دانش آموزان در حال شکست AP آزمون به دلیل این کالج هیئت مدیره نمی تواند رسیدگی آیفون عکس

نیک Bryner یک دبیرستان ارشد در لس آنجلس ساعت را صرف اتمام AP زبان و ادبیات انگلیسی و آزمون ترکیب هفته گذشته اس

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

نیک Bryner یک دبیرستان ارشد در لس آنجلس ساعت را صرف اتمام AP زبان و ادبیات انگلیسی و آزمون ترکیب هفته گذشته است. اما زمانی که او جامعی عکس نوشته پاسخ با آی فون خود را و اقدام به ارسال آن به تست پورتال آن را متوقف پاسخ.

وب سایت گیر کردم روی صفحه نمایش در حال بارگذاری تا Bryner را هم زد. Bryner موفق آزمون. او پیش از آن در چند هفته.

Bryner است که در میان بسیاری از دانش آموزان دبیرستان در سراسر کشور که به اتمام پیشرفته قرار دادن آزمون آنلاین در هفته گذشته اما قادر به ارائه آنها را در پایان. مقصر: فرمت های تصویری.

A screenshot of the AP testing portal informing a student that they weren’t able to submit their responses.

برای uninitiated: AP امتحانات نیاز به longform پاسخ. دانش آموزان می توانند هر دو نوع پاسخ خود را و یا آپلود یک عکس از دست نوشته ها کار می کنند. دانش آموزانی که انتخاب گزینه دوم می توانید انجام دهید تا به عنوان یک JPG, JPEG و یا PNG فرمت با توجه به College Board coronavirus پرسش و پاسخ.

اما تست پورتال پشتیبانی نمی کند فرمت پیش فرض بر روی دستگاه های iOS و برخی از جدیدتری گوشی های آندروید HEIC فایل های. HEIC فایل های کوچکتر از عکس Jpeg و فرمت های دیگر, در نتیجه اجازه می دهد تا شما برای ذخیره تعداد زیادی عکس های بیشتر بر روی آی فون. در واقع, فقط اپل (و اخیرا سامسونگ) با استفاده از HEIC فرمت — اکثر وب سایت های دیگر و سیستم عامل آن را پشتیبانی نمی کند. حتی محبوب دره سیلیکون مبتنی بر خدمات مانند شل درمان ندارد HEICs همان راه به عنوان استاندارد Jpeg.

Bryner می گوید بسیاری از همکلاسی های خود نیز تلاش برای ارسال عکس های آیفون و تجربه همان مشکل است. این موضوع خیلی رایج است که خود مدرسه AP برنامه ارسال ایمیل از هیئت کالج برای دانشجویان در روز یکشنبه از جمله پاره مشاوره برای جلوگیری از ارسال خطا است.

An email to high school students from the College Board with advice for submitting exam responses.

"آنچه را ویرانگر است که هزاران نفر از دانش آموزان در حال حاضر اضافی سه هفته پر تنش برای تحصیل در رشته اوکراین," Bryner گفت.

در بیانیه ایمیل به آستانهکالج هیئت مدیره گفت که "اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان با موفقیت به اتمام امتحانات خود را" در چند روز اول آنلاین, تست "با کمتر از 1 درصد قادر به ارسال پاسخ خود را." این شرکت همچنین اشاره کرد که "ما به اشتراک بگذارید ناامیدی عمیق از دانش آموزانی که قادر به ارسال پاسخ."

ایمیل Bryner دریافت نمی کند ذکر است HEIC فرمت آن لینک به هیئت کالج وب سایت که دستور آموزان با اپل خود را به تغییر تنظیمات دوربین به طوری که عکس ذخیره به عنوان عکس Jpeg به جای HEICs. این شرکت نیز مرتبط است که اطلاعات در یک صدای جیر جیر در اوایل هفته گذشته است.

مشاوره, اما خیلی دیر شده بود برای بسیاری از دانش آموزان است. یک مقام ارشد که خواست ناشناس باقی می ماند برای جلوگیری از پیامدهای از مدرسه گفت که College Board جیر رفت فقط چند دقیقه قبل از فیزیک C آزمون آغاز شد. "هیچ کس در نظر گرفتن AP فیزیک تست شده اند قادر به آن را ببینید که در آن ما در حال حاضر وارد آزمون," او گفت:.

ارشد دیو اسپنسر در زمان نسخه ی نمایشی تست قبل از حساب دیفرانسیل و انتگرال AB آزمون به مطمئن شوید که او را درک فرایند برای آپلود عکس. او Airdropped آیفون تصویر از پاسخ های خود را به مک خود را و تلاش برای تبدیل آن را با تغییر نام HEIC فایل PNG. تغییر یک فایل را به فرمت تضمین نمی کند که آن را تبدیل خواهد شد اما اسپنسر بود و هنوز هم قادر به ارائه نسخه ی نمایشی تست با هیچ مشکلی.

اسپنسر با استفاده از روند مشابه آزمون واقعی و فکر کردم آن را از طریق رفت اما او موفق به دریافت یک ایمیل روز بعد گفت فایل خراب شد و که او نیاز به گرفتن آزمون. کالج مدیره جیر رفت فقط چند ساعت قبل از اسپنسر برنامه ریزی آزمون; او نمی باید یک حساب توییتر و نمی آن را ببینید.

"این کاملا غیر قابل قبول به عنوان برخی از کودکان ممکن است توییتر مثل من" اسپنسر گفت: در یک پیام به صورت متن. "که نکات دقیق وظریف خطاب نمی شد در هر نقطه در نسخه ی نمایشی."

Everly کای ارشد در بریتیش کلمبیا به حال مشکل مشابه با علوم کامپیوتر یک هفته گذشته — او اقدام به تغییر نام فایل JPEG و دریافت ایمیل همان چند ساعت پس از ارسال خود را تست.

"این بود راستش کمی ویرانگر" کای گفت: در یک متن. "من مورد مطالعه تقریبا کل هفته گذشته و احساس من کاملا خوب تنها برای تحقق بخشیدن به آن را برای هیچ چیز و من می خواهم به رفتن را از طریق کل فرایند استرس زا دوباره."

Bryner فکر می کند که روشن نیست به اندازه کافی حتی برای دانش آموزانی که در حال بدست گرفتن آزمون بعد. "اکثر دانش آموزان احتمالا رفتن به ادامه اجرا به این," او گفت:. Bryner فکر نمی کند که این شرکت باید انتظار او و همکلاسی های خود را به پرش از طریق بسیاری از hoops. "به تلنگر سوئیچ از HEIC به JPEG به خاک سپرده شده است در تنظیمات و چیزی است که هیچ کس به فکر کردن در مورد رفتن به, آزمون," او گفت:.

حتی دانش آموزانی که می دانستند در مورد HEIC مشکل داشته مشکل بدانند که چگونه به آن را تعمیر و به خصوص در بالا-فشار تست محیط زیست است. Sean S. a junior از شیکاگو که در زمان حساب دیفرانسیل و انتگرال AB استفاده از OneDrive به پورت یک عکس برای دسکتاپ ویندوز خود را از آی فون خود را و سپس اقدام به تبدیل فایل با ویندوز عکس. با توجه به این عکس اندازه این تبدیل در زمان بیش از پنج دقیقه. سپس قبل از JPEG به طور کامل مشاهده کنید, وقت خود را بیرون زد. (شان درخواست می شود که تنها با نام او و آخرین اولیه به دلیل پدر و مادر خود را نمی خواست نام او در خبر.)

خوشبختانه, آن را برای تلفن های موبایل مانند دانش آموزان را بیشتر مراجعه در آینده است. کالج هیئت مدیره در حال حاضر اجازه می دهد آزمون داوطلبان که مسائل را ارائه تست های خود را به ایمیل آنها را به جای اپل تبدیل HEICs به عکس Jpeg به طور خودکار زمانی که آنها متصل شده به ایمیل ها در برنامه ایمیل. اگر شما موفق به ارائه شما بلافاصله دریافت یک اخطار و یک آدرس ایمیل منحصر به فرد به استفاده از. این گزینه در دسترس است تنها برای آینده امتحانات, با این حال -- آن را نمی خواهد کمک به Bryner و دیگران که شکست خورده خود را به آزمون در هفته گذشته.

ده ها هزار نفر از دانش آموزان خواستار آن است که هیئت مدیره کالج بیشتر انجام دهید. پس مسائل فنی با آزمون در هفته گذشته در لس آنجلس ارشد Eliana Sisman ایجاد یک طومار خواستار شرکت به او اجازه دهد و دانشجویان هم اکنون می توانید به کار قبلی خود را. درخواست جمع آوری شده بیش از 23,000 امضا.

"من با تشکر از هیئت کالج برای راه اندازی یک ارسال مجدد کانال برای دانش آموزان در نظر گرفتن APs در این سال" Sisman در بیانیه ای گفت به آستانه. "من مصرانه از آنها را به طور عادلانه به دانش آموزانی که در حال حاضر گرفته شده APs و نمی توانید آنها را ارسال کنید. بسیاری از دانش آموزان می خواهد در ارتش و یا کار در تابستان شغل در ماه ژوئن 1st و نمی خواهد بود قادر به گرفتن آزمون آرایش."

او افزود: "اگر دانشگاه, مدیره این, آنها آن را برای همه روشن است که آنها مسئول و دلسوز جامعه نهاد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن