بزرگ شرکت های فن آوری در حال پاسخ به جورج فلوید در راه آنها هرگز برای مایکل براون

در روز پس از مرگ جورج فلوید, تکنولوژی, بزرگترین شرکت ها و رهبران خود ساخته اند اظهارات ابراز همب

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

در روز پس از مرگ جورج فلوید, تکنولوژی, بزرگترین شرکت ها و رهبران خود ساخته اند اظهارات ابراز همبستگی با جوامع است. ارتباطات — که واقعا در حال مطبوعات — محکوم به نژاد پرستی و دعوت به وحدت است. برخی از حداقل نام جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery. چند می گویند "Black Lives Matter" آشکار است.

به طور معنی داری بیشتر بسیاری از شرکت ها مرتکب شده اند کمک های مالی برای مبارزه با علل نژادی و بی عدالتی در میلیون ها دلار.

بنابراین برخی از ثروتمندترین کسب و کار در جهان در حال نشان دادن تا در لحظه ای که توجه ملی تبدیل شده به نژادی و بی عدالتی است. اما مطمئنا آنها باید نشان داده اند تا قبل از ؟ آن حتی شش سال پس از مرگ اریک گارنر و مایکل براون موجب اعتراضات در فرگوسن میسوری است. بسیاری از کسانی که شرکت های اجرائی در بر داشت زمان برای عموم شرکت در چالش سطل یخ برای جمع آوری پول برای ALS بنابراین قطعا آنها در امان لحظه ای برای نشان دادن همبستگی با موضوع زندگی در سال 2014 درست است ؟

اجازه دهید مقایسه شرکت های بزرگ پاسخ امروز با آنچه گفته شد شش سال پیش. ما تحقیق پاسخ به رویدادهای سال 2014 از طریق جستجوهای آنلاین چک کردن شرکت اتاق های خبر و جارو حساب های رسانه های اجتماعی:


آمازون

2020

"ما اعتقاد داریم Black lives matter" بار خوانده شده یک پست وبلاگ منتشر شده در ژوئن 3rd. آمازون متعهد به اهدای "در مجموع 10 میلیون دلار به سازمان هایی که در حال کار را در مورد عدالت اجتماعی و بهبود زندگی سیاه و آمریکایی های آفریقایی تبار." آمازون سیاه کارمند شبکه نیز داده می شود کمک مالی به "صندوق سازمان های محلی که پشتیبانی آموزش و پرورش و برابری نژادی ابتکارات در جوامع در سراسر کشور که در آن کارکنان ما زندگی می کنند و کار می کنند."

در اینجا این است که آمازون جیر ارتکاب به همبستگی با جامعه سیاه و سفید.

در Instagram, آمازون, مدیر عامل شرکت جف بزوس تشویق پیروان خود را به خواندن یک رسانه مقاله Shenequa گولدینگ.

2014

ما نمی تواند پیدا کردن عمومی پاسخ از آمازون در مورد مرگ اریک گارنر و مایکل براون یا فرگوسن تظاهرات.


اپل

2020

مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک طی یک نامه سرگشاده, "صحبت در نژادپرستی" در اپل سایت در ژوئن 4. در این نامه طبخ ساخته شده و تعدادی از تعهدات:

ما متعهد به ادامه کار ما را بحرانی منابع و تکنولوژی محروم سیستم مدرسه. ما متعهد به ادامه مبارزه با نیروهای بی عدالتی زیست محیطی مانند تغییرات آب و هوایی — که به طور نامتناسبی آسیب سیاه جوامع و جوامع دیگر از رنگ. ما متعهد به دنبال به سمت داخل و هل دادن پیشرفت رو به جلو در شمول و تنوع به طوری که هر ایده خوبی شنیده می شود. و ما در حال اهدا به سازمان از جمله برابر عدالت ابتکار که چالش نژادی و بی عدالتی و جرم حبس.

طبخ مشترک مشابه نسخه از این نامه به کارکنان اپل در مه 31, جایی که او متعهد اپل برای تطبیق همه کارکنان کمک های مالی ساخته شده برای ماه ژوئن.

طبخ نیز توییتی دو بار در مورد مینیاپولیس:

2014

تیم کوک مدیر عامل شرکت مشترک یک صدای جیر جیر از پاپ فرانسیس در روز مرگ مایکل براون.

ما می تواند پیدا کند دیگر پاسخ از اپل در مورد مرگ اریک گارنر و مایکل براون یا فرگوسن تظاهرات. در واقع در اینجا چیزی است که اپل newsroom به نظر می رسد مانند کسانی که در طول تاریخ:


Facebook

2020

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل متعهد به دادن "اضافی 10 میلیون دلار به گروه کار بر روی نژادی عدالت" در یک Facebook post on May 31st. او همچنین اشاره کرد که او بشردوستانه بازو چان زوکربرگ طرح های سرمایه گذاری 40 میلیون دلار سالانه برای "چند سال" به سازمان مبارزه نژادی و بی عدالتی است.

2014

در دسامبر تاون هال Q&A, زوکربرگ پرسید: اجتماعی, نقش رسانه ها در کمک به تقویت جوامع در پی فرگوسن و دیگر در اعتراض به استفاده بیش از حد پلیس به زور. او تا پاسخ خود را علنا در یک ویدیو. "من معتقدم که ما انجام دو چیز است: به همه یک صدا و با ارائه تنوع بیشتری از دیدگاه" زوکربرگ گفت: در پست های خود را همراه با ویدئو.

به ادامه بحث در مورد فرگوسن و غم انگیز مرگ اریک گارنر من اغلب خواسته چه نقش رسانه های اجتماعی در جوامع تقویت. من معتقدم که ما انجام دو چیز است: به همه یک صدا و با ارائه تنوع بیشتری از دیدگاه. این سوال بالا در اخیر ما Townhall Q&A, و شما می توانید پاسخ من در ویدیو زیر. هر کس صدای نسبتا جدید در جهان است. تنها در 10 سال گذشته به اینترنت فعال میلیاردها نفر از مردم به طور گسترده ای به اشتراک گذاری دیدگاه ها و تجارب است. من باور دارم که هر کس این قدرت اساسی برای ایجاد بیشتر در سراسر جهان درک. یک تنوع بیشتری از دیدگاه نیز مهم است برای ایجاد درک. قبل از اینترنت ما ممکن است تنها بدست اخبار ما از چند ایستگاه تلویزیون یا روزنامه ها. در حال حاضر ما دریافت به روز رسانی از بسیاری از مردم و منابع. اگر شما علاقه مند در درک چگونه تنوع ایده های کار در شبکه های اجتماعی لطفا این مقاله توضیح می دهد که ریاضی چرا شما متنوع تر اطلاعات از طریق رسانه های اجتماعی: facebook.com/notes/facebook-data-team/rethinking-information-diversity-in-networks/10150503499618859

ارسال شده توسط مارک زوکربرگ در چهار شنبه, دسامبر 17, 2014

ما می تواند پیدا کند دیگر پاسخ از Facebook در مورد مرگ اریک گارنر و مایکل براون یا فرگوسن تظاهرات.


گوگل

2020

مدیر عامل گوگل Sundar Pichai منتشر شده یک ایمیل فرستاده شده به کارمندان گوگل در ژوئن 3rd, با عنوان "ایستاده با جامعه سیاه" که در آن او پس از آن که "اولیه" تعهدات:

ما خواهید بود به 12 میلیون دلار در کمک های مالی به سازمان های کار به آدرس نژادی و بی عدالتی. ما کمک های مالی از $1 میلیون را به ما شرکای دراز مدت در مرکز پلیس سهام و برابر عدالت ابتکار. و ما ارائه پشتیبانی فنی از طریق ما Google.org همراهان برنامه. این ایجاد شده بر روی 32 میلیون دلار ما را اهدا به نژادی و عدالت در طول پنج سال گذشته. ما همچنین پیشنهاد 25 میلیون دلار در آگهی کمک های مالی برای کمک به سازمان مبارزه نژادی و بی عدالتی در ارائه اطلاعات حیاتی است.

به عنوان یک نتیجه از هفته گذشته, داخلی, دادن, کمپین من خوشحال برای به اشتراک گذاری است که شما همه باید کمک اضافی 2.5 میلیون دلار در کمک های مالی که ما در حال تطبیق است. این نشان دهنده بزرگترین Googler دادن کمپین در تاریخ شرکت ما با هر دو بزرگترین مقدار مطرح شده توسط کارکنان و گسترده ترین شرکت.

"ما از نزدیک کار با ما سیاه و سفید جامعه به منظور توسعه طرح ها و ایده های محصول است که پشتیبانی از راه حل های دراز مدت—و ما شما را به روز" پیچای اضافه شده است. "به عنوان بخشی از این تلاش ها استقبال می کنیم ایده های خود را در مورد نحوه استفاده از محصولات و تکنولوژی به منظور بهبود دسترسی و فرصت است."

پیچای همچنین توییتی گوگل همبستگی با جامعه سیاه و سفید.

2014

ما نمی تواند پیدا کردن عمومی پاسخ از گوگل در مورد مرگ اریک گارنر و مایکل براون یا فرگوسن تظاهرات.


مایکروسافت

2020

مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا را مه 28, اظهارات, به کارکنان در مورد تظاهرات در مینیاپولیس شد منتشر شده در ارتباط با. به عنوان بخشی از این سخنان نادلا مورد بحث و بررسی مایکروسافت عدالت کیفری ابتکار اصلاحات بود که به طور رسمی راه اندازی شد در سال 2019.

"این ابتکار عمل از سرمایه گذاری در مشارکت و برنامه های کاری به درایو اصلاحات با تمرکز بر پلیس" نوک سینه, Heu-Weller مدیر این طرح گفت: در مارس 3 پست وبلاگ. "در حالی که ما می دانیم که تفاوت وجود داشته باشد در سراسر سیستم ما بر این باورند که با تمرکز بر پلیس و ایجاد روابط مثبت بین پلیس و جوامع ما می تواند کمک به نگه داشتن مردم از سیستم و کاهش نابرابری در درون آن."

Heu-Weller همچنین گفت که "تیم در سراسر مایکروسافت با همکاری سازمان ها در سراسر ایالات متحده کار بر روی عدالت کیفری بهبود" پس از 2014.

نادلا توییتی حمایت خود را از سیاه و آفریقایی جامعه در ژوئن 1st. او همچنین ترجمه بسیاری از اظهارات از کارکنان مایکروسافت به اشتراک گذاشته شده در مایکروسافت حساب رسمی توییتر.

2014

ما نمی تواند پیدا کردن عمومی پاسخ از مایکروسافت در مورد مرگ اریک گارنر و مایکل براون یا فرگوسن تظاهرات.


توییتر

2020

توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی به نام "پلیس اصلاحات در سیاست در حال حاضر" در ماه ژوئن 1st, صدای جیر جیر.

دورسی نیز توییتی #startsmall کمک های مالی به سود سیاه و قهوه ای و جوامع حمایت از مجرمین سابق ، دورسی برای اولین بار شروع به ساخت #startsmall کمک های مالی در ماه آوریل پس از حرکت از 1 میلیارد دلار از میدان عدالت به, LLC استفاده می شود به صندوق COVID-19 امداد. تمام کمک های مالی ساخته شده تا کنون دنبال کرده بود اینجا.

دورسی توییتر موضوع با او اخیر کمک های مالی در اینجا آغاز می شود:

توییتر @TwitterTogether حساب ارسال شده در توییتر موضوع در مورد چگونه مردم می توانند عمل allyship.

2014

دورسی رفت به فرگوسن میسوری در مدت کوتاهی پس از مرگ مایکل براون را به شرکت در تظاهرات و توییتی گسترده در حالی که وجود دارد. در آن زمان او در توییتر رئیس اجرایی نه آن مدیر عامل.

ما می تواند پیدا کند دیگر پاسخ ها از توییتر در مورد مرگ اریک گارنر و مایکل براون یا فرگوسن تظاهرات.


این شرکت ها ممکن است نشان داده اند تا در سال 2014 اما با توجه به بسیار پایین بار این واقعیت است که آنها در سال 2020 است تشویق نشانه ای از پیشرفت است. هنوز بیانیه ای از همبستگی و چند کمک های مالی باید فقط آغاز است. وجود دارد اذعان نژادپرستی و پس از آن وجود دارد کار مداوم بودن anti-racist.

Amazon, Apple, Facebook, گوگل, مایکروسافت و توییتر—این شرکت مفتخر بودن برخی از قوی ترین موسسات در جهان و اغلب مشتری جلب کردن که آنها در حال ساختن جهان به مکانی بهتر. اگر آنها متعهد به تعهدات خود از "فشار دادن پیشرفت رو به جلو" و "مبارزه با نژادپرستی نظاممند و بی عدالتی" که تلاش واقعا می تواند کمک به جامعه سیاه و سفید — و یا حداقل مقدار به بیش از فقط وعده و platitudes در آزادی مطبوعات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن