Facebook و Instagram ممنوعیت تمام پست های ترویج تبدیل درمانی

Instagram روز پنج شنبه اعلام کرد یک ممنوعیت جدید در همه انواع مطالب از جمله مطالب و فیلم ها به طور گسترده ای ت

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

Instagram روز پنج شنبه اعلام کرد یک ممنوعیت جدید در همه انواع مطالب از جمله مطالب و فیلم ها به طور گسترده ای ترویج بی اعتبار عمل شناخته شده به عنوان تبدیل درمانی است که تلاش برای به زور و اجبار فردی تغییر گرایش جنسی. این خبر برای اولین بار امروز گزارش داد که توسط سی ان ان.

یک سخنگوی شرکت مادر Facebook می گوید Verge این تغییرات اخیر در سیاست گسترش اوایل حکومت به طور خاص ممنوعیت تبلیغات ترویج این عمل در جای خود قرار داده در اوایل این سال و این که این سیاست در حال حاضر شامل ممنوعیت هر گونه محتوا است که به طور مستقیم به ترویج این عمل بیش از حد. سخنگوی تایید این ممنوعیت شامل هر دو به Instagram و شرکت اصلی, شبکه اجتماعی, که به نفرت, سخنرانی, سیاست.

"ما اجازه نمی دهد حملات علیه افراد بر اساس گرایش جنسی و یا هویت جنسیتی و در حال به روز رسانی سیاست های ما به بان کی مون حمایت از تبدیل خدمات درمانی" تارا هاپکینز Instagram عمومی سیاست مدیر برای اروپا و خاورمیانه و آفریقا در بیانیه ای گفت: با توجه به سی ان ان در پاسخ به, تبدیل, درمان محتوای ترویج شده توسط انگلستان یک گروه مذهبی به نام مسائل هسته ای اعتماد. "ما را برداشته و نقض محتوا از @coreissuestrusttv. ما همیشه بررسی سیاست های ما ادامه خواهد داد و به مشورت با کارشناسان و افراد با تجربه های شخصی به اطلاع رویکرد ما."

تبدیل درمانی ممنوع است در یک فرم و یا دیگری در حداقل 19 ایالت آمریکا در بسیاری از موارد حفاظت از افراد زیر سن قانونی, اما همچنان حقوقی در سطح فدرال در ایالات متحده و مجاز در ردیف هایی از اروپا و جاهای دیگر در جهان است. آن است که اغلب میفروخت توسط سازمان های مذهبی به عنوان یک شبه علم با هیچ پایه و اساسی در واقعیت و مطالعات نشان می دهد این لینک مستقیم به میزان بالاتری از افسردگی و استفاده از مواد مخدر بی خانمانی و خودکشی در میان افراد جوان بسیاری از آنها در معرض آن را بدون رضایت خود را.

Instagram می گوید این ممنوعیت اعمال می شود در سراسر جهان به عنوان بخشی از گسترش جهانی آن سخنرانی نفرت سیاست. تنها آلمان است که در قانون کتاب ممنوع کردن این عمل برای افراد زیر سن قانونی به معنی Facebook و Instagram به اشتراک گذاشته محتوای ممنوعیت تبدیل درمانی باید کمک به تعطیل کردن سازمان ها در آفریقا و اروپا و آمریکا و دیگر مناطق تلاش برای تبلیغ و یا ترویج تمرین آنلاین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب