بازی ما واقعا می خواهید برای ایجاد. این سخت است برای گفتن که آیا مردم را انتخاب کنید به این باور و یا فقط در شک در این روز و سن, اما هر کسی که بخواهد به ایمان در این پروژه من را به عنوان یک قهرمان. آنها قطعا قهرمان داستان شخصی من."

که گفت:, آن را مانند صدا نمی studio یک برنامه پشتیبان گیری در مورد crowdfunding می افتد از طریق. وقتی پرسیده شد که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر کمپین Kickstarter موفق Murayama گفت: "امیدوارم برخی از ثروتمندان نیکوکار را به من و به من اجازه زندگی در خانه خود را."

کمپین کیکاستارتر را لگد کردن در جولای 27th و اجرا از طریق August 28th.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن